MuscleMeat

Sustanon? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

harvey1980

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.277
Waardering
1
Ik ben nu 3 weken vrolijk 2 x per week 250mg sus aan het zetten en 1 x 200mg deca, maar nu heb ik een vraagje over de vials, ik heb de sustanon in een vial die ik stuk moet breken en dan met de spuit opzuigen uiteraard,alleen vraag ik me af of het klopt dat er maar 1 ml vloeistof in de sustanon vial zit?

(de deca zit in glazen potjes met zo'n rubbertje en daar zit 2 ml in)
 
in die ampullen van karachi zit dus 1 ml in dus dan klopt dat wel
 
Ik ben nu 3 weken vrolijk 2 x per week 250mg sus aan het zetten en 1 x 200mg deca, maar nu heb ik een vraagje over de vials, ik heb de sustanon in een vial die ik stuk moet breken en dan met de spuit opzuigen uiteraard,alleen vraag ik me af of het klopt dat er maar 1 ml vloeistof in de sustanon vial zit?

(de deca zit in glazen potjes met zo'n rubbertje en daar zit 2 ml in)

Dan heb je waarschijnlijk die griekse deca van Norma die zijn idd 200mg/2ml
Weet niet welke sus je hebt maar zal zeker 250mg/ml zijn...
 
klopt waarschijnlijk
post anders een foto kunnen we er meer over zeggen

ps: hoe gaat je kuur eigenlijk, want ik ben elf ook van plan om bijna hetzelfde te gaan doen
 
klopt waarschijnlijk
post anders een foto kunnen we er meer over zeggen

ps: hoe gaat je kuur eigenlijk, want ik ben elf ook van plan om bijna hetzelfde te gaan doen

kuur gaat super, misschien wel te goed want ik begin hier en daar wat te scheuren (huid), klik hieronder om mijn log te zien;
 
Dan heb je waarschijnlijk die griekse deca van Norma die zijn idd 200mg/2ml
Weet niet welke sus je hebt maar zal zeker 250mg/ml zijn...

klopt, deca is van norma
 
Heb je geen sustanon 100?inplaats van 250.
 
Dan is er dus niets aan het handje en kan je lekker verder knallen:)
 
Goed om te horen dat je kuur goed gaat.

Aan die scheuren in je huid kan je volgens mij niet heel veel doen. K geloof dat er wel een soort van creme is die het verminderd (kan zelf zijn dat het helemaal weg gaat) maar heb begrepen dat het een best duur goedje is.
 
Ik ben nu 3 weken vrolijk 2 x per week 250mg sus aan het zetten en 1 x 200mg deca, maar nu heb ik een vraagje over de vials, ik heb de sustanon in een vial die ik stuk moet breken en dan met de spuit opzuigen uiteraard,alleen vraag ik me af of het klopt dat er maar 1 ml vloeistof in de sustanon vial zit?

(de deca zit in glazen potjes met zo'n rubbertje en daar zit 2 ml in)

Dat kan jij veel beter als ons weten of er 1ml sust in je ampul zit, want jij bent degene die het in zijn spuit trekt.

Het blijft altijd een beetje in de voor stukje van de spuit zitten.
 
tretoine schijnt goed te helpen tegen acne en uitscheuren, kan je bij je dokter op recept krijgen en is ook wel op andere manieren aan te komen.
 
Zwangerschapscreme werkt ook:D
 
tretionne niet gebruiken voor scheuren ... droogt super uit , dat lijkt me niet de bedoeling eerder, een vette creme
 
tretionne niet gebruiken voor scheuren ... droogt super uit , dat lijkt me niet de bedoeling eerder, een vette creme

Ik heb hier in huis ook een baby rondstappen van 11 maand (mijn zoontje dus :D ) , die creme wat ze bij baby's op hun kont smeren als die schraal is, zou dat ook kunnen?
 
Ik heb hier in huis ook een baby rondstappen van 11 maand (mijn zoontje dus :D ) , die creme wat ze bij baby's op hun kont smeren als die schraal is, zou dat ook kunnen?

Zolang die de huid maar goed vet maakt zodat het soepel blijft.
 
Hey arno gaat goed met je kuur lees ik zo probeer eens Olivia van intec tegen zwangerschaps striemen it's al you need ;)
 
Ik dacht eigenlijk dat striae hormonale oorzaken had en niet met een zalfje is op te lossen...
 
Ik dacht eigenlijk dat striae hormonale oorzaken had en niet met een zalfje is op te lossen...

:nowai:


Het zijn scheuren in de huid, doordat spieren snel groeien en daardoor meer ruimte nodig hebben rekt de huid uit als dit te snel gaat kan de huid het niet bijhouden en krijg je littekens striae dus.
 
Back
Naar boven