XXL Nutrition

susto 300

Bezoekers in dit topic

chemicals

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
134
Waardering
0
Hoi,

Ik ben telkens ziek 1 dag na injecteren van SUSTO 300 van GS.En dit al gedurende 4weken.Ik voel me lusteloos en grieperig.(2 dagen totaal geen zin om te trainen en nadien ook niet echt) ik kuur met susto 300 en deca.Al met 1ml heb ik het al zitten.ps het is niet mijn 1ste kuur,maar wel met susto 300.

Neem al weken multivitamine


[afbeelding niet meer beschikbaar]

weet er iemand of dit flesje echt is of namaak?
 
Heel raar, ik heb daar vorig jaar ook 10 weekjes aan gezeten, en had nix van last !
wel heb ik onlangs vernomen dat bepaalde suppliers dit soors "super"-produkten weren uit hun assortiment omdat er klachten kwamen van injectiepijnen en zo...
Misschien overreageer jij op de korte ester hierin ?
 
bedankt voor de reactie,
Is het flesje echt of namaak. Want daar ben ik ondertussen ook niet zeker van.
 
zeker echt heb hier de zelde liggen en ik ga er goed op. is ook wel mijn eerste keer op super susto
 
Lijkt me echt, heb dezelfde hier liggen, begin er volgende week aan, ben benieuwd...
 
Je gear is wel echt, het ligt aan de korte esters in de sustanon.
Dit had ik ook zowel met GS als bij GG.
Na elke injectie sust kreeg ik ook last van dezelfde problemen die jij nu ook ondervindt.
Daarom ben ik ook overgestapt op test enth.
Maar zet ik test prop van GG of GS heb ik geen last.
Tis waarschijnlijk de combi lange en korte esters.
Dus aan de gear lag het niet, maar aan mijzelf.
Ga dan lekker voor test enanthaat.
 
Ik ben met 2 maten bezig, zelf heb ik al 4 dagen na het zetten last van mijn arm, en bij die maat van mij is het helemaal rood en opgezwollen, lijkt wel een onsteking. Zijn er nog meer die dit probleem hebben. Heb een jaar of 3 geleden sust 250 in mijn bil gezet, maar toen kwam ik de auto niet meer uit. Heerlijk die pijn, alleen minder zin om te gaan trainen.
 
Je kan er eventueel wat propionaat bijmengen en dan zetten dan heb je er waarschijnlijk geen last van, groet Ronn
 
ik heb daar dus geen last van....maar zijn er wel meer die dat hebben ;maar als je er echt te veel last van gaat krijgen en dit geld voor iedereen gewoon naar mij opsturen en dan komt het allemaal goed!!!!
 
Hoe kunnen jullie zo zeker zijn dat dit flesje echt is??? Het is zo eenvoudig na te maken, niet op de hoogte zeker van al die fakes die in omloop zijn?? En de produkten van GS staan bekend met die enorme pijnen.
 
namaak van ug labs komen bijna niet voor
prop esters geven veelal pijnlijke spuitplaats alhoewel ik der zelf geen last van heb
 
Dacht dat de merknamen niet meer gebruikt mochten worden.
 
Hoe kunnen jullie zo zeker zijn dat dit flesje echt is??? Het is zo eenvoudig na te maken, niet op de hoogte zeker van al die fakes die in omloop zijn?? En de produkten van GS staan bekend met die enorme pijnen.

dat kunnen ze niet
alles is gebasseerd op aannames

kortom, men lult maar wat.
 
Back
Naar boven