Fitness Seller

susto 300 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chemicals

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
134
Waardering
0
Hoi,

Ik ben telkens ziek 1 dag na injecteren van SUSTO 300 van GS.En dit al gedurende 4weken.Ik voel me lusteloos en grieperig.(2 dagen totaal geen zin om te trainen en nadien ook niet echt) ik kuur met susto 300 en deca.Al met 1ml heb ik het al zitten.ps het is niet mijn 1ste kuur,maar wel met susto 300.

Neem al weken multivitamine


[afbeelding niet meer beschikbaar]

weet er iemand of dit flesje echt is of namaak?
 
Je gear is wel echt, het ligt aan de korte esters in de sustanon.
Dit had ik ook zowel met GS als bij GG.
Na elke injectie sust kreeg ik ook last van dezelfde problemen die jij nu ook ondervindt.
Daarom ben ik ook overgestapt op test enth.
Maar zet ik test prop van GG of GS heb ik geen last.
Tis waarschijnlijk de combi lange en korte esters.
Dus aan de gear lag het niet, maar aan mijzelf.
Ga dan lekker voor test enanthaat.

helemaal mee eens , vooral prop en hogere dosering is dikkere vloeistof en dus ook pijnlijker.
Super vind ik super k*t, idd gewoon enanathaat /heptylaat /cyponiate.
GS vind ik trouwens erg goed (teminste in het verleden, ik weet niet hoe ze nu zijn )

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

helemaal mee eens , vooral prop en hogere dosering is dikkere vloeistof en dus ook pijnlijker.
Super vind ik super k*t, idd gewoon enanathaat /heptylaat /cyponiate.
GS vind ik trouwens erg goed (teminste in het verleden, ik weet niet hoe ze nu zijn )

ow k*t zie nu pas hoe oud topic is.
 
Hoi,

Ik ben telkens ziek 1 dag na injecteren van SUSTO 300 van GS.En dit al gedurende 4weken.Ik voel me lusteloos en grieperig.(2 dagen totaal geen zin om te trainen en nadien ook niet echt) ik kuur met susto 300 en deca.Al met 1ml heb ik het al zitten.ps het is niet mijn 1ste kuur,maar wel met susto 300.

Neem al weken multivitamine


[afbeelding niet meer beschikbaar]

weet er iemand of dit flesje echt is of namaak?

heb het zelfde gehad met de deca en de susto denk dat het komt door het benzylalchol.iedere keer naar de inject dag er naar helemaal dik en pijn heb er zelfs hoge koorts van gehad.voor mij geen gs meer
 
Back
Naar boven