XXL Nutrition

Gestopt (v) Sweatdaily

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker getraind vanmorgen en heb mn lunch meegebracht. Een goed begin van de dag. Morgen is een rustdag.

1775 cals, 181 prot.

Oh jee - ik was vergeten dat ik een doos Barebells had besteld. Die zijn vandaag bezorgd en zo lekker dat ik het liefst de hele doos in een keer leeg zou eten :grinny::grinny::grinny:
 
Laatst bewerkt:
Al vroeg uit de veren zeg
 
In! Succes!
 
9 Juni 2019

Rustig rustdagje, zelfs geen cardio gedaan, :)

1850 cals, 150 prot - zo zeg, het kostte me al m'n zelfbeheersing om na de derde Barebell bar te stoppen. De rest van m'n eten was heel gezond, :)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
7 Juni 2019

Bench press: 45x8, 6, 6, 6, 6,, 4
DB flyes: 8x16, 15, 12, 12, 10, 10, 10, 8
St DB shoulder press: 9x15, 13, 10, 10, 10, 8, 8, 8
Tricep push-down: 17.5x15, 15, 13, 12, 12, 10, 10, 10
DB rear lateral raise: 5x10, 10, 10, 9, 9
Abs: 4x

En nog wat gefietst - ik noem het recovery cardio, :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat het hier, is er al progressie te noteren?

Ik mis nog wel de beginfoto's!
 
Hoe gaat het hier, is er al progressie te noteren?

Ik mis nog wel de beginfoto's!
Ik zal morgen foto's uploaden. In minder dan een week is er nog geen progressie te bespeuren, :) Maar ik ben goed bezig.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Leg day!

8 Juni 2019
Split squats: 30x14, 13, 12, 12, 10, 10, 6*
Leg extensions (1): 15x15, 12, 11, 10, 10, 10
Back extension: 27.5x15, 14, 14, 10, 10, 10, 10
BB hip thrust: 82.5x11, 10, 10, 10, 9, 9, 8
Calves: 145x11, 10, 10, 8, 8, 8, 8, 8
* raakte balans kwijt (afgeleid)

Dat was een lange training - ging wel super goed.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Zat jij niet onder begeleiding bij bell coaching? Of verwar ik je nou met iemand :o

Veel succes!
 
Zat jij niet onder begeleiding bij bell coaching? Of verwar ik je nou met iemand :o

Veel succes!
Dat was een hele tijd geleden, :) Ik vond het duur voor wat ik er voor terugkreeg en ben er vrij snel mee gestopt. Bedacht dat het slimmer is om de PT cursus van Menno Henselmans te doen zodat ik zelf beter kan programmeren. Dat was trouwens een goede beslissing - ik heb de afgelopen weken enorm veel geleerd. Het nutrition deel is afgerond en we beginnen volgende week aan de modules mbt training. In de tussentijd doe ik een schema van Mike Israetel - totaal anders dan wat ik normaal gesproken doe. Het leek me een interessant experiment, :)
 
Dat was een hele tijd geleden, :) Ik vond het duur voor wat ik er voor terugkreeg en ben er vrij snel mee gestopt. Bedacht dat het slimmer is om de PT cursus van Menno Henselmans te doen zodat ik zelf beter kan programmeren. Dat was trouwens een goede beslissing - ik heb de afgelopen weken enorm veel geleerd. Het nutrition deel is afgerond en we beginnen volgende week aan de modules mbt training. In de tussentijd doe ik een schema van Mike Israetel - totaal anders dan wat ik normaal gesproken doe. Het leek me een interessant experiment, :)
Interessant inderdaad! Volg je de cursus puur uit eigen interesse (i.e. toepassing op jezelf) of heb je ook plannen om na afronding van de cursus zelf een PT business op te zetten en diensten te gaan leveren aan anderen?
 
Interessant inderdaad! Volg je de cursus puur uit eigen interesse (i.e. toepassing op jezelf) of heb je ook plannen om na afronding van de cursus zelf een PT business op te zetten en diensten te gaan leveren aan anderen?
Voornamelijk uit eigen interesse - ben zeker niet van plan om van baan te veranderen. Ik zou het waarschijnlijk leuk vinden om op kleine schaal mensen te helpen, maar ik heb hier verder nog geen concrete ideeën bij.
 
9 Juni 2019
Wide-grip pull-down: 47x12, 11, 10, 10, 10, 9, 8
BB bent-over row: 27.5x12, 11, 10, 10, 10, 9, 9, 9
Cable face-pull: 17.5x10, 10, 10. 10, 10, 9, 9
EZ-bar curl: 17.5x17, 15, 13, 13, 11, 10, 10, 10
Abs: 3x

Training ging goed maar veel te veel gegeten.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben klaar mee voor vandaag. Heb vanmorgen foto's genomen, vervolgens getraind, gekookt voor morgen, en ga nu een dutje doen, :) Morgen heeft de gym wederom aangepaste openingsuren, maar het is toch een rust dag dus het maakt niet zoveel uit.

1-1.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven