Fitness Seller

Sweet dreams foto dump plek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sweetdreamss

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
194
Waardering
156
Lengte
1m68
Massa
54kg
Yooo,

Aangezien ik niet m'n foto's mag delen in m'n logje, heb ik maar hier even een topic gestart:rolleyes: Ik zal vooral foto's plaatsen van hoe ik er nu uit zie, maar ik voeg nu ook wel wat toe van mijn begin situatie om een beeld te geven. Hoe ik van crash diëten en eetbuien naar een gezond leefpatroon ben gegaan.

December
Door crash diëten afgevallen tot ernstig ondergewicht (lees: compleet doorgeslagen). Hiervoor had ik een slanke bouw en sportte ik regelmatig. Mijn lichaam at alle spieren op en zoals je kunt zien zag ik er niet uit. Bleek, stokjes als benen en m'n ogen stralen ook niet bepaald veel leven uit. Op dat moment zag ik dat helaas niet in en vond ik me nog steeds mollig..
image.jpeg


Februari
Natuurlijk hield ik dat crash diëten niet vol. Ik kreeg eetbuien en ging van 47kg naar 60kg in korte tijd. Ik haatte mezelf en heb ook geen foto's van deze tijd. Ik was puur vet aangekomen en had geen spieren meer door het crash diëten dus ik zag er ook echt opgeblazen uit.

Mei
Ik raakte weer meer in balans waardoor ik beter ging eten en meer ging sporten (cardio). Ik viel vijf kilo af, maar ik was nog niet tevreden. Ik hoefde niet per se verder af te vallen, maar stelde betere spierdefinitie als doel.
image.jpeg


Nu
Ik realiseer me dat krachttraining noodzakelijk is en daarom klim ik een paar uur per week en doe ik BBG workouts. Ik doe een lichte cut (250 kcal onder behoefte) en ondanks dat ik weinig ben afgevallen, heb ik wel het idee dat ik progress boek. Hier wat bodychecks van nu:

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

En toen mocht ik geen bijlages meer toevoegen dus volgende keer meer;) Dit geeft een globaal beeld, volgende keer zal ik meer op de details ingaan:)

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
je ziet er een heel stuk gezonder uit dan in de bovenste foto zeg :eek: Goed bezig!
 
Laatst bewerkt:
je ziet er een heel stuk gezonder uit in de bovenste foto zeg :eek: Goed bezig!
volgens mij zegt ze juist dat ze in de bovenste foto er niet gezond uit zag..
 
volgens mij zegt ze juist dat ze in de bovenste foto er niet gezond uit zag..

ik wilde zeggen, je ziet er een heel stuk gezonder uit dan in de bovenste foto zeg ! :o 1 woordje vergeten het was laat :o Even mn post aangepast
 
  • Like
Waarderingen: vntl
ik wilde zeggen, je ziet er een heel stuk gezonder uit dan in de bovenste foto zeg ! :o 1 woordje vergeten het was laat :o Even mn post aangepast
Verdorie Meaantje :mad:
 
Wat was je dun! Gelukkig gaat het nu de goede kant op, ziet er goed uit wijfie! :D
 
überhaupt de tekst gelezen?

ik reageer op de post die zei dat ze er in de eerste foto beter/gezonder uit zag. (die post is ondertussen aangepast)

Ik vind ze in die eerste foto dus niet gezonder uitzien dan in de andere fotos. De andere fotos zijn imo beter/gezonder uitziend.
 
ik reageer op de post die zei dat ze er in de eerste foto beter/gezonder uit zag. (die post is ondertussen aangepast)

Ik vind ze in die eerste foto dus niet gezonder uitzien dan in de andere fotos. De andere fotos zijn imo beter/gezonder uitziend.
ik reageerde op walnut niet op jou hoor ???
 
Back
Naar boven