MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sweetdreamss

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2016
Berichten
194
Waardering
156
Lengte
1m68
Massa
54kg
Yoo,

Aangezien mijn voorstel topic lichtelijk ontploft is, ga ik hier maar eens een log bijhouden.
Korte herhaling for those who don't know me yet.

Wie ik ben en wat ik wil
17 jaar, meisje, veganist. 54 kg bij 1,68 cm, 8kg afgevallen dit jaar:banana: vetpercentage onbekend maar ik schat rond de 25%, doel is om iig de 20% te halen.

Aanpak
Ik ben sinds een paar dagen bezig met een kind cut. 200-250 cal onder mijn behoefte (2100) dus 1850-1900 cal. Macro's waarnaar ik streef zijn 60-20-20. Ik track alles op MFP. Ik ben van plan vandaag te beginnen met BBG en binnenkort ga ik een abo bij de sportschool afsluiten om ook serieuze krachttraining te kun en doen. Ik wil heel graag een pull-up kunnen doen, dat is echt m'n persoonlijke doel haha. Nu doe ik vooral cardio; ik heb een racefiets, ik ren korte afstanden en verder wissel ik heel veel andere sporten zoals tennis, zwemmen en klimmen af:yes:

M'n ava is van een paar dagen geleden. Ik post binnenkort wel meer als er iets van progress zichtbaar wordt haha.

Verder
Moet ik er nu vandoor dus vanavond zal ik een update plaatsen of het is gelukt met de BBG en m'n macro en calorie goal. Dus tot dan! Groetjes Lisa (ja ik heb ook een real life naam:eek:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
succes Lisa :) (:
 
Laatst bewerkt:
Succes, toch de Marilyn Manson versie van het liedje mag ik hopen?
 
In. Gr Jan
 
In. Walnut, ben jij ook in?
 
In. Gr Piet
 
Innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
In om alles on topic te houden.

Houden jullie er rekening mee dat TS pas 17 jaar is ?
 
#saai
 
Nog 4 maanden dan is TS jarig :yes:
 
Back
Naar boven