Fitness Seller

Switchen van tren naar Bold

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ben nu 5 weken bezig met test/tren/mast.
Helaas veel last van slapeloosheid en zweten. Ik weet dat dit vd tren is. Kan ik bold als vervanger hiervoor doen? Snap dat het een heel ander a.s. is maar alleen test en mast wil ik niet.
Ik zit op lage doseringen nu. Bold moet nog steeds hoog gedoseerd worden of is dit napraterij?
Zet nu 250 mg tren en wil Bold dan ook het liefst zo laag mogelijk. Snap dat tren sterker is en zal wss devasculariteit gaan missen maar elke nacht je bed uit zweten op deze kleine hoeveelheid is het ook niet waard.

Mvg
 
Alles kan, bold is wel slappe zooi. Zou eerlijk gezegd het gewoon laten bij test en mast(wellicht iets hoger doseren), klinkt alsof je nog niet heel ervaren bent.
 
Ben nu 5 weken bezig met test/tren/mast.
Helaas veel last van slapeloosheid en zweten. Ik weet dat dit vd tren is. Kan ik bold als vervanger hiervoor doen? Snap dat het een heel ander a.s. is maar alleen test en mast wil ik niet.
Ik zit op lage doseringen nu. Bold moet nog steeds hoog gedoseerd worden of is dit napraterij?
Zet nu 250 mg tren en wil Bold dan ook het liefst zo laag mogelijk. Snap dat tren sterker is en zal wss devasculariteit gaan missen maar elke nacht je bed uit zweten op deze kleine hoeveelheid is het ook niet waard.

Mvg
Als je al zou switchen zou ik eerder npp kiezen dan bold.
 
Omdat het allebei 19nor zijn?
Plus ik zou als ik gedurende de kuur zou switchen van compound ook kiezen voor een korte ester.
Welke korte ester zou je doen?
 
Omdat het allebei 19nor zijn?
Plus ik zou als ik gedurende de kuur zou switchen van compound ook kiezen voor een korte ester.
Niet zo fijn voor je herstel, en NPP is niet echt kort(wel korter dan deca). Duurt nog week of 2 voor het ' inkickt' en TS is al week of 5 bezig
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook de trenbolone eruit halen en wat je nu runt gewoon wat hoger doseren eventueel.

Boldenone voor een volgende kuur bewaren. Icm deca en test is boldenone zeker het proberen waard.
 
Mast verhogen is ook een optie idd. Heb dir maar op 250 mg staan. Alle 3 trouwens maar 250mg.
Trek gewoon elk 0.8ml en zet E4D.
ik adviseer ook altijd om Ace te nemen bij tren ipv E. ervaar je dit wat je nu hebt, is bij stoppen met TrenA de ‘side’ eerder verdwenen. Maar ja, niet iedereen wil eod prikken
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik heb ervaring met bold op 1200mg in de week en dat is nog ruk eerlijkgezegd. Lekker je mast verhogen, goedkoper en meer resultaat.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Niet zo fijn voor je herstel, en NPP is niet echt kort(wel korter dan deca). Duurt nog week of 2 voor het ' inkickt' en TS is al week of 5 bezig
Niet fijn voor je herstel? dat is al uit het raam lijkt me na 5 weken tren. Npp heeft een half-life waarde van 3-3.5 dag, als dat geen korte ester is wat is het dan?
Plus dat "inkicken" na 2 weken is bullshit. na 2 weken zit je wss op je top ja maar tot die tijd bouwt het gewoon op in je lichaam. Je hebt niet 0 effect voor 2 weken lang en dan na 2 weken ineens 100%.

Los daarvan vroeg de TS of hij de Tren zou vervangen voor Bold wat met een half-life van 15 dagen niet echt een slim plan is. Ik zou zelf ook gewoon test mast draaien deze kuur en niks erbij gooien, maar mocht je perse er iets bij willen gooien dan is Npp zeker geschikt.
 
Niet fijn voor je herstel? dat is al uit het raam lijkt me na 5 weken tren. Npp heeft een half-life waarde van 3-3.5 dag, als dat geen korte ester is wat is het dan?
Plus dat "inkicken" na 2 weken is bullshit. na 2 weken zit je wss op je top ja maar tot die tijd bouwt het gewoon op in je lichaam. Je hebt niet 0 effect voor 2 weken lang en dan na 2 weken ineens 100%.

Los daarvan vroeg de TS of hij de Tren zou vervangen voor Bold wat met een half-life van 15 dagen niet echt een slim plan is. Ik zou zelf ook gewoon test mast draaien deze kuur en niks erbij gooien, maar mocht je perse er iets bij willen gooien dan is Npp zeker geschikt.
om over te gaan op bold, nee.
de top die jij noemt is juist het zgn inkicken, wat geen onzin is. Tuurlijk komt er geleidelijk werking na 1e injectie al. Bwa, wie lult er nu over 2 weken niets, en ineens is het er 😳
na 5 weken begin je niet meer met Nandrolon. Ook al is het de kortere versie.
tren en deca geeft langer herstel, is gewoon een feit.(ook al gebruik je het nu niet geheel samen) verder weten we niet of TS überhaupt eod wil prikken, wat zijn kuurachtergrond en leeftijd is.(voor herstel)
 
Ik laat Bold zitten voor de volgende kuur.
Ik ga de mast verdubbelen en de test op 300 houden. Mast is overigens 250 ipv 200.
Ben benieuwd hoe het verder gaat zonder tren.
Maar brandend maagzuur slecht slapen is het niet waard voor mij nu. En dan heb ik het nog laag gedoseerd.

Bedankt voor het meedenken.
 
Ik laat Bold zitten voor de volgende kuur.
Ik ga de mast verdubbelen en de test op 300 houden. Mast is overigens 250 ipv 200.
Ben benieuwd hoe het verder gaat zonder tren.
Maar brandend maagzuur slecht slapen is het niet waard voor mij nu. En dan heb ik het nog laag gedoseerd.

Bedankt voor het meedenken.
Ben je bezig met bulken of cutten? Als je aan het bulken bent zou ik test verhogen ipv de mast.
 
Cutten ben ik
 
Is tren ook de reden dat ik niet meer een paar km kan joggen? Binnen de km voelen mijn kuiten vol en kan ik bijna niets anders doen dan wandelen.
Zou 10 april de kwart marathon meedoen maar dat gaat nu niet. Test en mast lijkt mij niet de reden.
 
Er zijn meer mensen ‘vermoeid’ op Tren, dus dat kan kloppen ja.
 
Nee niet moe, maar de benen verzuren en verkrampen.
 
Back
Naar boven