XXL Nutrition

Swole na training

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
186
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi allemaal,

Heb hier een potje Swole V2 staan waar ik morgen mee ga beginnen.

1x in de ochtend een maatschepje, en 1x na je training (of anders 's avonds op een niet-trainingsdag).

Nu neem ik altijd direct na m'n training 1/2l. water met 50gr dextrose en 50gr whey in. Kan ik daar gewoon die Swole doorheenmengen?

Of toch maar een apart flesje ervoor meenemen?

swole is creatine?

Die moet je appart vervoeren

Of als je thuis bent de hele mik mak erin, dan mag swole er wel bij

Creatine wordt namelijk instabiel als je hem alstevoren in je shake doet en meeneemt naar de gym. TENZIJ je de water er pas in doet als je klaar bent met trainen/

Aha, kijk!

Tnx, dat wordt dus apart vervoeren! :)

Ik zou swole gewoon appart nemen. Het is niet voor niets een creatine transportsysteem zonder al die overbodige suikers. Denk niet dat het veel zin heeft om het icm dextrose te nemen.

Ben benieuwd naar je resultaten (heb zelf ook een pot swole v2 staan) en of je er een beter resultaatt mee boekt dan V12.

Tja, misschien moet ik de dextrose bij de whey dan tijdelijk laten schieten denk ik.

Ik zou de dextrose zeker niet laten schieten. Als ik me niet vergis moet je Swole V2 2x/dag bij een maaltijd nemen. Dus gewoon je schakie met dextrose en whey na de training en je swole bij je ontbijt en bij je avondeten.

Zo deed ik het bij V12 wel (stond ook zo aangegeven op de verpakking).

Bij de Swole staat er dus dat ik het direct na de training in moet nemen.

Dus twijfels nu. :)

Wil ook Swolle2 en v12 aanschaffen. Ben dan wel benieuwd hoe je gain is.

Toch wordt er vaak gezegd dat je creatine-soorten never nooit met eiwitten moet innemen, deze gaan zich binden aan elkaar (vervlokken) en zo wordt de crea niet goed opgenomen....

Op een website van een leverancier van Swole V2 staat dcat je het met een maaltijd moet innemen.

Bij m'n avondeten dus (30 a 45 minuutjes voor m'n training). :)

ik neem het nu 1 week.. en ik vorige week drukte ik 180 en gister 190kg :D idd gewoon na je shake nemen en die dextro erin laten ;)

Back
Naar boven