AndroidHealthClinic

Swolle v2 & san v12

Bezoekers in dit topic

Johny zei:
Dat ligt eraan hoeveel je bestelling weegt. Tot de 5 kg is het zo'n 17,5-25$ Daarboven is het ineens 45$ ofzo.

Maar die verzendkosten heb je er al dik uit als je maar 1 pot swole besteld.

En als je bijv. voor 10kg koopt is het dan ook 45$?

Nog een vraag: als je net onder de 5 kg zit is het dan ook 25$

Laatst bewerkt:
dus je moet een creditcard hebben?

marcos zei:
En als je bijv. voor 10kg koopt is het dan ook 45$?

Nog een vraag: als je net onder de 5 kg zit is het dan ook 25$

Dat weet ik niet precies, wat je het beste kan doen: Ga naar 1fast400.com, vul ff je bestelling in en kijk naar de verzendkosten.

Het risico met 10kg is dat ze aan de doune mischien wel moeilijk gaan doen. En dat is vervelend als je ineens voor 10 kg whey extra belasting moet gaan betalen.

Payment Method

Check/Money Order

Make Payable To:

Bulknutrition.com
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215
(336) 227-9950

hieruit begrijp ik dus dat ik geld in een enveloppie naar die knakkers moet sturen?

hmmz. Ik heb altijd mn twijfels over het betalen met je creditcard nummer over het internet. Het blijkt vaak genoeg dat de betalingssystemen van websites verbeterd worden en dus dat vorige systemen niet veilig genoeg waren. Zo ook op tv zie je nog weleens bij netwerk of andere programmas dat betalen via internet nog niet altijd veilig is. Zelfde geldt als je de raboreader van de Rabobank gebruikt op een pc die op een netwerk is aangesloten, klein voorbeeldje ok, maar overal zitten fouten in ....

kan iemand een antwoord op mijn vraag geven? Hoe betaal ik het nou??? :

Payment Method

Check/Money Order

Make Payable To:

Bulknutrition.com
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215
(336) 227-9950

KaLe zei:

Payment Method

Check/Money Order

Make Payable To:

Bulknutrition.com
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215
(336) 227-9950

Een Internationale overschrijving doen via je bank.

tonbors zei:
Hoe neem jij die v12 en swolle v2 in, met dextrose of zo?

Neej ik pak alleen dextrose na de training. V12 pak je een half uur voor de training met water (zit al een transportsysteem in) en Swole pak je samen met een maaltijd (niet na de training) 2 maal per dag en dus ook geen dextrose.

Maaruh, gisteren is de bestelling van johny en mij weer binnen gekomen. Een lading supplementen ter waarde van 190 euro, en op de doos staat: valeu - 25 dollar :D 1fast400 rules!!! Echt relaxed die potten swole voor 25 euro :D

Rob G zei:
Neej ik pak alleen dextrose na de training. V12 pak je een half uur voor de training met water (zit al een transportsysteem in) en Swole pak je samen met een maaltijd (niet na de training) 2 maal per dag en dus ook geen dextrose.

Maaruh, gisteren is de bestelling van johny en mij weer binnen gekomen. Een lading supplementen ter waarde van 190 euro, en op de doos staat: valeu - 25 dollar :D 1fast400 rules!!! Echt relaxed die potten swole voor 25 euro :D

Ik ben nu bezig met V12. Daarna ga ik Swolle proberen. Als Swolle beter is koop ik er gelijk een stuk of vier. Alleen begrijp ik niet dat je swolle niet na de training neemt?

tonbors zei:
Ik ben nu bezig met V12. Daarna ga ik Swolle proberen. Als Swolle beter is koop ik er gelijk een stuk of vier. Alleen begrijp ik niet dat je swolle niet na de training neemt?

Volgens mij bedoelt hij dat hij Swole wel na de training neemt, maar dat je hem na de training niet met een maaltijd neemt

Een Internationale overschrijving doen via je bank.

Hoe doe je dat misschien een domme vraag.

moet je een boekje voor aanvragen bij je bank. gaan een a 2 weken overheen voordat je dat krijgt

en mijn interesse is ook aangewakkerd. wil ook zeker morgen nog een bestelling de deur uit laten gaan.

is t btw niet makkelijk/voordeliger als mensen hier geld naar iemand sturen en ddat die t dan bestelt of is dat een domme zet. ga ervan uit dat iedereen wel betaalt. 1st betalen en dan bestellen..maar dan weer de vraag of diegene ook echt bestelt:rolleyes:

hoe dan ook, ik ga een paar potten halen. binnen 4 dagen al binnen?
damn, lijkt de overtoom wel:p

en rob, ik snap jouw methode ook nie zozeer
swole dus enkel bij maaltijden tweemaal per dag en de V12 dan?
enkel na training?

btw, je betaalt toch vooruit dus hoezo die prijs die er op die doos staat? heb je dan toch geen zak aan?

Laatst bewerkt:
KaLe zei:

Payment Method

Check/Money Order

Make Payable To:

Bulknutrition.com
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215
(336) 227-9950

waar heb jij dit gevonden?

wil nu ook bestelling doorgeven (nog ff wachtenop respons via de mail maar kan deze wijze van betalen nergens vinden. enkel creditcard)

EN IK WIL DE SWOLE BESTELLEN EN WEL NU!!!!!!!!!!:D

en die eurokoers, die verander toch ook elke dag wel.

tonbors zei:
Prijzen zijn daar ongelofelijk laag. Dit betaalde ik ervoor 1 x Swole V2 (585 grams) = $26.99, 1 x V-12 (475 grams) = $34.99 = Sub-Total: $61.98
USPS: Airmail Parcel Post: $20.25 = Total: $82.23 = € 70,88. Terwijl ik hier ongeveer €125 betaal. Tel uit je winst.

dus 53,98 plus 20,25 ( shipping cotst) is 74.23 = ff uitrekenen (70,88:82,23 = 0.86 * 74,23=) 64 eurootjes:banana:

Laatst bewerkt:
voor 1 of 2 dingen is deze site vrij goedkoop, maar als je meer nodig hebt kom je goedkoper uit bij workoutworld.uk.com. Hoe meer je koopt, hoe meer % er vanaf gaat. Ik houd het dan toch liever op deze site

dandyman zei:
waar heb jij dit gevonden?

wil nu ook bestelling doorgeven (nog ff wachtenop respons via de mail maar kan deze wijze van betalen nergens vinden. enkel creditcard)

EN IK WIL DE SWOLE BESTELLEN EN WEL NU!!!!!!!!!!:D

en die eurokoers, die verander toch ook elke dag wel.

dus 53,98 plus 20,25 ( shipping cotst) is 74.23 = ff uitrekenen (70,88:82,23 = 0.86 * 74,23=) 64 eurootjes:banana:

Toen ik bestelde stond de euro 1.16 tov de dollar. Dus $ 82.23/€ 1.16 = € 70.88

Terug
Naar boven