MuscleMeat

Swolle v2 & san v12

Bezoekers in dit topic

dandyman zei:
moet je een boekje voor aanvragen bij je bank. gaan een a 2 weken overheen voordat je dat krijgt

en rob, ik snap jouw methode ook nie zozeer
swole dus enkel bij maaltijden tweemaal per dag en de V12 dan?
enkel na training?

Rob heeft gelijk, als ik op de pot van v12 en swolle kijk staat het er echt. Ik heb me hierover ook verbaast.

thnx, heb al besteld via creditcard. dus hoef t niet ens uit te rekenen:)

Tjibbe zei:
SWOLE Producteigenschappen:

1. een van 's werelds krachtigste Creatine producten!
2. Dramatische Kracht Toename!3. Echte resultaten!
4. 2 Overheerlijke Smaken!
5. Ongelofelijke Pomps!
6. Extra Spiermassa!
7. 0 Gram Suiker!

SAN V12 420 gram 64.95EUR

De dagen zijn voorbij om middels grote hoeveelheden suiker uw systeem te beïnvloeden voor een fatsoenlijke ‘pomp’ te maken.

Fuel Injection V12 verhoogt ook de glycogeenopslag, creatineproductie en stikstofbehoud. V12is ontworpen om u het gevoel Unbreakable te geven met een "eeuwig durende pomp" en dit al is te realiseren binnen 10 dagen.

Tjibbe zei:
Ik heb V12 gehad ik merkte wel verschil, maar echt super is het niet. Ben net begonnen met Swole V2 en ik had na een keiharde biceps training echt een ongelofelijke pomp. Voeld wel lekker maar of je er wat aan hebt???

er wordt wel nadruk gelegd en een garantie gegeven op een pomp terwijl dit juist geen positieve bijdrage levert gezien de afvalstoffen die in je spieren blijven (wat Tjibbe al aangeeft dus).

waarom wordt ook hier dan op de pomp gewezen?
puur om de beleving van t product (wat je ervaart qua gevoel) dan op de actuele bijdrage (de resultaten qua spiermasse en t doel waar je t voor aanschaft)

vind beetje tegenstrijdig met al die producten

bump

iemand nog een mening toebedeeld?

SWOLE v2 is echt top!
Ik zelf gebruik het niet hoor, maar ik heb al van tientallen mensen bij trainen goeie verhalen gehoord.
En zeker snelle vooruit gang! waar je jaloers op wordt!

Zelf zie ik het als een wat extremer eiwit middel met wat snufjes. Het mag dan wel helpen, maar voor dat geld is er wel wat beters. Al hoewel.. SWOLE v2 is 100% garantie dat wie dan ook er een huge pomp van krijgt!

Ik zelf raad voor hetzelfde geld de Gen HumanoVar aan.
Die is nog beter dan SWOLE v2, maar niet bij iedereen, en heeft dus geen garantie. Maar als Gen wel goed uitpakt in jouw lichaam, dan is Gen echter veel beter.

Met Humanovar bouw je, gelijk aan SWOLE v2, ook solide spiermassa op! GEN Humanovar heeft ook gelijk aan SWOLE v2 geen negatiefe/foute bijwerkingen.

Ik ben nu bij dag 9 van mijn SwoleV2 ervaring :) Ennuh, tot nog toe 1,5 kilo aangekomen. Ben dus wel tevreden, want meestal begint het pas echt bij dag 10 :)

@Dandy: Jah ik vind het zelf ook wat vreemd. Op die V12 verpakking stond dus een half uur voor je 1e maaltijd en een half uur voor het trainen. Dit heb ik toen ook gewoon gedaan. Op die SwoleV2 verpakking staat: 2 maal daags MET een maaltijd. En dan moet r 8 tot 12 uur tussen de doseringen in zitten. Dus die pak ik nu smorgens met mijn 1e maaltijd en dan vaak met de maaltijd voor of maaltijd na het trainen.

Ben nu twee weken bezig met die V12 van San. Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb wel het gevoel dat ik er een goede pomp van krijg. Maar hard echter op meer gehoopt. Over twee weken maar die Swolle v2 proberen.

tonbors zei:
Ben nu twee weken bezig met die V12 van San. Weet niet wat ik ervan moet denken. Heb wel het gevoel dat ik er een goede pomp van krijg. Maar hard echter op meer gehoopt. Over twee weken maar die Swolle v2 proberen.

Als ik jou was zou ik na die V12 eerst ff 6 weken zonder creatine trainen. Dan die Swole r in kicken!

Hoezo, krijg ik dan een beter effect. Je kan toch creatine aan een stuk door gebruiken?

creatine moet je niet aan één stuk door gebruiken. op den duur heeft het geen effect meer.

het heeft altijd effect.
Maar als je een tijdje niet gebruikt en dan ineens wél, dan kickt het harder in. dat bedoelt Rob. Je kunt het probleemloos aan één stuk door gebruiken, mits je voldoende blijft drinken.

Ik ga binnenkort ook maar eens de Swole V2 bestellen
na al die "fantastische" ervaringen die iedereen er hier mee heeft! :)

Mijn vraag is nu: ik denk erover om bij 1fast400.com te
bestellen, maar hoe betaal je nou precies hierbij?
Als iemand dit f om een rijtje kan zetten: Thank you!

Ik bedoel eigenlijk, wat is de meest voordelige en makelijkste betaal methode en hoe gaat deze in zijn werk! (ik heb geen credit-card)

Laatst bewerkt:
valentino zei:

Ik bedoel eigenlijk, wat is de meest voordelige en makelijkste betaal methode en hoe gaat deze in zijn werk! (ik heb geen credit-card)

INTERNATIONALE BESTELLINGEN MOET JE BETALEN MET CREDITCARD.

valentino zei:

Zat ik dus ook aan te denken en ik heb het volgende gedaan.

Contact opgenomen (mail) met die knakker van 1fast400. Gevraagd van zo en zo. Toen internationale overschrijvingskaarten van de bank aangevraagd en gevraagd van hoe moet dat. Invullen en opsturen. Heb 2 potten swole besteld en komt op iets van 74$ wat in pleuro`s ongeveer 60.8199 EUR is. Dus heb je 2 potten swole voor de prijs van 1 hier bij de meeste suppl sites inclusief verzendkosten.
Omrekenen van euro`s naar dollars hoef je zelf niet eens te doen. Dat gebeurt bij het overschrijven.

Thats it..

Heb laatst Rabo telebankieren aangevraagd, zal binnenkort bericht krijgen hierover.
Maar vraag me nu dus af of je daarmee ook niet geld over kan schrijven naar 1fast400 ??
Zou wel makkelijk zijn, iemand die dit weet/heeft geprobeerd??

Je kan alleen op deze manieren betalen:
Paypal.com - Made paypal to my65cuda@aol.com
Credit Card - Done by the online store (encrypted secure connection) or over the phone to ensure security (336-227-9950)
Money Order - Sent to:
Mike McCandless
Unlimited Nutrition
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215

Dus jammer, niet met Rabo telebankieren

marcos zei:
Je kan alleen op deze manieren betalen:
Paypal.com - Made paypal to my65cuda@aol.com
Credit Card - Done by the online store (encrypted secure connection) or over the phone to ensure security (336-227-9950)
Money Order - Sent to:
Mike McCandless
Unlimited Nutrition
1332 Plaza Drive
Burlington, NC 27215

Dus jammer, niet met Rabo telebankieren
:bawling: moet ik toch maar ff zo'n boekie aanvragen bij de bank.
Komen er nou trouwens nog extra kosten bij als je op die manier betaalt?
Heb een paar keer een overschrijving gedaan naar finland bij de bank en daar moest ik toch flink voor betalen!!!

Terug
Naar boven