MuscleMeat

Swolle v2 & san v12

Bezoekers in dit topic

Heeft er iemand op die site al met money order betaald?

Is dit wel te vertrouwen en hoelang duurt het langer voor dat je producten aankomen?

Nee alleen creditcard. Order gemiddeld binnen vier dagen binnen.

Heb maar een creditcard aangevraagt gisteren :)
Die centen zijn er zo weer uit :thumb:
Ik moet gewoon die Swole V2 hebben !! ;)

Sow even een update:

Ben nu in week 4 van de 'Swole-kuur' :) Massatoename valt me eigenlijk een beetje tegen. Ik had hier al ergens na 1 week gepost dat ik 1,5 kilo aangekomen was maar volgens mij was dat een beetje een weegschaal fout of zo. Want 3 dagen later was dat nog maar een halve kilo of zo... Ik ben nu denk ik een kleine 2 kilo aangekomen. Ik moet hierbij wel zeggen dat dit deels mijn fout is omdat ik wegens drukte op school moeite heb gehad om mijn voeding binnen te krijgen (lees: ik heb wel eens wat te weinig gegeten).
Krachttoename ben ik goed over te spreken. Vandaag borst getrained en dat ging weer super! Incline dumbbell drukken 2 kilo per dumbbell zwaarder en het setje ging me heel goed af (normaal 30 kg bijde kanten met moeite 6-8 keer, vandaag 32 kilo per dumbbell 8 keer soepel :)). De gains zijn eigenlijk pas na ruim 15 dagen gekomen omdat ik vooral in week 2 een slechte week had qua voeding. Ik baal nu dus eigenlijk dat ik niet 2 weekjes later ben gegonnen met de Swole, maarja het is niet anders.
De pomp is ook lekker, vooral quads, biceps en triceps doen het goed (maar die doen het bij mij altijd beter).

Al met al vind ik het dus een goed product maar ik kan niet echt zeggen dat het stukken beter is als V12. Zal nog wel posten na een aantal weken of ik de massa vast kan houden.

ben nu in dag 3 met swole v2 en merk al een goede krachttoename ook de pomp is beter

ik moet nog ff wachten. eerst rustweek, dan mn Rage opmaken en dan pas aan de Swole. duurt nog wel ff maar de pot staat al ongeduldig te worden:)

All orders to the following destinations are shipped via
U.S. Postal Service Priority Mail:
1) all P.O. Box addresses
2) all U.S. Military APO/FPO addresses
3) all addresses in Alaska, Hawaii, Puerto Rico & Guam
(Regrets - at this time we do not ship to Canada or to any international addresses)

Terug
Naar boven