Fitness Seller

Swolle Vendetta En Nitrous (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yahoo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2005
Berichten
14
Waardering
0
Hallo ik neem een drie tal weken nitrous vendetta en swolle maar nu krijg ik van die grote zweren in mijn gezicht moet ik nu stoppen of is er iets waar de zweren terug mee weg gaan alvast bedankt
 
ehh....en wat is nitrous vendetta en swolle? Klinkt als vuurwerk.
 
dat zijn supps. Ik vind 3 tegelijkertijd nogal veel sowieso. Maar wat bedoel je precies met zweren; puistjes?
 
yahoo zei:
Hallo ik neem een drie tal weken nitrous vendetta en swolle maar nu krijg ik van die grote zweren in mijn gezicht moet ik nu stoppen of is er iets waar de zweren terug mee weg gaan alvast bedankt


Dat klinkt als de zwarte dood.
 
Als je denkt dat die zweren van je supps komen.... ehm... stoppen ?

PS: da's niet normaal hoor, zweren in je gezicht.
 
Je gezicht Swolet op :D
Is Vendetta niet qua werking hetzelfde als Nitro???
Het verwijd je aders voor een betere pomp!
 
Lijkt me zoizo een overbodige combinatie die 3 samen, ik zou er eerlijk gezegt nog geen 1 van nemen maar goed...als denkt dat het daaraan ligt dat je zweren in je gezicht krijgt dan stop je toch gewoon even.
 
Lijk me sterk dat het van die supps komt. Of je moet erg allergisch zijn voor een van de produkten.. Gewoon stoppen en kijken of het minder word..
 
is van de supplementren,van tribilus heb je da ook.
grote bollen,maar niet met aantallen,zo hier en daar ene goeie dikke bol, :D

als je wilt stoppen moet je da zelf weten,ik heb da niet gedaan,want die gaan toch weg.
alleen opletten da je geen littekkens aan overhoud ,als je ze openkrapt ;)
 
Laatst bewerkt:
Gvd man :roflol: zweren en bollen en 'ene goeie dikke bol', littekens. Kappuh nou he :roflol:.
 
Heb zelfs al gelezen dat amputaties :eek: geen uitzondering zijn bij deze combinatie :D :laugh:
 
Heb die sup gekocht op aanraden van iemand die een zaak heeft in deze produkten.heeft me ook een dieet en trainings program geschreven,en hier raden jullie me alle maal aan om te vreten als een paard.Dus denk dat hij juist aan zen kassa denkt,en dat het gelijk is wat ik neem voor hem.Ik ben nu een paar dagen gestopt en gaan nu terug weg.Zijn die sups eigenlijk wel nodig,ik let op mijn voeding,en neem ook wel proteine elke dag na de training bedankt
 
ik zie dat je van gent bent, heb je ze gekocht in workout?
 
bakkerke zei:
is van de supplementren,van tribilus heb je da ook.
grote bollen,maar niet met aantallen,zo hier en daar ene goeie dikke bol, :D

als je wilt stoppen moet je da zelf weten,ik heb da niet gedaan,want die gaan toch weg.
alleen opletten da je geen littekkens aan overhoud ,als je ze openkrapt ;)

:stupid:

Jeah sure...
 
Heb ze inderdaad bij workouds gekocht je kunt u daar anozel kopen,maar is het nodig dat is wat anders voor hem natuurlijk wel voor de verkoop,en zal allicht wel gelijk hebben,maar zonder sups kom je tog ook bij en juist de gepaste voeding en proteine,denk ik
 
kurt van workout is in mijn ogen een vrij eerlijke kerel, ben je zeker dat hij je al die producten heeft laten aansmeren? en tis inderdaad een pracht van een winkeltje! Ik kom er meestal eens per maand om mijn weightgainer.
 
opgelost

Vind ik ook maar als je hier uitleg vraagt is het andwoord wel in tegenspraak van zijn produkten,ik verwijd hem niets ik moet ze maar niet kopen.Maar hij zou moeten zeggen of het te vroeg is ofwel dat ik ze simpel niet nodig heb,aangezien ze als een pack verkocht worden en je ze alle drie moet in nemen,en die pomp die het zou moeten geven laat wel lang wachten op zich had beter een fietspomp gekocht,maar er zijn mensen die beweren dat dat twee van de produkten kwazie het zelvde zijn.maar ben nu gestopt met deze produkten en die zweren zijn bijna weg,dus probleem is opgelost bedankt he
 
Klinkt als een allergische reactie!
 
Naar die winkel moet je niet meer gaan. je komt er meestal met meer troep buiten dan je nodig had. uiteindelijk draait het toch om zoveel mogelijk te verkopen en het geld bij die verkopers. Eet is 6 keer per dag goed en neem wat whey proteine smorgens en na de training. (als je wat rondkijkt op internet kan je veel goedkoper whey kopen dan bij workout)en wat multivitamine en lijnzaadolie eventueel.

Hoe lang train je eigenlijk al?
 
ik heb zelf vendetta en GCT/BCAA/D-Ribose,

Tot combinatie en nergens last van
 
Back
Naar boven