Fitness Seller

Sylvester Stallone bodybuilder?

Bezoekers in dit topic

steventje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2007
Berichten
124
Waardering
1
Is Sylvester Stallone een bodybuilder of eerder een power trainer?
In films als Rambo 1 and 2 vind ik hem er ni echt "groot" uitzien.
In zijn Rocky films lijkt hij ook zwaarder dan in zijn Rambo films.
Denken jullie dat hij aan de supplementen heeft gezeten in zijn jonge jaren? (jaren 80-90)
Zijn laatste films (Rambo 4) ziet hij er ook veel dikker en zwaarder uit. Ik denk eerder dat hij hier supplemeten, groehormoon heeft genomen.
 
Is Sylvester Stallone een bodybuilder of eerder een power trainer?
In films als Rambo 1 and 2 vind ik hem er ni echt "groot" uitzien.
In zijn Rocky films lijkt hij ook zwaarder dan in zijn Rambo films.
Denken jullie dat hij aan de supplementen heeft gezeten in zijn jonge jaren? (jaren 80-90)
Zijn laatste films (Rambo 4) ziet hij er ook veel dikker en zwaarder uit. Ik denk eerder dat hij hier supplemeten, groehormoon heeft genomen.


Melk de Witte Motor.
 
Hij zat aan de anabolen ja.
 
die man heeft een monsterfysiek voor zijn leeftijd, zet em maar eens naast ahnuld neer :roflol:
uiteraard aan de steroïden, hij was er toch ook voor gerarresteerd op 1 of ander vliegveld
 
die man heeft een monsterfysiek voor zijn leeftijd, zet em maar eens naast ahnuld neer :roflol:
uiteraard aan de steroïden, hij was er toch ook voor gerarresteerd op 1 of ander vliegveld

Ik denk dat jij je ogen eens beter moet opendoen wanneer je naar huidige "Ahnuld'' foto's kijkt....heb je die armen, borst en kuiten gezien? Daar is Stallone iig een ecto bij.
En Stallone had op het vliegveld GH bij, daarom werd hij gearresteerd.
 
on roids..
 
die man heeft een monsterfysiek voor zijn leeftijd, zet em maar eens naast ahnuld neer :roflol:
uiteraard aan de steroïden, hij was er toch ook voor gerarresteerd op 1 of ander vliegveld


sorry maar...
ik ben die zeik van "heb je Arnold gezien" beu gehoord..
die man is versleten en hij heeft nog aanzienlijk massa.. as die ouwe wil maakt hem 70% van DBB nog es dik belachelijk 'on stage'
Arnold is een levende BB legende.

OT: Stallone heeft voor iedere Rambo/Rocky gebruikt.
 
groeihomoon en wss nog andere roids ook , dit heeft hij zelf gezegd
 
Kellog's cornflakes heeft ie gegeten denk ik.

Rambo II heb je niet helemaal goed gezien geloof ik als je hem daar niet echt groot vond.
 
Prachtig ook he dit forum als je over Ahnuld begint krijg je gelijk iedereen over je heen! :roflol:

Nog een keer dan, just for the fun of it: Arnold is overrated! :D
 
Arnold was de meester vroeger! Beste chest ooit. Voor zijn leeftijd heeft hij nog steeds een goede fysiek.

OT: Bijna al die mannen nemen anabolen, onmogelijk om op zo een korte tijd aan massa te winnen. Zeker niet op zijn leeftijd.
 
hij had echt zo'n 'fighter' fysiek
goede armen maar mindere borst
 
Arnold is een aap!
 
hij slurpte elke morgen een glas met rauwe eieren leeg
en trainde hoog in de bergen dat zag je toch in Rocky 4
 
Allemaal special effects, in het echt weegt ie 60 kilo.
 
Back
Naar boven