MuscleMeat

symbiotropin kent iemand dit?

Bezoekers in dit topic

fizzel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
516
Waardering
4
Beschrijving: Pro hGH Symbiotropin
Pro hGH Symbiotropin is een 100% total natuurlijke, oraal, betaalbaar HGH releasing complex. Het is een groei hormoon releasing complex in de vorm van een goed smakende drank. Pro hGH Symbiotropin werkt het lichaam's eigen vermogen om hGH te produceren, en is 3 tot 4 maal meer effectief dan directe hormoon injecties. Een tijd geleden was het alleeen bereikbaar voor de kleine groep extreem rijke mensen tegenwoordig is het bereikbaar voor iedereen. Vernieuw je groei hormoon spiegels met deze lekker smakende dosering.
Voor wie is Pro hGH Sympiotropin bedoeld?
Mannen en vrouwen die jong willen blijven.
Atleten die hun spiermassa willen vergroten.
Fitness fanaten die hun atletische prestaties willen verbeteren.
Pro hGH vergleken met injecties:
Jaren van onderzoek en ontwikkeling hebben geresulteerd in wereld's eerste effectieve, 100% natuurlijke, gecontroleerde veilige dosering, groei hormoon afgifte stimulator met een voor een prijs die bijna iedereen zich kan veroorloven. Pro hGH Symbiotropin werkt door middel van het stimuleren van het eigen vermogen van het lichaam om hGH te produceren en daardoor 3 tot 4 maal meer effectief dan injecteren met hormonen.
Wat is het menselijk groei hormoon?
Studie in the New England Journal of Medicine en andere rapporten laten zien dat verhoogde spiegels van het menselijk groeihormoon (Human Growth Hormone ?HGH-) het biologisch verouderingsproces verminderen. HGH is een hormoon dat van nature voorkomt in het lichaam, maar na het 20ste levensjaar begint het lichaam minder HGH te produceren, wat resulteert in vermeerdering van lichaamsvet, verminderd immuunsysteem, vale huid, verminderde coïtus drive en andere symptomen die geassocieerd worden met het ouder worden. Enige verhoging van HGH spiegels kan bereikt worden door beweging, een gezond diet en lichaamsgewicht verminderen. Pure HGH injecties, zijn erg duur en risicivol, zijn therapeutisch gebruikt bij personen met een groeihormoon gebrek, bedoeld om de HGH spiegels te verhogen naar een verglijkbaar niveau van gezonde volwassenen. Met een geavanceerd, bewezen supplement, kun je proviteren van de voordelen van verhoogde groei hormoon spiegels op een veilige goedkope manier. Recent onderzoek heeft uitgewezen welke stoffen de lichaamseigen groeihormoonproduktie verhogen.
Enige van de resultaten die geassocieer worden met HGH spiegels zijn:

Herstellen van Lea Muscle Mass
Reductie van lichaamsvet
Haarkleur vernieuwing
Vergroten van kracht
dikkere huid
vermindering van rimpels
verhoogde energie
verbeterd uithoudingsvermogen
diepere en betere slaap
verbeterd geheugen
vermindering van depressies
verbeterde coïtusuele prestaties
verbetering van de hartfuncties
normalizering van de bloeddruk
verbeterd cholesterol profiel
versterkte weerstand
vermindering van PMS/Menopauze
Ingrediënten:
Anterior Pituitary Peptides, Aminotrope-7 4200 mg ( a sequenced glycoamino acid complex), Novel Polyose Complex 2230 mg (pharmaceutical mono, poly, and oligo saccharides), all in a base of L-Glutamine, L-Arginine, L-Pyroglutamate, GABA, L-Glycine, L-Lusine, L-Tyrosine, and Vicia faba major. INACTIVE INGREDIENTS: None
aanbevolen dosering: Los 2 Pro hGH tabletten op in 200ml. water en goed doorroeren.
Volwassenen: neem 2 tabletten ieder ochtend gedurende 5 dagen. Sla 2 dagen over en herhaal de cyclud. Neem de tabletten op een lege maag voor de beste resultaten (4 uur voor een maaltijd of 4 uur na een maaltijd.

Ik kreeg dit bij een winkel waar ik een aantal spullen heb gekocht.
Het is gewoon een proef monster pakje maar zelf ken ik het niet het is ook best duur heeft iemand hier ervaring mee.

Alvast bedankt
 
niemand?
 
BodySupply - Vitamines & Voedingssupplementen

1 x 40 bruistabletten van voor €. 139.00

doserin 2 tabletten

dat zijn 20 doseringen in cyclussen van 5 dagen

dus dan kom je 1 maand en 5 dagen toe voor 135 euro? en wie zegt dat het werkt?

lijkt me weggegooid geld en pas op dat zegt iemand die 2 maand suplementen gebruikt voor een waarde van 900€,dat zegt wat over de betrouwbaarheid van dat product :D
 
bullshit, allemaal bullshit
 
ja dat dacht ik al
leek me ook bullshit en vooral duur
 
:dunno: nooit van gehoord
 
Nog niet veel goeds over gehoord

gooi hieraan je geld niet weg
 
Back
Naar boven