XXL Nutrition

Sympathie voor personen als Bin Laden

Bezoekers in dit topic

Anoniem8600

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
7.785
Waardering
499
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Voor welke personen uit de geschiedenis heb jij sympathie? Kan jij je inleven waarom verschillende personen de dingen doen die ze doen?

Graag geen discussies over Hitler/Bin Laden was slecht dit en dat, als je iets vind onderbouw het dan. Laat het geen kansloze discussie worden.


Ik heb zelf nooit zoveel met het zo bekende 'alle terroristen moet je kapotknallen dit en dat'.. Imo zijn de grootste terroristen de VS zelf. Het land van een bevolkingsgroep afpakken (palestina) en vervolgens een Joodse tirannie stichten. Het verzet in WO2 was ook terrorisme, wie is nu de schuldige, de aanstichter of diegene die het verzet pleegt? Zo kan je het in principe ook zien voor Al Quada, niet dat ik achter ze sta of ze zou steunen, maar die mensen strijden wel voor hun waarden op eenzelfde manier als het verzet dat in NL deed tijdens WO2. Propaganda zoals Al Quada tegen 'het westen' geloof ik niet zo in, de aanslagen zijn toch puur gericht op de VS.
 
De VS zijn inderdaad smerige terroristen, ze hebben destijd ook meegeholpen hitler te verslaan en de russen tegengehouden in duitsland, een schande is het:mad:.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig altijd, uitspraken als "de grootste terroristen zijn de VS zelf", doet me meteen denken aan een mocro of negert uit de ghetto.
 
Anton Mussert omdat hij het Amsterdam-Rijnkanaal tot stand heeft laten komen. :p
 
De enige "misdadiger" waarvoor ik sympathie heb is Napoleon Boneparte.
 
Niet voor Hitler? Aangezien je het niet zo op joden hebt.

Nope, ik heb het niet zo voor Joden vanwege hun geloof, maar zou ze daarom niet vergassen. Als ik nog sympathie zou hebben voor Hitler is het gewoon vanwege z'n macht die hij had, en als ik hem soms bezig zie als hij een toespraak aan het geven was.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

De enige "misdadiger" waarvoor ik sympathie heb is Napoleon Boneparte.

Ja, bedankt nog voor België. :roflol:
 
Ik heb zelf nooit zoveel met het zo bekende 'alle terroristen moet je kapotknallen dit en dat'.. Imo zijn de grootste terroristen de VS zelf. Het land van een bevolkingsgroep afpakken (palestina) en vervolgens een Joodse tirannie stichten. Het verzet in WO2 was ook terrorisme, wie is nu de schuldige, de aanstichter of diegene die het verzet pleegt? Zo kan je het in principe ook zien voor Al Quada, niet dat ik achter ze sta of ze zou steunen, maar die mensen strijden wel voor hun waarden op eenzelfde manier als het verzet dat in NL deed tijdens WO2. Propaganda zoals Al Quada tegen 'het westen' geloof ik niet zo in, de aanslagen zijn toch puur gericht op de VS.

+1

Gaan ze dan nog op één van de dichtsbevolkte plaatsen (gaza) op de wereld bommen gooien. Op onschuldige mensen die al vanuit hun land gedreven werden.
 
ik kan me wel in iedereen inleven, sympathiseren is natuurlijk van een gans andere orde. Dan gaat het specifiek om figuren die gedreven werden door een innerlijke tweespalt om goede zaken te realiseren, ook al waren de middelen vrij beperkt, en zijn ze daar soms op een tragische manier zijn in gefaald.
vb Lenin, Che, Ghandi, Lumumba, ...
Figuren als Napoleon en hitler daarentegen hadden eerder frustraties van een egocentrische orde te compenseren, zoiets is gewoon triest, maar ik kan er wel ergens in komen.
 
Ja, bedankt nog voor België. :roflol:

:roflol:, moest Napoleon waterloo gewonnen hebben gingen we hier allemaal frans spreken, dus is ook niet echt wat ik zou gewild hebben. Afgezien van zijn zucht om te veroveren vond ik Napoleon anders wel een goed man, in tegenstelling tot Hitler.
 
..
 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik wel een toffe kerel.
stalin.jpg
 
De VS terroristen? :rolleyes:

Ten eerste is het de beslissing van de president, de rest van het land heeft daar toch weinig over te zeggen, buiten dan de keuze tussen een republikein of democraat.

Bush kon je zien als een oorlogsmisdadiger, omdat hij tegen de wil van de VN een oorlog is begonnen met een ander land. Anderzijds is daar nu een dictator/massamoordenaar minder wat ook niet slecht is.

Dat de VS beter neutraal zou blijven in het Israëlisch-Palestijns conflict is een feit, maar als je als Westers land moet kiezen tussen terroristen/moslims of imperialistische Joden dan is de keuze snel gemaakt.

Verder is iedereen in dit topic die sympathie heeft voor massamoordenaars compleet krankzinning en zouden zich moeten doodschamen.
 
Dat de VS beter neutraal zou blijven in het Israëlisch-Palestijns conflict is een feit, maar als je als Westers land moet kiezen tussen terroristen/moslims of imperialistische Joden dan is de keuze snel gemaakt.

Ohw ja?

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Dit vind ik wel een toffe kerel.
stalin.jpg

:roflol:
ohw jeez.
 
er moet er altijd eentje te ver gaan :roflol:
 
Amerika lokt zelf conflicten uit.

Waarom willen ze nu per se wapens leveren aan Taiwan?

Link
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven