AndroidHealthClinic

Symposium 10 jaar Anabolenpoli

Bezoekers in dit topic

Primo1

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jun 2016
Berichten
311
Waardering
46
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
79845649_2729385043818475_6601893650584567808_o.jpg

Op 26 maart 2020 organiseren wij samen met de Dopingautoriteit een symposium over anabole androgene steroïden (AAS) in het Teylers Museum in Haarlem. Iedereen die deze pagina volgt en interesse heeft om bij het symposium aanwezig te zijn, is van harte welkom.

Tijdens het symposium blikken we terug op de eerste 10 jaar van het bestaan van de Anabolenpoli in het Spaarne Gasthuis in Haarlem. Daarnaast bespreken we de resultaten van de HAARLEM-studie. Tot slot volgt een open discussie over harm reduction, een zorgstrategie waarbij het doel is schade door gebruik van AAS te beperken.

Het symposium begint om 13.00 en duurt tot 16.00; er zijn geen toegangskosten. Aanmelden kan via Erik Duiven van de Dopingautoriteit (e.duiven@dopingautoriteit.nl).



Gaan er veel vanaf Forum.Bodybuilding.nl hierheen?
 
Present.
 
Ff kijken of ik vrij kan krijgen, waarschijnlijk wel present.
 
Tot wanneer is aanmelden mogelijk?
 
Mooi initiatief. Wij zijn er ook bij. Goed ook dat het symposium voor alle geïnteresseerden toegankelijk is, en niet uitsluitende voor "witte jassen".
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Is Erik Duiven nog werkzaam bij de dopingautoriteit? Zojuist geprobeerd aan te melden per mail maar ik krijg een foutmelding (mailadres zou geblokkeerd zijn?).
 
Ik neem aan dat het symposium ook is afgelast?
 
Ik neem aan dat het symposium ook is afgelast?
Inderdaad, het wordt uitgesteld. Morgen komt er nog berichtgeving van Eigen Kracht.
 
In dit geval beter dat het word uitgesteld.
Was wel uitgenodigd maar kon op oorspronkelijke datum niet aanwezig zijn.
 
 
Is er al iets bekend? Of zou zoiets (deels) online kunnen?
 
Up! Nu de maatregelen betreft evenementen zijn versoepeld, kunnen we binnenkort een update omtrent de nieuwe datum van het symposium verwachten?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
 
Back
Naar boven