1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Synefrine als vervanger voor caffeine

Topic in 'Supplementen' gestart door Fothermucker, 10 jun 2019.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Fothermucker

Fothermucker Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    32
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik train soms redelijk laat maar heb wel graag een stimulant voor het trainen. Nu ik zelf een pwo stack aan het samenstellen ben kwam ik uit op de stof synefrine.

Deze stof zou een halfwaardetijd hebben van +- 4 uur ten opzichte van de +- 8 uur van caffeïne. Ik ben benieuwd of mensen ervaringen hebben met synefrine in verband met de energieboost en of het makkelijker in slaap vallen is met deze stof dan met caffeïne.

2. ROVA

ROVA Advanced Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    137
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    90kg
    Synephrine werkt wel wat sterker als caffeine. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen het trainen en slapen zit bij jou, maar Synephrine is ook geen succes als er te weinig tijd tussen zit en je hier gevoelig voor bent. Misschien kan je in dat geval beter voor Higenamine kijken. Dit lijkt me een geschikter alternatief om als vervanger van caffeine te gebruiken. Dit werkt ook niet zo heel lang en is minder sterk als synephrine.

Vind synephrine een van de betere legale stimulanten, maar ik combineer het wel altijd met caffeine.

Fothermucker vindt dit leuk.
  3. Fothermucker

Fothermucker Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    32
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    89kg
    Vetpercentage:
    14%
    Bedankt voor je suggestie! Higenamine ziet er inderdaad interessant uit. Op de site van sportpoeders wordt ook aangegeven dat dit meer geschikt is om savonds te trainen.
    Zou hier mee beginnen op 30mg en van daar hoger of lager doseren mocht het nodig zijn.

Ik heb nog een vraag ivm doping testen aangezien ik soms een powerlift wedstrijd meedoe , hoe lang op voorhand zou ik moeten stoppen met higenamine dat dit niet meer getest kan worden ?
    De kans is klein dat er getest wordt maar zou wel flink balen zijn als ik hiervoor positief plas.

4. ROVA

ROVA Advanced Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    137
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    90kg
    Denk dat je bij een dosering van rond de 50 mg. zal uitkomen. Higenamine zet ook je luchtwegen flink open.. Dat is ook wel chill,

Ik heb geen idee hoelang zoiets aantoonbaar blijft en durf ik niks over te zeggen. Misschien dat andere hier ervaring hebben met zulke zaken?

Fothermucker vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie