MuscleMeat

Synthol in de Ramadan

Synthol gebruiken in de ramadan/op lege maag.

• Ja gewoon doen.

Stemmen: 11 68,8%
  • Nee (leg uit waarom niet).

Stemmen: 5 31,3%

• Totaal stemmers
    16
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

cookiemonster

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2006
Binnenkort is het weer ramadan. (waarschijnlijk vanaf 15 september)

Zou ik in de ramadan gewoon door kunnen gaan met syntholgebruik? Het is denk ik niet verboden, want het is immers geen drugs. Ik vroeg me af: zijn er hier moslims die ook synthol gebruiken? En wat gaan jullie doen in de ramadan. Gewoon doorgaan of stoppen voor een maand? Zijn er misschine mensen die ervaring hebben met syntholgebruik op lege maag?

Ik zelf ga gewoon door denk ik. Ik ben ban dat ik anders te veel gains ga laten liggen. Plus dat ik door overdag niets te eten veel droger zal worden.

Ik zou graag jullie mening horen.

O ja, haters zijn gewoon jaloers op de grote Klaus.

synthol op de lege maag. hmmz no problem

:D ....gewoon doen wat kan jou het schelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

lemming.jpg

:roflol: wat een grappige beestjes toch

:roflol: goed topic!

waarom niet eigenlijk?

Binnenkort is het weer ramadan. (waarschijnlijk vanaf 15 september)

Zou ik in de ramadan gewoon door kunnen gaan met syntholgebruik? Het is denk ik niet verboden, want het is immers geen drugs. Ik vroeg me af: zijn er hier moslims die ook synthol gebruiken? En wat gaan jullie doen in de ramadan. Gewoon doorgaan of stoppen voor een maand? Zijn er misschine mensen die ervaring hebben met syntholgebruik op lege maag?

Ik zelf ga gewoon door denk ik. Ik ben ban dat ik anders te veel gains ga laten liggen. Plus dat ik door overdag niets te eten veel droger zal worden.

Ik zou graag jullie mening horen.

O ja, haters zijn gewoon jaloers op de grote Klaus.

zie gewoon hoe je lichaam veranderd als je vasten houd.en hoe je je spiertjes kwijt gaat raken.en hou jezelf niet voor de gek door syntol te gebruiken.dom ventje.god straft je als je overdag een maaltijd neemt maar niet als je je lichaam volstopt met syntol?een grote poppenkast is het die hele ramadan.

lumey met syntol? brutal kennis.

hoi wakkie:wave:

maar zal ik je een geheimpje vertellen roxxe? het is geen kloon, o wirklich? ya wirklich.

Ik heb er nooit problemen mee gehad, niet dat ik meedoe aan de Ramadan, maargoed.
Lijkt me ideaal om ermee te beginnen/ door te gaan.

Misschien before- en after pics maken.

Succes.

Ik heb er nooit problemen mee gehad, niet dat ik meedoe aan de Ramadan, maargoed.
Lijkt me ideaal om ermee te beginnen/ door te gaan.

Misschien before- en after pics maken.

Succes.

niks te misschien, zéker foto's maken!

Back
Naar boven