AndroidHealthClinic

Synthol superdude (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JALOERS :D
ga zelf foto posten dan voordat je iemand anders afzeikt die toch niks terug kan zeggen
 
arogantie ten top maar op de laatste foto's heeft ie imo toch wel een goede fysiek
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

walter basseggio in het midden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whoehaha, ja en links van baseggio staat onze supahdude zonder masker (alias Zorro)
 
Als deze kerel hier al zou posten en een van deze foto's in de galerij zou zetten, zouden we allemaal een dikke thumbs-up geven.
Dat hij op superdudes zit en niet weet waar z'n lachspieren zitten is zijn probleem.
 
IMO ziet hij er alleen op de laatste foto goed uit. Op de meeste foto's is het een vocht/vetbal. Maargoed, raar figuur. Geen leuke types voor in de kroeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier heeft hij idd een goed fysiek, niet te droog enz maar ik denk dat dit een beetje met snoepjes is gebeurt, als je de andere foto's ziet maar hij opeens een erg grote vooruitgang. benen kun je niet heel goed zien maar je kunt goed genoeg zien dat het niet bijzonder is.

idd ook geen leuk type voor in de kroeg, zo'n nors starende brede gast. (vooroordeel maar meestal wordt die bevestigd ;))
 
Het ging me om deze foto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit hier.

Maar dan deze;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij zit gewoon lekker in de bulk op die 2de foto.:D
 
Ik vind hem wel een chill fysiek hebben hoor
 
oh haha :o

daar ziet hij er goed droog uit, maar op die foto die ik linkte ziet hij er bruter uit vind ik maar wel wat boller ;)

ik denk kuurtje omdat zijn fysiek zo echt scheelt per foto. maarja wat dan nog? lekker laten kuren en doen. niet mijn zaak!
 
Wat een musketier, grrr wat een heerlijke woeste man :p
 
Je moest eens weten hoeveel dames hiervoor gevoelig zijn. :P Al is het maar van korte duur, lang genoeg om te palen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Riem bij biceps met kabeltje :rolleyes:
 
hij lijkt precies wel erg vol van zichzelf...
het ziet er mij een opvliegend baasje uit die denkt dat alles rond hem draait.
in dat zwembad met die sigaar en die fles... pfff... gewoon superbelachelijk... en al die andere poses met z'n eigendommen ook...
dat baardje en dat kapsel zijn zooo fout en z'n maatjes ook :D
het enige positieve is dat ie traint...

omg ja idd.

wat een kerel zeg :roflol:
 
Ziet eruit als een klein ventje, dat zijn lengte wilt copenseren met zijn breedte,
een grote mond heeft en een opvliegend temperament.

Waarbij die frons, haarcoupe, en die foute foto's van 'kijk-eens-hoe-luxe-ik-er-wel-niet-bij-zit-met-de-spullen-van-een-ander doen hem verder ook niet goed.

De laatste foto van z'n body is idd goedgekeeurd, de rest zou ik nog geen 8 geven, hooguit 7 omdat hij toch traint.. (denk ik, heb dr geen verstand van).
 
Whaha wat een figuur :roflol:

alleen de meeste die zijn fysiek afkraken hebben geen beter fysiek.
 
Whaha wat een figuur :roflol:

alleen de meeste die zijn fysiek afkraken hebben geen beter fysiek.

idd, op zijn benen na zou ik zo ruilen, hoewel ik zelf ook niet slecht bedeeld ben natuurlijk :D
 
geen syntol.gewoon hard getraind (jah dat bestaat ook nog jongens)
wel een woeste blik.hij jaagd de meisjes ermee weg.
 
Back
Naar boven