XXL Nutrition

SYNTHOL!! wat vinden jullie ervan??

Bezoekers in dit topic

pipo

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
ik ben benieuwd naar jullie meningen over het gebruik van synthol!

Er wordt weinig over gesproken, maar toch wordt het veel gebruikt.
Ik ken een paar mensen die het gebruiken, maar het is snel zo dat je arm buiten proporties is en das erg jammer en lelijk.

Zij vinden dat je het geld beter aan synthol uit kan geven dan aan AAS.
Ik zelf ben tegen het gebruik van synthol en geef het liever uit aan AAS.

Syntol... Dat is toch het meest debiele wat je kan gebruiken... heeft toch niets meer met bodybuilden te maken en is gewoon oerdom...

Tja als je jezelf helemaal volspiut misschien wel ja.

Ik kan me wel voorstellen dat negroide mensen wat in hun kuiten stoppen, om hun genetisch nadeel te compenseren.

Ik vind dat je met synthol nooit mooie resultaten bereikt. Dus idd je geld uitgeven aan aas.

Ach als je van abcessen houdt... Zou ik zeggen gewoon doen... Als je er ver in doorgaat stoot je lichaam het vanzelf af..

Erg MOOI...

:D :D :D

Hehe, sarcastisch zijn he Purple. ;)

Ik vindt dat spul inderdaad het meest debiele op de markt. Tja, als je een arm van 50 kan bouwen, kan je er met synthol ook een van 65 bouwen. Dat is geen bodybuilding meer, het gaat om symmetry en een mooi algeheel ontwikkeld fysiek. Bovendien ziet de arm en vormloos uit en het heeft allerlei ontstekingen.

tja abscessen is natuurlijk niet waar. bovendien is er ook een verschil tussen synthol gebruik en misbruik. Ik heb fotos gezien van bodybuilders die het gebruikt hebben waarvan je het echt niet kan zien. Het is een kwestie van weten hoe je het moet doen. Op professionalmuscle staan er een aantal artikels over. En ik kan die foto wel eens plaatsen ik durf te wedden dat niemand kan zien dat er synthol gebruikt is. Bij wedstrijden wordt er alleen voor bestraft als er duidelijk gebruik(dus misbruik) van is gemaakt. Ik vind niet dat je het bij voorhand moet afzweren.

Maar synthol is niet iets wat je spieren laat groeien. Het is gewoon iets toch dat je in je spier spuit en blijft zitten en uitzet. En het is alles behalve schoon spul waardoor er veel meer risico is op ontstekingen...

Dat is wat ik zo'n beetje begrijp uit alle verhalen...

Ik denk dat 99% van de profs het gebruikt. En als je het binnen proporties houdt, waarom niet?

Steroids...olie....je moet toch erbij trainen als een beest. Als je een normale vent zou inspuiten ziet het er niet uit. Een normaal iemand a.s. geven heeft ook geen nut.

Ik zou zeggen iedereen moet lekker doen wat ie mooi vind.

Zijn de bijwerkingen op latere leeftijd al bekend van Synthol ?

En na 2 jaar is je Synthol uitgewerkt en dan is je olie spiertje ook weg. Ik heb trouwens nog nooit foto`s van iemand gezien NA die 2 jaar Synthol. (meestal blijven ze het er lekker inspuiten).

Ben trouwens bang dat het er na 2 jaar niet zo mooi uitziet aangezien je een klein stukje huid overhoud :rolleyes:

@-PEOPLES-: Van AS groeien je spieren. Synthol spuiten is gewoon shit in je spieren spuiten waardoor ze opzwellen met vet.

Synthol is toch ook geen AS...

En denk ook niet dat het grote deel van de profs dit gebruiken.. AS oke maar Synthol toch niet...

Of ben ik nu gek.

Misschien in kleine mate. Overmatig gebruik valt in ieder geval wel enorm op en is gewoon niet mooi.

Purple zei:
Synthol is toch ook geen AS...

En denk ook niet dat het grote deel van de profs dit gebruiken.. AS oke maar Synthol toch niet...

Of ben ik nu gek.

Er zijn een aantal profs die synthol gebruiken maar het grootste deel gebruikt andere middeltjes dan de gewone AS.

Ik kan het eventueel wel begrijpen als iemand heel slechte kuiten heeft en hier steeds weer op afgerekend wordt op het podium (al wordt hier niet te zwaar op gejureerd) Maar om het te gebruiken om 65 armen te krijgen als je 55 hebt is gewoon zwak. Het zijn vaak de mensen die mee willen komen maar niet de moeite erin willen stoppen.

En na de opbouwtijd die je nodig hebt met synthol zul het wekelijks moeten blijven injecteren anders zal het weer als sneeuw voor de zon verdwijnen. En dan worden de meeste gek als ze van 65 armen weer terug gaan naar 50

kun je achterblijvende spieren zoals kuiten dan niet beter laten ontwikkelen door pgf-2 te gebruiken?

skydirk zei:
kun je achterblijvende spieren zoals kuiten dan niet beter laten ontwikkelen door pgf-2 te gebruiken?

Ja dat zal een beter oplossing zijn dan synthol. Ook sth kan wel een steentje bijdragen omdat deze gewoonweg zorgt voor de aanmaak van nieuwe spiervezels. Dus ook in de kuiten

Enkele eigenschappen van een goede bodybuilder zijn bereidheid tot hard werken, discipline en doorzettingsvermogen. Het zijn deze eigenschappen die je onderscheiden van de grijze massa. AS veranderen daar niets aan, synthol daarintegen wel. Iedere boerelul kan toch olie injecteren?

Als het zo doorgaat wordt er over tien jaar gejureerd over wie de mooiste implantaten heeft... lekkere sport hou je over dan.

Implantaten gaan dan weer nog een stap verder.Men zou bij BB competities synthol en implantaat tests moeten doen en geen dopingtests. :) Iedereen gebruikt toch dus kan je het beter zo eerlijk mogelijk maken en die cheaters eruithalen

vind synthol ma troep kun je net zo goed aas gaan gebruiken dan beetje *** in je spieren spuiten heb paar fotos gezien van mensendie synthol gebruikt hebben vind et de niet uitzien zoals die craig bah walgelijk oke hij is wel een exstreem geval :P:d

Terug
Naar boven