AndroidHealthClinic

Synthol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.085
Waardering
0
Wat ik niet snap nu ook weer bij de olimpia.Mensen als taylor en nasser verliezen gewoon flink plaatsen door hun overmatig synthol gebruik.

Ik dacht altijd dat synthol maar tijdelijk effect had.Maar als ernie taylor dan beetje slim was had hij zijn triceps toch wel laten "krimpen"
 
Taylor's triceps zijn wel enorm hard en droog. Ik denk niet dat daar nu nog veel synthol inzit. Wat ik vooral oneerlijk vind is dat Nasser, Kamali en Paco gestraft worden, maar Flex, de grootste zak synthol sinds Greg Valentino, wordt wel 7de ...
 
Het blijft vriendjespolitiek, als iemand met een lelijke puil buik Mr Olympia kan blijven...
 
Originally posted by admin
Het blijft vriendjespolitiek, als iemand met een lelijke puil buik Mr Olympia kan blijven...

Pff... Ronnie zal blijven winnen tot de dag dat hij zelf stopt.
 
Afgezien van zijn armen vind ik het een afschuwelijk builder om te zien.. Ze poten zijn groot, maar niet extreem veel separatie.. dan zie ik liever wat kleinere jongen met meer symmetrie, hardheid en athletischere vormen..
 
Foto's op Flexonline gezien ? Ik versta me er niet aan dat als je Ronnie naast Gunther zet, dat Ronnie wint en Gunther slechts vijfde wordt ...
 
Denk dat ronnie s massa niet echt te verslaan is hoor.

Maar dan nog big cat jij zegt dat taylors triceps kei hard zijn.Als ik hem was zou ik ze dan tijdje niet trainen ofzo hij verliest er gewoon dik punten op.
 
Originally posted by Big Cat
Foto's op Flexonline gezien ? Ik versta me er niet aan dat als je Ronnie naast Gunther zet, dat Ronnie wint en Gunther slechts vijfde wordt ...

Absoluut mee eens.. Ik vind Gunther sowieso een van de meest ondergewaardeerde builders..helaas..
 
soulreaver zei:
Absoluut mee eens.. Ik vind Gunther sowieso een van de meest ondergewaardeerde builders..helaas..


sorry dat ik nu nog op zo'n ouwe thread reageer. Maar ik was aan t bladeren een beetje op de site, en zag deze opmerking...

Hoe kan je in godsnaam zeggen dat Gunther beter is dan Ronnie??? Ronnie's genen zijn veel beter, heeft kleinere botten, en veel massa en ronde vormen, en een waanzinnige V-taper. Gunter heeft brede heupen, een groot frame en geen goeie vormen. Just look at the pictures...

En dat ie die GNC show of strength had gewonnen zeg nix, kijk de foto's en je ziet dat ronnie veel beter was. Met ze 300 pounds zit t wel goed, maarja size is niet alles. Shape, conditioning, die maken het verschil. En met zo'n brede midsection en zulke smalle schouders kan hij Ronnie niet eens verslaan
 
biceps_blitz zei:
En met zo'n brede midsection en zulke smalle schouders kan hij Ronnie niet eens verslaan
Ja en ronnie heeft toch zon smalle taille en strakke buik.

Hij blijft ondergewaardeerd en ronnie is massief en minder lang maar heeft ook mindere punten. Benieuwd hoe hij zich voor de volgende gaat voorbereiden.
 
admin zei:
Ja en ronnie heeft toch zon smalle taille en strakke buik.

Hij blijft ondergewaardeerd en ronnie is massief en minder lang maar heeft ook mindere punten. Benieuwd hoe hij zich voor de volgende gaat voorbereiden.


Ja maybe heeft hij nogal last van een GH gut, maar ik had het over zijn frame. Dus zijn botstructuur. Boeit niet eens hoeveel je buik naar voren uitsteekt, als je een lat spread ziet van achteren zie je hoe veel erger die V-taper is van ronnie t.o.v. Gunther.

Net als Nasser El Sonbaty benadeeld met een grote frame, Gunther is ook een lange vent van nature, dan heb je dat sowieso vaker.
 
Zijn lengte is idd het probleem, maar die kerel heeft toch enorm veel massa gekregen de laatste tijd, zelfs voor zijn frame waarmee hij benadeeld is. Een 5 de plaats is ronduit belachelijk.
 
admin zei:
Zijn lengte is idd het probleem, maar die kerel heeft toch enorm veel massa gekregen de laatste tijd, zelfs voor zijn frame waarmee hij benadeeld is. Een 5 de plaats is ronduit belachelijk.


Ja hij is flink vooruit gegaan idd. Met die supertrainer Charles Glass traint ie al een tijdje. Die kerel schijnt zo fantastisch te zijn. Ik heb de Battle for the Olympia 96 + 98, en daarin zie je hem ook. Op zich heeft hij een aparte trainingssT. Ze maken de reps behoorlijk snel, en natuurlijk high reps. Het is natuurlijk een wedstrijdvoorbereiding. Maar verder gaan ze niet echt tot failure. Ook pakt hij heel bijzondere hoeken met een aantal oefeningen, om bepaalde zwakke punten weg te werken. Wel aardig is dat om te zien.

Maaruh on topic, ik vind die Gunther Schlierkamp gewoon niet zo goed. Weet je wat pas oneerlijk is? Dat iemand als Lee Priest geen mr. Olympia word... Hij word altijd belazerd met de shows. Moet je de foto's eens zien van de laatste olympia! en dan de 6e plaats... Echt idioot gewoon. Die pose waarin hij zijn armen recht omhoog doet, zoals Sergio Oliva deed vroeger, die is echt oppermachtig! Dat is olympia stuff!
 
Is Wheeler een synthol-hoer ?
Ik vind Flex net 1 vd meer aanvaardbare , niet compleet opgeblazen uitziende bb'ers
 
Moen zei:
Is Wheeler een synthol-hoer ?
Ik vind Flex net 1 vd meer aanvaardbare , niet compleet opgeblazen uitziende bb'ers


Mwa iedereen vind hem zulke supergenen hebben. Ik vind hem niet zo mooi, niet echt bijzonder... Ik heb een training video van hem. Daarin maakt ie al geintjes over Synthol. Hij stootte zijn been, en toen greep ie naar zijn kuit en zei hij "ahhh my implants are leaking!". Aantal jaren geleden was er nog vette ruzie tussen hem en Shawn Ray, omdat Shawn Ray hem ervan beschuldigde funky calves te hebben, dus synthol kuitjes. Zo'n dramatische vooruitgang in 1 jaar.

En Flex staat er om bekend niet zo'n harde werker te zijn. Hij is pas geleden voor de zoveelste keer "gestopt" met een lulsmoesje dat het vanwege zijn religie is. Er zijn zoveel andere gelovige bb'ers, zoals Kevin Levrone, en die gaan gewoon door. Dus das bullshit. Maarja ik vind hem wel merkwaardige vormen hebben en weinig detail. Hij ziet er een beetje balonnerig uit. Wel vol, maar geen detail, heel vreemd uit te leggen...
 
euhm misschienn ff offtopic maar begrijp ik nu dat mensen gestraft worden omdat ze gebruiken??
 
Hier een Pic van Ronny en Gunther bij Mr. O 2002

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wat is er met de schouders van Ruhl gebeurd ?? lijkt me erg opgeblazen..

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Pic van Nasser..

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
En ik d8 dat ronny al grote benen had! naast die van gunther lijken ze normaal hehe.
 
Wat is die Ruhl toch een lelijke bb'er zeg.
Zo'n blokkerige motha****a :(
 
Murk zei:
En ik d8 dat ronny al grote benen had! naast die van gunther lijken ze normaal hehe.
Dat bedoel ik met ondergewaardeerd...
 
Back
Naar boven