XXL Nutrition

Synthol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Had deze wel eens gezien, wel gedacht dat er veel celltech in gegaan was maar synthol niet aan gedacht

hij zegt het zelf 3cc in elke getrainde spiergroep ^^ maar het valt niet op zoals sommige extreme gevallen
ook in chest dus etc
 
Hoeft ook helemaal niet.
Die synthol freaks btw, die spuiten echt geen synthol. Dat is gewoon een olie van de supermarkt ofzo.
Waar ik wel benieuwd naar ben is of je er ook sterker van word wanneer de olie weg is.
Ik denk dat er sws geen serieus topic over synthol op dbb kan overleven.
 
Hoeft ook helemaal niet.
Die synthol freaks btw, die spuiten echt geen synthol. Dat is gewoon een olie van de supermarkt ofzo.
Waar ik wel benieuwd naar ben is of je er ook sterker van word wanneer de olie weg is.
Ik denk dat er sws geen serieus topic over synthol op dbb kan overleven.

synthol blijft wel een tijdje zitten en het zou de spier uitrekken en het littekenweefsel vergroot het dan dus het zou in principe blijvend zijn als dit het geval is


die mannen spuiten olijfolie in en andere shit
 
Idd maanden, ligt er ook aan wat je cycle was en je onderhoud dosis.
Het vergroot de facia waardoor de spier makkelijker zou groeien.
Als je het goed zou doen moet alle ruimte die overblijft wanneer de olie weg is opgevuld moeten zijn met spier.
Weet niet hoeveel hier van waar is, dan zou je toch ook flink sterker in je armen moeten worden.
Vandaar erg benieuwd.

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Die freaks die kunnen zoveel synthol geen eens betalen, zijn vaak van die arme paupers uit brazil enz.. Zonnebloemolie daarentegen, liter voor een euro ofzo :p
 
Had het eens geprobeerd in m'n traps damn nooit meer die pijn was niet te harden na een tijd veel succes !!

Haha dat kan ik geloven :p ik heb al pijn als ik iets te koude insuline injecteer in buikvet.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

In als je gaat loggen in de toekomst!

Top!

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Hoeft ook helemaal niet.
Die synthol freaks btw, die spuiten echt geen synthol. Dat is gewoon een olie van de supermarkt ofzo.
Waar ik wel benieuwd naar ben is of je er ook sterker van word wanneer de olie weg is.
Ik denk dat er sws geen serieus topic over synthol op dbb kan overleven.

Ja sowieso dat is overdreven en die mannen spuiten geen kleine hieveelheden die overdrijven echt zwaar! En inderdaad ik vind het spijtig dat men als topic starter die domme reacties niet kan wissen.

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Ik vind ook als iemand synthol gaat injecteren dat men goed weet waar en hoeveel spiergroepen je hebt op die plaats. Bicep is natuurlijk gemakkelijker als tricep.
 
Haha dat kan ik geloven :p ik heb al pijn als ik iets te koude insuline injecteer in buikvet.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------



Top!

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------



Ja sowieso dat is overdreven en die mannen spuiten geen kleine hieveelheden die overdrijven echt zwaar! En inderdaad ik vind het spijtig dat men als topic starter die domme reacties niet kan wissen.

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Ik vind ook als iemand synthol gaat injecteren dat men goed weet waar en hoeveel spiergroepen je hebt op die plaats. Bicep is natuurlijk gemakkelijker als tricep.

waar zou je het dan spuiten in je bicep?
bicep heeft ook 2 delen he dus niet gewoon midden in spuiten ^^
bostin loyd heeft hier ook een ebook over btw
 
waar zou je het dan spuiten in je bicep?
bicep heeft ook 2 delen he dus niet gewoon midden in spuiten ^^
bostin loyd heeft hier ook een ebook over btw

Haha ja tuurlijk, als je hem in het midden steekt dan denk ik dat je geen van bijde raakt (lange en korte) ik bedoelde eerder tricep ook omdat deze draait rond je arm en vind ik persoonlijk veel moeilijker om het alleen te doen, waar vind ik die ebook?
 
Haha ja tuurlijk, als je hem in het midden steekt dan denk ik dat je geen van bijde raakt (lange en korte) ik bedoelde eerder tricep ook omdat deze draait rond je arm en vind ik persoonlijk veel moeilijker om het alleen te doen, waar vind ik die ebook?

http://www.bosssportsnutrition.com/products/synthol
hij is wel duur voor wat het is is enkele paginas heb zelf enkel de peptides boek anders had ik hem je gemaild
 
At ts, post eens een foto van je fysiek.
Ben wel benieuwd met welk bruut fysiek je synthol wilt gebruiken.
 
At ts, post eens een foto van je fysiek.
Ben wel benieuwd met welk bruut fysiek je synthol wilt gebruiken.

heeft niets te maken met bruut fysiek als je schouders of armen genetisch achterlopen (deze lichaamsdelen vooral) ziet je fysiek er niet compleet uit je moet geen pro zijn om dan synthol te gebruiken om het wat bij te trekken , snap niet waarop verantwoord synthol gebruik hier ook zo een taboo is
 
Taboo, hoeft helemaal niet.
Ik ben altijd serieus is elk synthol topic geweest.
Maar het is enorm moeilijk, pijnlijk en risicovol om verantwoord Synthol te spuiten.
Om dat nou te gaan doen als je delts of armen een beetje achterlopen bij 90kg op 1,85 ....Pls go away.
 
Taboo, hoeft helemaal niet.
Ik ben altijd serieus is elk synthol topic geweest.
Maar het is enorm moeilijk, pijnlijk en risicovol om verantwoord Synthol te spuiten.
Om dat nou te gaan doen als je delts of armen een beetje achterlopen bij 90kg op 1,85 ....Pls go away.

als hij nu tevreden is over zijn fysiek en niet zwaarder wil worden maar enkel armen achterlopen zie ik er niets fout in het is en blijft zijn lichaam
 
At ts, post eens een foto van je fysiek.
Ben wel benieuwd met welk bruut fysiek je synthol wilt gebruiken.

Ik zal pas foto's posten voor en na, trouwens veel te veel mensen die naar gewicht kijken, de ene heeft zeer dikke botten dan de andere ik was vroeger altijd al een ecto geweest en zoals drunkmaster zegt ik ben tevreden met mij lichaam zeer zelfs, ik wil synthol enkel gebruiken om te zien wat het gaat doen en ook omdat ik vrijwel alle producten heb gebruikt en synthol altijd terug kwam als onderwerp, plus mijn biceps daar heb ik het gevoel dat ze de geest hebben opgegeven (biceps waren altijd al de traagst groeiende bij me) en heel mss in me kuiten, zoals gezegd aangezien ik dunne botten heb valt de kuit niet echt op en hoe hard ik deze train ook te trage vooruitgang.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

http://www.bosssportsnutrition.com/products/synthol
hij is wel duur voor wat het is is enkele paginas heb zelf enkel de peptides boek anders had ik hem je gemaild

Merci makker
 
Synthol, we zijn allemaal bekend met de ''synthol freaks''
Maar ik weet wel zeker dat iedere deelnemer op het podium bij Mister Olympia ook gewoon ( in mindere mate uiteraard) synthol injecteerd, maar daar hoor je verder niemand over.
 
Synthol, we zijn allemaal bekend met de ''synthol freaks''
Maar ik weet wel zeker dat iedere deelnemer op het podium bij Mister Olympia ook gewoon ( in mindere mate uiteraard) synthol injecteerd, maar daar hoor je verder niemand over.

Inderdaad, mensen hebben precies een trauma door die debielen die synthol misbruiken. Allee als je dat synthol kunt noemen.
 
Synthol, we zijn allemaal bekend met de ''synthol freaks''
Maar ik weet wel zeker dat iedere deelnemer op het podium bij Mister Olympia ook gewoon ( in mindere mate uiteraard) synthol injecteerd, maar daar hoor je verder niemand over.

Als je grote hoeveelheden gear Site inject krijg je ook gewoon hetzelfde effect synthol is gewoon de olie zonder een werkende stof in geloof ik
 
Kent OP om te starten al iemand die er ervaring mee heeft kwa injecties etc ?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal pas foto's posten voor en na

Sneak peak nu? Hoop dat je biceps net zo shit zijn als beweert want de mijne zijn helemaal ruk dus dat zou m'n internet ego flink strelen:cheer:

Mocht je gaan beginnen, succes en ik volg!
 
Sneak peak nu? Hoop dat je biceps net zo shit zijn als beweert want de mijne zijn helemaal ruk dus dat zou m'n internet ego flink strelen:cheer:

Mocht je gaan beginnen, succes en ik volg!

Hier is het niet veel beter denk ik :p
 
Back
Naar boven