1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Syntrabol ter vervanging van creatine

Discussie in 'Supplementen' gestart door Jay, 31 okt 2002.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Jay

Jay Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is en quote van een andere site. Wat zijn jullie ervaringen of bedenkingen hierover?

Als dit waar zou zijn AHUM wat doen we dan met creatine ;)

-----------------------------------------------------------------------
    Uit onderzoek is gebleken dat Syntrabol maar liefst 70% effectiever werkt dan creatine producten
    -----------------------------------------------------------------------

2. Big Cat

Big Cat CEO @Muscleandsportsscience.be Elite Member

Leuk Bevonden:
    336
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    6%
    Van ecdysterone is nooit enig nut aangetoond in een studie van belang (maw niet uitgevoerd door dubieuze Russen in de jaren 50). Ik zou het nooit gebruiken, laat staan mijn creatine er door vervangen. Creatine zijnde het enige supplement waar zoveel research naar gedaan is dat het bijna ziekelijk is.

3. Robin

Robin Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Syntrabol is veel te laag gedoseerd om werkzaam te zijn... En creatine erdoor vervangen? No way...het zijn 2 totaal verschillende producten.

4. Jay

Jay Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mischien ook wat onduidelijk geweest. Weet het wel zeker ;) ik zal van de week mijn dieet planning weleens plaatsten dan word het mischien duidelijk.

5. ENERGY

ENERGY Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    55
    Geslacht:
    Man
    Ik heb Syntrabol samen met FUZU gecombineerd en ben wat massa aangkomen alleen veel te weinig voor zulke dure producten en hou het dus liever bij creatine

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie