MuscleMeat

syntrax isobol versus syntrax syntrabol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iccu

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
91
Waardering
0
Wie heeft beide producten al gebrobeert? en kan me vertellen os Isobol echt beter werkt zoals beweerdt op een nederlands talige suppelementen shop (zal geen reclame maken hier)


syntrax isobol versus syntrax syntrabol dus..

ik heb alleen ervaring met syntrabol, is het de moeite waard om verder te gaan met isobol zodra de syntrabol op is?
 
Hey kereltje...dit forum gaat over AS,niet voedingssupplementen...je kan hem beter even verplaatsen

D.W.
 
*verplaatst naar supplementen*
 
Is gewoon veranderd van naam voor de nederlandse wetgeving, de importeur meldt wel een lichte verbetering maar ik denk persoonlijk dat het net hetzelfde is. Trouwens een goed product, hoor veel positieve feedback. Er zijn in Europa naar mijn weten maar twee producten die voldoende ecdysterone bevatten om te kunnen werken : syntrabol (isobol) en methosterone force.
 
Hmz...ik dacht eigenlijk dat syntrabol ook vrij laag gedoseerd was.... ik hoop niet dat ik hier fout zit :grumble:
 
Syntrabol bevat weldegelijk de juiste dosis (200 mg per caps). Prolab heeft in Amerika nu ook ééntje met de juiste dosissen, maar enorm duur. Prijs/kwaliteit de beste : Methosterone Force van J-Tech natuurlijk !!!
 
In METHOSTERONE FORCE zit:

Tibulus terrestris
Methoxyisoflavone
ecdysterone

Alleen hoeveel mg zit er van deze stoffen in ?
 
Tribulus terrestris 500mg
Methoxyisoflavone 400mg
Beta- ecdysterone 200mg
 
Dus als ik goed begrijp is Methosterone Force hetzelfde als Syntrabol.
Heeft iemand er ervaren mee en zo ja welke?

Misschien een tip voor Robin om wat informatie bij de producten te vermelden over wat hun werking is. Het is veel werk dat geef ik toe maar ik denk dat het de verkoop ten goede zal komen.
 
Nee, niet hetzelfde als syntrabol. Syntrabol is alleen ecdysterone (zo uit mn hoofd).

Er wordt gewerkt aan die info...
 
Zijn die ingredienten per 1 capsule ???

1100 mg ? dan zijn dat grote capsules !!!
 
Ik ben nieuw hier, dus sorry als ik nu een vraag stel die jullie al een paar keer gehoord hebben....

Hoe goed werkt die syntrabol, is dat de moeite waard om te proberen? Het is nogal prijzig, vandaar deze vraag.
 
Originally posted by ENERGY
Zijn die ingredienten per 1 capsule ???

1100 mg ? dan zijn dat grote capsules !!!

Per 2 caps. Je kan er 2-4 per dag nemen.
Nope, het zijn normale capsules > normale grootte.
 
Originally posted by falcon
Ik ben nieuw hier, dus sorry als ik nu een vraag stel die jullie al een paar keer gehoord hebben....

Hoe goed werkt die syntrabol, is dat de moeite waard om te proberen? Het is nogal prijzig, vandaar deze vraag.

Het is zeker de moeite waard om te proberen. Maar dan kan je beter de methosterone gebruiken. Hier zit meer in, en is voordeliger...
 
Originally posted by Robin


Het is zeker de moeite waard om te proberen. Maar dan kan je beter de methosterone gebruiken. Hier zit meer in, en is voordeliger...

Hoeveel moet je er per dag van gebruiken dan, 2 op een dag ofzo?
 
Methosterone zijn er vier per dag, een potje van 120 is dus voor een maand. Het is aangeraden om dit twee maanden te nemen, ben zelf vijf weken bezig en heb hetzelfde resultaat als destijds met goed-werkende prohormonen (1AD en Equimax). Voel me er schitterend bij. Zeker een aanrader.
 
oké, ik zal eens kijken wat ik zal doen. In ieder geval bedankt voor de info!
 
Originally posted by jerry
Methosterone zijn er vier per dag, een potje van 120 is dus voor een maand. Het is aangeraden om dit twee maanden te nemen, ben zelf vijf weken bezig en heb hetzelfde resultaat als destijds met goed-werkende prohormonen (1AD en Equimax). Voel me er schitterend bij. Zeker een aanrader.

Mmmh vertel eens wat je precies merkt?

Kom je aan in spiermassa of kracht of......

Ik hoor heel veel positieve verhalen over dit supplement maar niemand zegt iets gedetailleerds.??? ???
 
Back
Naar boven