MuscleMeat

syntrax isobol versus syntrax syntrabol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zowel kracht als massa eigenlijk, massa nu niet zo bijzonder veel omdat ik na 12 jaar trainen wel zo'n beetje op een plateau ben gekomen, maar toch nog 2 kg erbij in 5 weken. Ik merk ook de laatste anderhalve a twee weken dat ik veel meer eet dan normaal terwijl mijn vetpercentage zeker niet stijgt:)
Over de krachttoename ben ik ook zeer tevreden, bench van 170 naar 195 kg (heb wel ooit 200 kg gekunnen bij mijn kuur met 1AD, maar wel pas na 8 weken gebruik hiervan, komt misschien ook nog wel met dit), barbell curl van 6 x 60 kg naar 6 x 70 kg, triceps press van 4 x 130 kg naar 4 x 155 kg, neck press van 6 x 100 naar 6 x 110 kg, enz. Ook in uithouding ben ik verbeterd (doe naast BB ook nog badminton; rare combi zal je denken:nanner: ), na drie uur spelen nog niet moe.
Kortom, het beste resultaat met een natuurlijk product tot nu toe (en ik heb er al enorm veel geprobeerd).
 
Kijk daar hebben we iets aan.

Toppie Jerry, bedankt
 
Klinkt inderdaad wel aantrekkelijk!
 
Originally posted by Robin


Het is zeker de moeite waard om te proberen. Maar dan kan je beter de methosterone gebruiken. Hier zit meer in, en is voordeliger...

Ik zou het best willen proberen, maar ik heb geen idee waar ik het spul zou kunnen kopen . En van deze site ' mag' ik nog niets betellen, omdat ik nog niet aan de regels heb voldaan:
Originally posted by Admin

------------------------------------------------------------------------------------
OPGELET! Leden komen pas in aanmerking voor deze service na 150 posts en/of goedkeuring van een moderator.
------------------------------------------------------------------------------------

Ik woon 'in the middle of nowhere' , dus heeft iemand een idee?
 
Dat is een probleem, maar ik ben er van overtuigd dat het op een of andere manier op het Internet te bestellen is. J-tech heeft ook een site op het net (ik weet alleen niet precies het adres, maar dat kan je Robin misschien vragen)

Een andere manier is dat je Robin een pm stuurt en misschien maakt hij wel een uitzondering omdat het bijna kerstmis is :D :D
 
Originally posted by jerry
Zowel kracht als massa eigenlijk, massa nu niet zo bijzonder veel omdat ik na 12 jaar trainen wel zo'n beetje op een plateau ben gekomen, maar toch nog 2 kg erbij in 5 weken. Ik merk ook de laatste anderhalve a twee weken dat ik veel meer eet dan normaal terwijl mijn vetpercentage zeker niet stijgt:)
Over de krachttoename ben ik ook zeer tevreden, bench van 170 naar 195 kg (heb wel ooit 200 kg gekunnen bij mijn kuur met 1AD, maar wel pas na 8 weken gebruik hiervan, komt misschien ook nog wel met dit), barbell curl van 6 x 60 kg naar 6 x 70 kg, triceps press van 4 x 130 kg naar 4 x 155 kg, neck press van 6 x 100 naar 6 x 110 kg, enz. Ook in uithouding ben ik verbeterd (doe naast BB ook nog badminton; rare combi zal je denken:nanner: ), na drie uur spelen nog niet moe.
Kortom, het beste resultaat met een natuurlijk product tot nu toe (en ik heb er al enorm veel geprobeerd).

It's amazing Jerry :D
Het heeft de effecten van een AS en epo gecombineerd in 1 product.
 
Overigens,

Syntrax isobol
Syntrax syntrabol

hebben beide dezelfde ingredienten op de verpakking staan, zelfde label bijna. dus ik vermoed hetzelfde product.

Isobol zou nog sterker werken, hier heb ik niks van gemerkt
 
Back
Naar boven