AndroidHealthClinic

syntrax - straight (creatine) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BumbleBeast

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
39
Waardering
0
'k weet niet of dit de goeie sectie is om dit te posten. maar lijkt mij de meest voor de hand liggende.

hier is het verkoop praatje:

Creatine Anhydrous 1kg

Men zij dat het niet mogelijk was. Creatine valt niet verbeteren. De
afgelopen jaren hebben we veel nieuwe producten voorbij zien komen; creatine
met dextrose, met Alpha Lipoic Acid, zelfs vloeibaar. Maar, nog nooit is
creatine monohydraat op zich verbeterd. Daar komt nu verandering in! Onze
wetenschappers hebben na jaren van onderzoek creatine Monohydraat eindelijk
verbeterd: Creatine Anhydrous! Laat de revolutie beginnen..


Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van Creatine Anhydrous ten opzichte van
creatine monohydraat?

· Het bevat 6% meer creatine per gram
· Het lost in elke vloeistof perfect op
· Het wordt veel beter door het lichaam opgenomen
· Het heeft geen bijwerkingen
· Het is veel fijner dan gewone creatine
· Het is geschikt voor alle sporten
· Zeer voordelig geprijsd
· Het beste en puurste creatine product ter wereld
· Gewoon meer keiharde spiermassa en kracht


Hoe gebruik je Straight?

Creatine Anhydrous neem je op dezelfde manier dan gewone creatine. Je neemt
de eerste 5 tot 7 dagen 4 tot 5 maatscheppen per dag. Het liefst in een
suikerhoudende drank. Daarna volstaan 1 tot 2 maatscheppen per dag. 1
maatschep bevat 5 gram creatine Anhydrous. Straight bevat alleen 100%
creatine Anhydrous, geen verdere producten zijn aan Straight toegevoegd. Zo
kun je Straight zelf met je favoriete drank mixen. Straight zit verpakt in
verpakkingen van 1 kilo, en is smaakloos.

het lijkt me 'n beetje overdreven, normaal is een "beter" product duurder, dit is zelfs wat goedkoper. het enigste wat het mooiste eruitziet aan dit verhaal is dat er 6% meer creatine in zit (volgens het verhaal van syntrax hierboven).

Heeft iemand ervaring met syntrax z'n nieuwe straight creatine?
 
Vond het zelf ook al een beetje vreemd. Maar Anhydrous wil toch zeggen dat er geen water molecuul in zit dus dat het stabiel is...

Ga het wel een keer proberen denk het zo (alleen vanwege prijs overigens).
 
Wat mij een beetje tegenstaat van dit product is dat het er inmiddels al een tijdje is...maar je er nog niks, maar dan ook niks over hoort. Geen hoogvlieger dus!!
 
dan blijf ik ervan af :) thnx for the tips!
 
Stond er echt bij dat het veel fijner is dan gewone creatine???
Wat is dat nou voor een verkoopargument? Veel fijner. Heel vaag. Als ze zoiets al op een pot zetten weet je meteen dat het niet veel voor kan stellen.:rolleyes:
 
Hoezo hoe fijner de korrel hoe makkelijk het opgenomen word vrij logisch toch?
 
Hmm, daar kan ik je niet helemaal gelijk in geven bro! Je lost de creatine meestal op in een vloeistof namelijk. Dus opgelost is opgelost, of de korrel voorheen nou fijn of wat grover was...
 
Tja ik heb dit al paar keer gehoort...Geloof het of niet maar creatine lost nooit 100% op.
Heb ook altijd gedacht van wel, echter hoelang je ook roert, schud of wat dan ook, altijd blijven er kleine deeltjes over. Big C had er een uitleg over maar kon die niet direct vinden.
 
Originally posted by pat21
Stond er echt bij dat het veel fijner is dan gewone creatine???
Wat is dat nou voor een verkoopargument? Veel fijner. Heel vaag. Als ze zoiets al op een pot zetten weet je meteen dat het niet veel voor kan stellen.:rolleyes:
Micronized...is wel beter hoor, het maakt dat het fijner is en dus gemakkelijker gemengd raakt met vloeistof en dus ook gemakkelijker opneemt.
Meestal is deze iets duurder.
 
Hmmm ik had eerst creatine van MDoubleU ofzo en daar bleven allemaal stukjes in rondzweven. Het water was dan behoorlijk troebel. Was dit dan slechte kwaliteit?
 
MDY is niet echt bekend om zijn superieure kwaliteiten nee :)
 
Nou lekker is dat dan zeg:( Kostte natuurlijk wel weer wat, maar goed dan is dat merk ook weer verboden terrein. Die 2 die in dat supplementenhoekje staan van J-Tech zijn zeker wel goed? Je kan het ook in een reformhuis kopen had ik gehoord, maar dat is zeker ook bagger?:)
 
Toch denk ik dat een micronized creatine idd beter oplost.

Als je bv creatine van dymatize of met rx neemt merk je echt verschil met bv vitalife of iets dergelijks.
 
Straight is niet beter of minder goed dan monohydraat creatine. Omdat er geen water in zit, zit er inderdaad 6% meer creatine in, maar blijkbaar wordt de monohydraat net iets beter gebruikt. De resultaten zouden dus ruwweg hetzelfde moeten zijn. Ik zou aanraden om de goedkoopste te nemen.
 
Originally posted by Zwier
Toch denk ik dat een micronized creatine idd beter oplost.

Als je bv creatine van dymatize of met rx neemt merk je echt verschil met bv vitalife of iets dergelijks.

Ja, vitalife...daar noem je dan ook weer een merk :D
 
Originally posted by pat21
Nou lekker is dat dan zeg:( Kostte natuurlijk wel weer wat, maar goed dan is dat merk ook weer verboden terrein. Die 2 die in dat supplementenhoekje staan van J-Tech zijn zeker wel goed? Je kan het ook in een reformhuis kopen had ik gehoord, maar dat is zeker ook bagger?:)

Ja, de J-Tech creatine is oke. Daarbij ook nog een laag in prijs. Kwaliteit is duits...
 
Nou als die goed is dan moet ik die hebben. Ik zit alleen nog lang niet aan de 150 posts:(
:help: Zou ik het dan toch kunnen bestellen? :bow: :D
 
Back
Naar boven