XXL Nutrition

SynTsize Pump - SynTech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere spierpomp en vasculariteit, meer kracht
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed -tropical
  • Welke dosis heb je gebruikt? een portie (2 maatschepjes) voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.workout.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending en shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker terug kopen, goede trainingsintensiteit, meer kracht en focus ,stelt de vermoeidheid uit

Mijn review:

Ik train altijd na een zware dag van fysieke werken . SyntSize Pump zorgt ervoor dat ik de vermoeidheid versla en opgepompt mijn trainingen doorsta . Ik trainer harder en beter met dit product , ook hou ik van de beta-alanine tinteling . In tegenstelling tot alle amerikaanse pre-workouts die ik probeerde is het poeder licht verteerbaar en smaakt aangenaam natuurlijk .
Ik neem geen No-xplode of Superpomp meer , want met SynTsize Pump heb ik een veel betere pomp , maar loop ik niet opgefokt en kan ik slapen als ik in mijn bed kruip !:)

SynTsize Pump.JPG
 
goed product , super focus tijdens trainen , je neemt meer of doet meer herhalingen . smaak zit ook goed
 
lekker productje, maar ik kan toch niet zo slapen en raak echt gedehydrateerd van deze, ook eetlust is volledig weg...maar dat zijn de enige nadelen, het doet zn werk
 
Laatst bewerkt:
syntech heeft goede producten vind ik persoonlijk. Maar ik vind ze ook wat duur tov andere producten die zeker even goed zijn
 
syntech heeft goede producten vind ik persoonlijk. Maar ik vind ze ook wat duur tov andere producten die zeker even goed zijn

Is dat niet omdat er meestal nog wat extra ingrediënten in zitten? Bv die synpro whey zitten er ook 5gr BCAAs/30gr en 5gr glutamine/30gr, alsof je dus nog een potje bcaa's en glutamines appart er bij zou kopen, zit het hier in 1 shake. Die pump en recovery nog niet geprobeerd, wel verleidelijk...
 
Is dat niet omdat er meestal nog wat extra ingrediënten in zitten? Bv die synpro whey zitten er ook 5gr BCAAs/30gr en 5gr glutamine/30gr, alsof je dus nog een potje bcaa's en glutamines appart er bij zou kopen, zit het hier in 1 shake. Die pump en recovery nog niet geprobeerd, wel verleidelijk...

SynTech is niet duur omdat er wat extra in zit, maar het is vooral de smaak en kwaliteit die er toe doen. Top smaak en super puur (natuurlijk gezoet en gekleurd).
 
Hey, ik heb ondertussen al vele samples geprobeert van pre workouts, maar allemaal met negatieve gevolgen, slecht voelen of slaaploosheid.
De enige zonder problemen was total muscle solution, is deze pre workout sterken dan de pump ? of kan ik beter deze pump gebruiken ? ik gebruik deze samen met magnificent, whey en bcaa's
 
Hey, ik heb ondertussen al vele samples geprobeert van pre workouts, maar allemaal met negatieve gevolgen, slecht voelen of slaaploosheid.
De enige zonder problemen was total muscle solution, is deze pre workout sterken dan de pump ? of kan ik beter deze pump gebruiken ? ik gebruik deze samen met magnificent, whey en bcaa's

De Pump is toch nog beter gedoseerd (dubbel zelfs) dan de TMS. En bevat geen WMS (carbs).

Zeker eens proberen!
 
Back
Naar boven