Fitness Seller

Bashar al-Assad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog steeds zwaar pro!

5018fb579eed5.jpg
 
One love voor Assad :heart:
 
De vraagstelling is niet goed. De 'FSA' is zeer klein. Islamitisch Front is geen onderdeel van FSA bijvoorbeeld, en is een stuk groter.

Assad is een slachter. Net nog op het nieuws, hoe hij mensen laat doodmartelen. Echt verschrikkelijk. Als je zo'n monster steunt ben je onmenselijk. Een onmens. En ik stel voor dat de pro-Assad mensen voor de gein is een marteling meemaken. Dan keert hun maag om, en als dat niet gebeurd, hen is omruilen met politieke gevangenen. Assad heeft 8x meer doden op zijn geweten dan ISIS. Okay, dat is alleen omdat hij meer middelen beschikbaar heeft. Maar het is een slachter, een massamoorder, en iedereen die hem steunt is niet goed bij zijn hoofd. Sowieso, door Assad is een vacuum gecreerd woordoor ISIS kon ontstaan, en Assad heeft jihadisten lostgelaten om de oppositie te infecteren, en Assad stopte met het bombarderen van Raqqa toen ISIS aan de macht kwam. Assad is geen vijand, of geen goeie vijand van ISIS. Assad heeft belang bij ISIS, zodat hij als ene reele optie gezien kan worden -- en sukkels trappen erin. ISIS bestrijden mét Assad, een van de oorzaken van ISIS, is onmogelijk.

Ik steun alleen de PYD, en ook op hen zijn dingen aan te merken.
 
Niemandweet zei:
door Assad is een vacuum gecreerd woordoor ISIS kon ontstaan

Assad heeft belang bij ISIS


De wortels van IS zijn meer dan vijftien jaar terug te traceren. Overigens is de organisatie ontstaan in Irak, niet in Syrië. Je zou het dan ook een, grotendeels, Iraakse organisatie kunnen noemen.

Het machtsvacuüm aldaar is enkel en alleen gecreëerd door de onnodige Amerikaanse invasie van 2003, en hun wanbeleid achteraf.

Wellicht leefde jij onder een steen toen 'ISI' destijds al de confrontatie aanging met de onderbemande Amerikaanse bezettingsmacht.
 
Als je op je eigen bevolking gaat schieten, dan verlies je alle legitimiteit om president te zijn. Ik ben anti assad, niet noodzakelijk pro fsa of pro rebellen. Ik vind het wel goed dat fsa, andere fracties en isis assad aanvallen. En dat de meeste landen assad weg willen. Enkel rusland en china stellen hun veto, vermoedelijk om de amerikaanse belangen tegen te gaan.
Assad is sowieso gedaan, alles wat ie doet is uitstel van executie.
 
Pro Syrië van de kaart vegen.
Dit klinkt nog steeds als een goed idee, hoewel eigenlijk het hele midden oosten mee kan, wel voordat ze allemaal in Europa zitten graag.

Een aantal goede dictators zoals Assad en Saddam zou ik ook toejuichen trouwens.
 
Pro assad natuurlijk, maar niet zoals het klinkt, een land heeft een sterkte regering nodig en momenteel is assad de enige oplossing of we krijgen een ramp zoals in libia, of egypte waar de islambroederhoed een historiek heeft als een terrerischtische organisatie, maar daarna leerde dat playen volgens het westerse boekje te way to power is, gelukkig voor de interventie van het leger maar nu is het nog niet veel beter dan mubarak.

The arab spring is een van de grootste rampen in de geschiedenis, zulke veranderen duren mininaaml 100 jaar zoals in de westerse wereld.
 
Als je op je eigen bevolking gaat schieten, dan verlies je alle legitimiteit om president te zijn. Ik ben anti assad, niet noodzakelijk pro fsa of pro rebellen. Ik vind het wel goed dat fsa, andere fracties en isis assad aanvallen. En dat de meeste landen assad weg willen. Enkel rusland en china stellen hun veto, vermoedelijk om de amerikaanse belangen tegen te gaan.
Assad is sowieso gedaan, alles wat ie doet is uitstel van executie.
Wat je vergeet is dat de bevolking in islamistische landen niet pro hun country is zoals in de westerse wereld maar dat familie en religie voorgaan, en zo kan democratie leiden tot terroristische groepen die het land overnemen, er zijn tal van voorbeelden hoe moderate rebels aangename dingen doen.
 
Welke hulp krijgen ze precies van China? Wapens?
 
Het is bijna angstaanjagend hoe primitief ze, IS, zijn.
 
Nog steeds pro Israël.
 
Ik probeerde het nog enigszins te nuanceren. Natuurlijk weet ik dat ze allemaal zo primitief zijn.
Welkom in de pre-Renaissance wereld :) Dit keer zijn scuds/ak's/hind's/enz inbegrepen!
 
Importeren die handel.
 
Ik ben pro assad omdat assad altijd de christelijke minderheden beschermd heeft
 
Back
Naar boven