Fitness Seller

Syringe filter - spuitfilter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cvdh

Novice
Lid geworden
9 feb 2022
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Besloten om te gaan homebrewen. Heb er aardig wat research in zitten en aardig wat vertrouwen nu. Voor het steriliseren heb ik een Instant Pot uit dit onderzoek aangeschaft: https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0208769
Nu mis ik alleen nog syringe filters en het lukt mij niet om een fatsoenlijke source te vinden om deze te kopen. Het liefst ga ik voor whatman 0.2/0.22 um filters. Vooralsnog kan ik die dus nergens vinden en kom ik enkel uit op syringe filters van aliexpress.

Iemand ervaring met homebrewen en die een reliable source heeft voor goede syringe filters? Mag desnoods ook bottle top filter zijn

Mvg
 
Al bij Amazon gekeken ?
 
Al bij Amazon gekeken ?
Ja ook al, kon niet echt wat vinden. Of het was veel te duur of de verzendkosten te hoog. Had nog wel een nederlandse verkoper gevonden maar dan moest je minimaal 50 stuks afnemen in totaal 150eu. Te groot risico omdat de meeste na 1x overstappen naar bottle top filter. Dus moet dat eerst even aankijken. Ben toch maar voor aliexpress filters gegaan naar aanleiding van wat mensen die op meso forum hier meermaals gebruik van hebben gemaakt
 
Yup heb er 25 van maak er morgen of donderdag m'n mast e en test e mee
 
Yup heb er 25 van maak er morgen of donderdag m'n mast e en test e mee
Ah check, maar ook al eerder gebruikt? En ik zag dat ze niet steriel verpakt waren. Heb je ze ook nog gesteriliseerd? Ik kan ze namelijk een half uurtje eventueel in de pressure cooker gooien op 121 graden
 
Deze geprobeerd, moest ik aanmelden met een btw en kvk maar die heb ik dus niet. Werd vervolgens opgebeld en zij leveren dus niet particulier
Ok, vroeger wel.
 
Deze geprobeerd, moest ik aanmelden met een btw en kvk maar die heb ik dus niet. Werd vervolgens opgebeld en zij leveren dus niet particulier
Dat is meestal zo als er prijs oa is, en afname van min. 100 stuks. ook staat btw tarief extra vermeld.
 
Dat is meestal zo als er prijs oa is, en afname van min. 100 stuks. ook staat btw tarief extra vermeld.
Was ik al bang voor, maar dan is dat helaas niet de site voor mij haha. Hoop dat mijn steriel verpakte filters uit china niet al te lang duren en donderdag heb ik 5 filters vanuit adams tuintje binnen
 
Ah check, maar ook al eerder gebruikt? En ik zag dat ze niet steriel verpakt waren. Heb je ze ook nog gesteriliseerd? Ik kan ze namelijk een half uurtje eventueel in de pressure cooker gooien op 121 graden
Een keer zelf gebruikt en gesteriliseerd ik ben er nog dus t werkt 😂 wat wil je dan maken? Ik ga 250 mast e maken 40ml met 250 test e 40ml denk ook dat ik er wat boldenone bij ga maken moet nog kijken wat m'n cycle gaat worden denk nu aan 250test e 400mast 140 ment erbij ofzo meschien nog wat anavar op t eind 40mg ofzo
 
Een keer zelf gebruikt en gesteriliseerd ik ben er nog dus t werkt 😂 wat wil je dan maken? Ik ga 250 mast e maken 40ml met 250 test e 40ml denk ook dat ik er wat boldenone bij ga maken moet nog kijken wat m'n cycle gaat worden denk nu aan 250test e 400mast 140 ment erbij ofzo meschien nog wat anavar op t eind 40mg ofzo
haha gelukkig. Ja blijft toch spannend de eerste keer. Ik heb test e en primo e raws liggen. Primo is ook de reden dat ik alles voor homebrew heb aangeschaft. Bevalt me erg goed, behalve de prijs van primo, zodoende. Test zal op 300mg/ml gebrewed worden en de primo op 200mg/ml. Huidige kuur is 540 test en 500 primo, denk dat ik de eerst komende tijd niets anders meer zal doen.

Gebruik momenteel dit:
instant pot dup 8l (121* voor 50-60 minuutjes)
autoclaaf steriel zakjes waar ik 2 vials en 2 rubber stoppers los in het zakje doe ( zakje dichtmaken en in de pressure cooker, zit een stoom indicator op )
magnetic hot plate stirrer
BA, BB en 100% grapeseed oil
thermometer
syringe filter 0,22um pvdf
lab maatbeker van glas
en ik gebruik handschoentjes en alcohol doekjes

Heb er wel vertrouwen in
 
Enjoy PiP met Primo op 200mg/ml
 
-
 
Laatst bewerkt:
Als je t goed maakt nergens last van hoor op primo 200mg/ml in mct olie. Niet zeggen dat t dan geen primo is want heb labtests
Mijn source verkoopt geloof ik ook primo van 200mg ml met mct alleen nog niet geprobeerd omdat ik al erg pip prone ben :') iig van de 100mg variant met mct olie geen last van hem
 
Mijn source verkoopt geloof ik ook primo van 200mg ml met mct alleen nog niet geprobeerd omdat ik al erg pip prone ben :') iig van de 100mg variant met mct olie geen last van hem
Zover ik kon lezen heeft het idd een groot deel te maken met hoe je het maakt. Als je het netjes op temperatuur laat komen en goed laat oplossen zou de pip minimaal moeten zijn
 
Back
Naar boven