MuscleMeat

Syringe filter - spuitfilter

  • Topic starter cvdh
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 3K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

haha gelukkig. Ja blijft toch spannend de eerste keer. Ik heb test e en primo e raws liggen. Primo is ook de reden dat ik alles voor homebrew heb aangeschaft. Bevalt me erg goed, behalve de prijs van primo, zodoende. Test zal op 300mg/ml gebrewed worden en de primo op 200mg/ml. Huidige kuur is 540 test en 500 primo, denk dat ik de eerst komende tijd niets anders meer zal doen.

Gebruik momenteel dit:
instant pot dup 8l (121* voor 50-60 minuutjes)
autoclaaf steriel zakjes waar ik 2 vials en 2 rubber stoppers los in het zakje doe ( zakje dichtmaken en in de pressure cooker, zit een stoom indicator op )
magnetic hot plate stirrer
BA, BB en 100% grapeseed oil
thermometer
syringe filter 0,22um pvdf
lab maatbeker van glas
en ik gebruik handschoentjes en alcohol doekjes

Heb er wel vertrouwen in
Succes met de pijn aan je reet die je gaat krijgen van de primo. Is een reden dat het niet op 200mg word gemaakt.
 
Is een reden dat het niet op 200mg word gemaakt.
Zijn tegenwoordig meerdere labs die het gewoon maken, PIP is wel hit or miss als ik het zo hoor, bron waar ik nu mn gear vandaan haal heeft t ook.
Zelf ooit 1x 200 mg/ml gehad van andere bron destijds en die pip was echt crippling :roflol:
100% grapeseed oil
Zou overwegen met MCT te maken ipv GSO. MCT is echt heel chill met maken, filteren en daarna ook injecteren.
 
Zijn tegenwoordig meerdere labs die het gewoon maken, PIP is wel hit or miss als ik het zo hoor, bron waar ik nu mn gear vandaan haal heeft t ook.
Zelf ooit 1x 200 mg/ml gehad van andere bron destijds en die pip was echt crippling :roflol:

Zou overwegen met MCT te maken ipv GSO. MCT is echt heel chill met maken, filteren en daarna ook injecteren.
Filteren is echt een bitch heb nu nog gso maar meschien stap ik ook over naar mct is dunner als t goed is
 
En, is de slowcooker al klaar ?
 
Back
Naar boven