Fitness Seller

Syringe vooraf vullen (1 bezoeker)

Goed idee om vooraf te vullen?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

LowLaag

Novice
Lid geworden
7 apr 2016
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hello bbers

Is het mogelijk om syringes te vooraf te vullen en later te gebruiken zonder dat het de kwaliteit verminderd en gebruiksveilig is (ivm infecties enz)
Ik ben van plan om de vials op dag 1 te legen voor een kuur van 12 weken.

Graag hoor ik de reden van jullie mening en wat jullie ervaring en gedachte is.

Mvg
Ik
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk niet doen.
 
Kan prima.
 
een doos naalden en spuiten neemt amper ruimte in.
Het vooraf vullen van syringes komt nou eenmaal beter uit.
En ik ben er van verzekerd dat het wel degelyk meer ruimte inneemt en vandaar dat ik er niks over vraag.
 
Theoretisch zouden de gebruikte solvents het materiaal van de spuit kunnen gaan aantasten denk ik, maar of dat in de praktijk ook echt gebeurt durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
Theoretisch zouden de gebruikte solvents het materiaal van de spuit kunnen gaan aantasten denk ik, maar of dat in de praktijk ook echt gebeurt durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Er is een reden dat de pre loaded van de apo in glazen syringes zit ;)
 
Woon je in een kippenhok dat je geen doosje in je kamer kunt laten oid?
 
Woon je in een kippenhok dat je geen doosje in je kamer kunt laten oid?
Als ik nou maar een kippenhok had dan had ik het wel daarin verstopt.. maar nee nootje, Ik woon net als velen in een appartement.

En los van het verbergen. Is hrt veel handiger om alles vooraf te vulllen en tijdens injectie dag hrt gwn meteen te spuiten.
 
Als ik nou maar een kippenhok had dan had ik het wel daarin verstopt.. maar nee nootje, Ik woon net als velen in een appartement.

En los van het verbergen. Is hrt veel handiger om alles vooraf te vulllen en tijdens injectie dag hrt gwn meteen te spuiten.
Ik woon op kamers en heb gewoon een doos vol in m'n kast staan, en nog ruimte om 8 man bij me te laten slapen. Dat het zo veel handiger is om gelijk te kunnen injecteren is ook bs, voor die minuutje werk om het even te vullen.
 
Zou het niet doen omdat het inderdaad het plastic en rubber zou kunnen oplossen en het gewoon niet zo steriel is
 
Als ik nou maar een kippenhok had dan had ik het wel daarin verstopt.. maar nee nootje, Ik woon net als velen in een appartement.

En los van het verbergen. Is hrt veel handiger om alles vooraf te vulllen en tijdens injectie dag hrt gwn meteen te spuiten.
dan preload je toch lekker je spuiten het zal mij me reet roesten of je er een infectie of niet van krijgt het antwoord nee wil je toch niet horen lijkt het wel.

:slotje:
 
Of het nu bullshit is of niet. Het is gewoon niet meer steriel als je de spuit en naald open en bloot laat liggen. Dus nee niet vooraf vullen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven