XXL Nutrition

T-1 Lotion van BDC

Bezoekers in dit topic

enrico

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
2.468
Waardering
12
Zou waarschijnlijk met enkele andere mensen deze ph gaan gebruiken:)
Ik heb al veel research gedaan over 1-test en 4-AD en denk alle sides te kennen.
Toch zou ik even mensen willen horen die ervaring hebben met het product (of de stack).
Ook nog graag een opsomming met de sides voor 't geval ik er een vergeten ben :)
Wil wel niet van die stomme antwoorden krijgen "van geef er je geld niet aan " e.d. (ben dit echt beu gelezen)


tnx people
enrico
 
Je bent pas 16 man! Blijf van dat spul af!! :fire:
 
Okee..

Jochie Ik weet dat ik maar 1 jaar ouder ben, maar hell no dat jij dus iets van pro hormonen afweet.

Ten eerste is dit illegaal!
En dat doen ze niks voor niks omdat ze niet willen dat kleine kids zoals jij eraan gaan snoepen. Je bent pas 16! Doe nou geen stomme dingen waar je paar jaar plezier van hebt en zo jaren lang nog problemen van kan krijgen.

Hoelang train je nou eigenlijk al serieus met voeding enz..? Dus de echte bodybuilding manier'?
 
listen guys, ik weet dat jullie 't afkeuren , maar 't is ni alleen voor mij! geef nou gewoon antwoord op de vraag pls. that's all i'm asking.
Dat ik er moet afblijven --> Ik weet waarom...dus ga daar geen kritiek over leveren.
ik heb nog niets beslist btw (maar ga ook niet liggen zeiken dat ik het niet mag doen want dat ik echt KOTSMOE!!!).
btw. ik weet wel degelijk iets van ph's! ben al 3weken lang dag in dag uit dingen aant het opzoeken over ph's.

once again
tnx bro's
 
Ik wist trouwens echt wel dat het illegaal was hoor...
 
wil hier trouwens niet kwaad of beledigend klinken, ik wil gewoon antwoord op m'n vraag, laat mijn leeftijd etc. hier even buiten want het gaat ook om nog 3 andere mensen.
 
heb je een link naar het product?

Beste keuze een transdermal
Anders oraal, 1-tu, 1-ad, 4-ad gelcaps
 
Hmz zit:

Serving Size: 2 mL
Servings Per Container: 60

Amount Per Serving:
1-test: 42 mg
4-AD: 42 mg

Dat komt neer op 2520 mg 1-test en 2520 mg 4-ad in. daarentegen bevat Super one+ ong 6 gram 1-test en 9,5 gram 4-ad.

Ga voor super one+ das wel het beste momenteel verkrijgbaar als het nog ergens te krijgen is. www.1fast400.com
 
Goed goed, Maar wij hebben in ieder geval onze goede daad gedaan :P . Als je toch voor oral gaat zou ik toch 1-ad 1-tu of test-100 kiezen. Maar ik zelf heb er geen ervaring mee maar hier hoor ik de meeste verhalen over
 
Als je een gevoelige huid hebt dan kan je beter geen trasdermal nemen, ander zeker doen dit omdat een trasdermal veel beter op genomen wordt dan oraal. je kan het zo zien een trasdermal staat gelijk aan de opname ven een inject en oraal gewoon voor oraal
 
Originally posted by Juriaan
heb je een link naar het product?

Beste keuze een transdermal
Anders oraal, 1-tu, 1-ad, 4-ad gelcaps

beste keuze WAS een transdermal... Deze zijn sinds kort verboden geworden...
 
Das nog geen reden om ze zelf te maken :D
 
ok tnx bro's
gaat het zelf wss. toch niet gebruiken :)
 
Back
Naar boven