XXL Nutrition

T +5 Maingain.

Bezoekers in dit topic

Net effe doorgelezen. In.
 
Laatse weging 84.7 kg en gisteren de cut ingegaan. 1 Mei weer gestopt met preworkouts en heb dan altijd 1 tot 3 dagen crash. Ga deze maand ie geval weer decaf doen.

Ook laatste week ub/lb, Maadag schakel ik over op een brosplit. UB/LB vind ik te zwaar worden nu met name de ub dag.
 
Gisteren overgegaan op 4 daagse bro spilt, meteen lekker spierpijn in de borst.

- rug achterkan schouders onderrug en hamstrings
- dijen en kuiten (soms klein beetje schouders)
- borst en triceps
- schouders, triceps en buik

Fv0ruDuXgAA96tk
 
Gisteren overgegaan op 4 daagse bro spilt, meteen lekker spierpijn in de borst.

- rug achterkan schouders onderrug en hamstrings
- dijen en kuiten (soms klein beetje schouders)
- borst en triceps
- schouders, triceps en buik

Fv0ruDuXgAA96tk
Zou een maatje of twee groter niet beter zitten? :D
Je lijkt er bijna uit te knallen. Als je snel groeit moet je sneller nieuwe kleren kopen he :cool:
 
Zou een maatje of twee groter niet beter zitten? :D
Je lijkt er bijna uit te knallen. Als je snel groeit moet je sneller nieuwe kleren kopen he :cool:
Vraag me niet hoe ik er in kom maar er uit is helemaal niet best meer. Zit wel lekker op de een of andere manier is van dat strechtspul net als die vrouwenleggings die alles bij elkaar houden.
 
Vraag me niet hoe ik er in kom maar er uit is helemaal niet best meer. Zit wel lekker op de een of andere manier is van dat strechtspul net als die vrouwenleggings die alles bij elkaar houden.
Kan er mij iets bij voorstellen. Vroeger had ik ook zo enkele tanktops waar ik wat ben uitgegroeid. Zijn bijna allemaal gescheurd want was geen stretchstof. Als je dan goed gezweet hebt, is dat een hel om uit te krijgen :roflol:
Degene die niet gescheurd zijn, zitten nu terug los :(
 
Gewicht geen idee ben al een tijdje aan het trt'en en ga over een week of 2.5 volledig off.

Na 34 dagen (start 1 september) volledig caffeine vrij, vond ik een blikje venom dat over de datum was. Natuurlijk opgedronken en meteen knetterstrak en bere training gemaakt. Plan is in ieder geval tot het nieuwe jaar caffeine vrij te blijven, slaap namelijk als een roos :)

Binnenkort een fysieke check incl uitgebreid bloedonderzoek van mijn werk. Leuk om dat naast mijn meest recent onderzoek te leggen.

Iemand nog goede ervaringen met een stimulant vrij pomp product?

20231008_182519.jpg
20231008_182544.jpg
 
Citrulline ?
 
Back
Naar boven