XXL Nutrition

T-bol en Prednisolon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

road

Novice
Lid geworden
26 nov 2014
Berichten
27
Waardering
0
Hallo,

Ik ben bezig met een kuur t-bol (30mg per dag) en als nakuur YK11 (5-10mg per dag).
Ik heb van de dokter een prednison kuur gekregen voor 2 weken. (10mg per dag)
Kan dit samen?
 
Een natuurlijke booster als nakuur.

Is een myostatine blocker. Gaat je eigen test aanmaak dus niet boosten volgens mij. En erg natuurlijk is het spul ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Waarom heb je prednisolon gekregen?
 
Waarom heb je prednisolon gekregen?
Dit.
Het is zover als ik weet 1 van de krachtigste cortisoiden waar je best al een maagbeschermer bij moet nemen dus ik zou het niet meteen combineren.
 
Waarom heb je prednisolon gekregen?

Voor een contact allergie en daarnaast een darm infectie.
Ik ben nog maar net begonnen met de kuur, zit wel te twijfelen
om te stoppen en de prednisolon te nemen.
 
Ik zou gezien je allergie en infectie eerder stoppen met kuren en zorgen dat je gezondheid op orde is.
 
Vraag me af wie hem dit aangeraden heeft.

Dit werd mij aangeraden ja haha. Wat ik wel weet is dat hij 10+ jaren ervaring heeft.
Zou je aanraden om 4 weken t bol en daarna 4 weken yk11 en daarna alsnog een nakuur te nemen?
 
Dit werd mij aangeraden ja haha. Wat ik wel weet is dat hij 10+ jaren ervaring heeft.
Zou je aanraden om 4 weken t bol en daarna 4 weken yk11 en daarna alsnog een nakuur te nemen?

ik persoonlijk ga niemand hier wat aanraden.

Maar ik kan je wel zeggen dat die gast met 10+ jaar ervaring er niet veel van kent. Of hij wilde gewoon snel wat verdienen.

Een nakuur zou je eigen aanmaak van testosterone vlugger op gang moeten brengen. En yk11 doet dit niet. En het is ook niet natuurlijk.
 
Dit werd mij aangeraden ja haha. Wat ik wel weet is dat hij 10+ jaren ervaring heeft.
Dat zegt niks. Col_inc loopt al jaren te kuren en snapt er nog steeds geen drol van.
Zou je aanraden om 4 weken t bol en daarna 4 weken yk11 en daarna alsnog een nakuur te nemen?
Wat ik zou doen is stoppen met je Tbol kuur, ervoor zorgen dat je weer gezond bent en even goed inlezen.
30mg tbol is best laag en injecteren is beter.
 
Donderop jo gek :roflol:

Ik kuur al jaren?
 
Dit werd mij aangeraden ja haha. Wat ik wel weet is dat hij 10+ jaren ervaring heeft.
Zou je aanraden om 4 weken t bol en daarna 4 weken yk11 en daarna alsnog een nakuur te nemen?

Hier snap ik dus niks van. Wat je ook aangeraden word, door wie dan ook... Je wilt toch weten wat je inneemt en wat het doet? En niet alleen maar omdat een ander het zegt?
 
Als hij zoveel ervaring heeft zou hij ook moeten weten dat als je prednison gaat slikken voor je allergie en darm infectie dat je uberhaupt beter niet kan kuren en eerst je gezondheid maar eens op orde moet hebben....
Tenzij jij dit hem niet hebt gemeld..... :rolleyes:
 
Hier snap ik dus niks van. Wat je ook aangeraden word, door wie dan ook... Je wilt toch weten wat je inneemt en wat het doet? En niet alleen maar omdat een ander het zegt?

Tuurlijk wil ik dat graag weten, maar als het iemand is die ik redelijk goed ken en al heel wat jaren meedraait, ga ik ervan uit dat zijn advies klopt. Of moet ik wantrouwig zijn tegen iedereen die mij wat wil bijbrengen?
 
Als hij zoveel ervaring heeft zou hij ook moeten weten dat als je prednison gaat slikken voor je allergie en darm infectie dat je uberhaupt beter niet kan kuren en eerst je gezondheid maar eens op orde moet hebben....
Tenzij jij dit hem niet hebt gemeld..... :rolleyes:

Wist hij niet :)
 
Wist hij niet :)
Als jij je coach vertrouwt, dan zou ik eerst eens met hem overleggen... en zeker niet dit achter zijn rug om combineren...

btw... je hoeft niet wantrouwig te zijn naar je coach.. maar ik zou wel zelf ook eens wat inleeswerk gaan doen wat betreft kuren alvorens een coach blind te vertrouwen (ook al heeft die zoveel ervaring.. )... Maar das mijn mening...
 
Tuurlijk wil ik dat graag weten, maar als het iemand is die ik redelijk goed ken en al heel wat jaren meedraait, ga ik ervan uit dat zijn advies klopt. Of moet ik wantrouwig zijn tegen iedereen die mij wat wil bijbrengen?

Heeft niks met wantrouwen te maken. Je wilt toch weten wat je in je lijf stopt?
 
Back
Naar boven