AndroidHealthClinic

T-bol/Winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Salvatore

Novice
Waardering
3
Lengte
1m67
Massa
68kg
Vetpercentage
20%
Even een vraagje voor de ervaren nemers hier . Ik ben 55 jaar en ben net gestart met een T-bol/Winstrol kuur
6 weken kuur 60 mg van beide verdeeld over de dag( ‘ s morgens, ‘s middags en ´s avonds.
Wat is jullie objectief gedacht over deze kuur. Het zijn tab’s only.
Ik ben geen bodybuilder, maar doe nu toch wel al een dik 13 jaar krachttraining.
Ik merk dat de kracht op mijn leeftijd niet meer is wat het 10 jaar geleden was.
Ik eet gezond maar het wordt steeds moeilijker om die kleine zwemband die ik heb weg te krijgen.
Wat denken jullie?? Is deze kuur goed genoeg of toch overstappen naar injecties? Maar ik wil er niet gaan uitzien als ne schwarzenegger.
Gewoon wat strakker en dat vet laagje weg.

Om wat strakker te worden en een vet laag weg te krijgen gaan turinabol en winstrol niks voor je doen. Dat doe je door je voeding op orde te brengen.

Op 55 jarige leeftijd gaat het herstel een stuk langzamer, als je überhaupt nog herstelt. Persoonlijk zou ik op die leeftijd helemaal niet met hormonen gaan kloten, en als je het dan alsnog doet, doe het dan ‘verstandig’ en blijf weg van de orals.

Maar nog beter, blijf weg van peds.

Even een vraagje voor de ervaren nemers hier . Ik ben 55 jaar en ben net gestart met een T-bol/Winstrol kuur
6 weken kuur 60 mg van beide verdeeld over de dag( ‘ s morgens, ‘s middags en ´s avonds.
Ik ben geen bodybuilder, maar doe nu toch wel al een dik 13 jaar krachttraining.
Ik merk dat de kracht op mijn leeftijd niet meer is wat het 10 jaar geleden was.
Ik eet gezond maar het wordt steeds moeilijker om die kleine zwemband die ik heb weg te krijgen.
Wat denken jullie?? Is deze kuur goed genoeg of toch overstappen naar injecties? Maar ik wil er niet gaan uitzien als ne schwarzenegger.
Ga es gewoon harder trainen, beter op je voeding letten en eerder naar bed en blijf van die onzinnige zooi af.
20% had je ook allang naar 12-15% kunnen brengen op hetzelfde lichaamsgewicht.
En als je toch niet aan bodybuilding doet én dus ook geen podium aspiraties hebt, moet je gezondheid op één staan.

Mocht je het toch allemaal niet kunnen, kan de android health clinic je vast helpen ipv dit gepruts. Daar is het te laat voor.

Nee je kuur is niet goed naast dat je al op een totaal dosis van 840mg in de week nu zit.

En wees niet bang je gaat er niet uitzien als schwarzenegger, trek daar nog maar eens 10 jaar kuren en trainen voor uit

Nee je kuur is niet goed naast dat je al op een totaal dosis van 840mg in de week nu zit.

En wees niet bang je gaat er niet uitzien als schwarzenegger, trek daar nog maar eens 10 jaar kuren en trainen voor uit
Laten we wel een beetje positief blijven 🤣

• Topic Starter Topic Starter
Ga es gewoon harder trainen, beter op je voeding letten en eerder naar bed en blijf van die onzinnige zooi af.
20% had je ook allang naar 12-15% kunnen brengen op hetzelfde lichaamsgewicht.
En als je toch niet aan bodybuilding doet én dus ook geen podium aspiraties hebt, moet je gezondheid op één staan.

Mocht je het toch allemaal niet kunnen, kan de android health clinic je vast helpen ipv dit gepruts. Daar is het te laat voor.

Ok, hard maar eerlijk… dus stoppen dan maar en gewoon gaan trainen en op voeding letten… 😳😳😳😬😬😬

• Topic Starter Topic Starter
Nouja op zijn leeftijd hoeft die het al helemaal niet meer te verwachten maar 10 jaar is wel realistisch helaas voor de meeste mensen, wou ook dat het sneller ging.
Ik verwacht ook niks meer op mijn leeftijd alleen misschien wat droger…. Buikvet weg krijgen is zowiezo al een probleem op deze leeftijd… zelfs met 3 keer 30 min HIT training bovenop de kracht training… Ik zit aan 2200 Kcal per dag.

Ik verwacht ook niks meer op mijn leeftijd alleen misschien wat droger…. Buikvet weg krijgen is zowiezo al een probleem op deze leeftijd… zelfs met 3 keer 30 min HIT training bovenop de kracht training… Ik zit aan 2200 Kcal per dag.

Op dat gewicht kan je nog prima lager in kcal zitten. Ik cut bijv op 2000 - 1800

Zonder test base? Niet echt doordacht allemaal he... Ik hoop voor je dat de crash meevalt wanneer je ermee stopt.

Ja op latere leeftijd veranderd stofwisseling ook mee, waardoor het moeilijker word om geen zwembandjes te krijgen, maar dat komt ook o.a doordat op latere leeftijd je huid blijft stretchen, het is dus niet perse allemaal vet. Schaam je niet teveel voor een sterk gezond postuur ookal zie je er niet meer jong uit, jonge mensen zien wel het verschil tussen een kerel van 55 die zijn best doet en een kerel die alleen gezond eet maar niet veel uitvreet. Kijk niet met verlangen naar het verleden maar probeer indrukwekkend te zijn in je eigen categorie

Nouja op zijn leeftijd hoeft die het al helemaal niet meer te verwachten maar 10 jaar is wel realistisch helaas voor de meeste mensen, wou ook dat het sneller ging.

Het kost tijd, net als bij jongere mensen, maar een beetje droger en gespierder én dat valt direct op en je loopt er beter bij dan de meeste 30 ers.

Rond je 50ste heb je minder stress en meer tijd voor jezelf. Je hoeft niet meer uit in het weekend en waarschijnlijk heb je alles al wel gegeten wat je lekker vond, dan is een dieet of manier van eten gemakkelijker vol te houden. Zeker als de kinderen de deur uit zijn. En je discipline zal meer zijn wat de continuïteit van de trainingen gemakkelijker maakt.
De progressie die je als 50 plussen maakt is echt wel de moeite waard en valt mij mee, hoe de vooruitgang welliswaar rustig maar door blijf gaan.

Het kost tijd, net als bij jongere mensen, maar een beetje droger en gespierder én dat valt direct op en je loopt er beter bij dan de meeste 30 ers.

Rond je 50ste heb je minder stress en meer tijd voor jezelf. Je hoeft niet meer uit in het weekend en waarschijnlijk heb je alles al wel gegeten wat je lekker vond, dan is een dieet of manier van eten gemakkelijker vol te houden. Zeker als de kinderen de deur uit zijn. En je discipline zal meer zijn wat de continuïteit van de trainingen gemakkelijker maakt.
De progressie die je als 50 plussen maakt is echt wel de moeite waard en valt mij mee, hoe de vooruitgang welliswaar rustig maar door blijf gaan.
Heeft u wel eens stiekem een beetje tren gebruikt

Zoals benoemt gewoon lekker stoppen met dit, niet beginnen zonder kennis

Als je echt wat 'hulp' wil buiten voeding en training, is de beste stap op die leeftijd je testosteron laten meten en kijken of je in de range valt om TRT te krijgen

Natuurlijk kun je progressie maken op je 50ste ik doelde alleen meer op het Arnold fysiek gedeelte.

Terug
Naar boven