XXL Nutrition

T-Force (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
276
Waardering
0
Heeft er iemand ervaring met T-Force van J-tech? Kan er relatief weinig over vinden in de zoekfunctie.. Ik las ook dat het acne kan veroorzaken?
 
Acne...minimaal tot niet. T-Force werkt wel oke...maar meestal maar enkele keren. Daarna werkt het gewoon vele male minder.
 
je bedoel dat het na 1 t-force "kuurtje" minder effect heeft? Ik wil het gaan combineren met creatine.. Hoop er toch wat voordeel uit te pakken.. Of heb je betere tips?
 
Jup, grote kans dat het enkel de eerst keer erg goed werkt en daarna steeds minder. Creatine erbij is wel oke... En uiteraard je eiwitten, maar dat zal niks nieuws zijn denk ik :)
 
hoelang kan je het eigenlijk gebruiken achtereenvolgens?
En eiwitten probeer ik zoveel mogelijk uit me voeding te halen..ik heb wel tijdje de CFM whey gebruikt,alleen na de training, maar eigenlijk weinig effect gezien, alleen in me financiele toestand :( Dus nu is het na de training snelle koolhy's en half uurtje later een goeie eiwit maaltijd. (en rest vd dag natuurlijk ook) Train al jaartje of 5 ,maar spiergroei wil niet echt meer :S
 
Dude, wat zijn je stats dan? En hoeveel cals eet je (en wat is de verdeling?)
 
ik heb nooit echt exact uitgerekend omdat het nogal verschilt, maar kan je wel vertellen wat ik zo ongeveer eet op een dag verdeeld met tussenpauzes van 2 uur.
- ontbijt: flinke bord brinta of havermout.
- overdag:14/16 sneetjes bruin brood met:
kaas/pindakaas/kipfilet/smeerkaas(soms tonijn)
- avondeten( groenten,aardappelen en vlees)
- vaak train ik 's avonds, voordat ik train nog wat snelle koolhy's en direct na de training.
- half uur na training bak magere kwark(500gr) soms nog stukje kaas of wat pinda's in dop.

Overdag drink ik meer en deel water of melk en zorg dat ik extra vitamine binnenkrijg.

Ik ben 1.99m, 93 kg

Overigens wordt ik in kracht wel nog steeds iets sterker..
Bedankt alvast voor je hulp !
 
Wat betreft die whey... dat heeft niet een direct effect als creatine ofzo. Het is een eiwit, een deel van je voeding zeg maar (alleen is whey qualitatief een stuk beter). Wat jou probleem is, is dat je gemakkelijk nog wat meer kunt eten. Ik raad je aan om zoiezo nog wat eiwit te integreren (ofwel vast voedsel, ofwel een supp, dat moet je zelf maar zien). Verder kan je makkelijk nog iets van havermout oid erbij nemen.
Ga toch voor de gein eens uitrekenen wat je exact eet. Ook maakt het je misschien niet zo veel uit wat dat betreft, je zal er zoiezo wat van leren...
 
Ja maar 1,5/2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht red ik wel.. Jij vind dus eigenlijk dat ik weer moet beginnen met whey? Heeft dat na 5 jaar nog wel zin ivm de herstelprocedure?
 
Ja, waarom zou dat na vijf jaar volgens jou geen zin meer hebben!?
 
omdat je spieren zich minder hoeven te herstellen na 5 jaar lijkt me.. En eiwit versnelt je herstel.
 
Niet omdat je minder groeit na 5 jaar dat je minder moet herstellen, verkeerde logica.
 
Originally posted by DarkLegion
omdat je spieren zich minder hoeven te herstellen na 5 jaar lijkt me.. En eiwit versnelt je herstel.

Nope, juist niet, naar gelang je langer traint, en dus logischerwijs meer spiermassa hebt gekregen duurt je herstel over het algemeen juist langer...
 
Ok.. dus eigenlijk is het juist volgens jullie theorie: Des te langer je traint des te meer eiwitten heb je nodig ?
 
Originally posted by DarkLegion
Ok.. dus eigenlijk is het juist volgens jullie theorie: Des te langer je traint des te meer eiwitten heb je nodig ?

Als je zwaarder bent geworden(wat wel te hopen is) dan wel ja ;)
 
Originally posted by DarkLegion
Ok.. dus eigenlijk is het juist volgens jullie theorie: Des te langer je traint des te meer eiwitten heb je nodig ?

:thumb:
 
En in welke mate dan ? 3 gr per kg lichaamsgewicht ? :)
 
Back
Naar boven