• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

T-shirt laten bedrukken.

Bezoekers in dit topic

Marijn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Ik wil mijn eigen ontwerpjes op een t-shirt laten drukken.
Maar waar kan ik het fatsoenlijk laten doen, dus zodat het met zo'n soort plastic materiaal gedaan word. Zoals de t-shirt in de winkel het dus gewoon hebben?

BvD. Marijn

das gewoon een goede uv-inkt die er op zit. Zoek een goede drukker, dan krijg je ze zo..

Ik denk als je echt kwaliteit wilt hebben je het beste kan laten zeefdrukken, is wel giga duur, maar dan heb je wel iets goeds. .

Er zijn 2 methoden zeefdrukken: dikke druk en gewone druk (om het even simpel te zeggen). De gewone kan je ook vet laten drukken dan is ie iets beter tegen de was beschermd. De dikke geef een dikkere laag verf maar die kan gaan barsten en scheuren en dan pelt het af. Daarom lage temp wassen die shirts en niet aan de bedrukking trekken/wringen. Bij een textieldrukker die zeefdrukt kan je best alleen gaan voor een aantal, voor eentje is niet rendabel/te duur. Via internet kan je volgens mij per stuk bestellen, cafépress misschien?

Hier heb je nog eens de soorten:

Textiel bedrukken: FLEX | ZEEFDRUK | TRANSFER | BORDUREN

Bedankt voor de snelle reacties jongens. Ik dacht er ook aan om ze op internet te laten maken maar ik weet dus niet op welke manier ze dan gedrukt worden. Straks is het er al na 2x wassen af.

over t-shirts bedrukken

hoe staat het dan ervoor om dbb shirts te bedrukken?

sorry marijn dat ik je topic hiervoor gebruik

Ik ken die sites allemaal ;). Ik moet alleen weten hoe de kwaliteit is.

Er zijn 2 methoden zeefdrukken: dikke druk en gewone druk (om het even simpel te zeggen). De gewone kan je ook vet laten drukken dan is ie iets beter tegen de was beschermd. De dikke geef een dikkere laag verf maar die kan gaan barsten en scheuren en dan pelt het af. Daarom lage temp wassen die shirts en niet aan de bedrukking trekken/wringen. Bij een textieldrukker die zeefdrukt kan je best alleen gaan voor een aantal, voor eentje is niet rendabel/te duur. Via internet kan je volgens mij per stuk bestellen, cafépress misschien?

Hier heb je nog eens de soorten:

Textiel bedrukken: FLEX | ZEEFDRUK | TRANSFER | BORDUREN

niks van waar bro. Het ligt gewoon aan de kwaliteit van de inkt. Niet door hem juist vet te drukken.

Zeef drukken kan maar op 1 manier, en het is aan de drukker hoe dik die inkt laag wordt.

Als ik met vrienden op vakantie ga, laten we ook altijd t-shirts bedrukken met rugnummers en namen erop. Lachen joh, helemaal leip en de kwaliteit is supertjes.

Ik heb wel ervaring met spreadshirt. Ik heb ze oooit een T-shirt laten bedrukken voor een opdracht voor school. Was prima kwaliteit:thumbs:

Real man deadlift..

tigerprint.
doen bestellingen over heel de wereld. Dus ja de mannen zijn goed.
Ja je zal goedkoper vinden, of je beter zal vinden is n andere vraag.

Back
Naar boven