AndroidHealthClinic

t-shirts

Bezoekers in dit topic

ricardob

Cool Novice
Lid geworden
5 aug 2012
Berichten
57
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Niet meer nodig.
 
Laatst bewerkt:
bij de WE mischien? en slim fit
 
Klote is dat.
Als ik een tshirt wil wat beetje wijd zit hangt ie op me knieën haha.
 
Ben je aan het trollen ofzo? Wat valt er te showen met 79kg voor 1m90? Bij serieuze sporters ga je jezelf enkel belachelijk maken.
 
Met zo'n gewicht bij zo'n lengte neem ik aan dat je flink aan het bulken bent.. In dat geval zou het zonde zijn om mooi passende shirts te gaan kopen als je ze over een paar maandjes niet meer past. Ik zou toch voor de iets te wijde shirts gaan :)
 
eerst groter worden dan mag je pas showen ben 1.82 at 106kg +- 12%bf en wil nog steeds niks showen
 
Simple-Generous-Hinge-shower-door-in-tempered-glass-packed-in-safety-carton.jpg
 
Ga beter nu gewoon vet hard bulken en eten dan kan je in de zomer ii iets laten zien en zal je shirts wel normaal passen. Het is niet oor niets dat je nu geen shirts past, jouw lichaam is het niet waard te showen dus het gaat er niet uitzien. Koop een lekkere dikke trui voor de winter en succes met trainen
 
Ga beter nu gewoon vet hard bulken en eten dan kan je in de zomer ii iets laten zien en zal je shirts wel normaal passen. Het is niet oor niets dat je nu geen shirts past, jouw lichaam is het niet waard te showen dus het gaat er niet uitzien. Koop een lekkere dikke trui voor de winter en succes met trainen

:barf:
 
V-neck!!

Beste manier om je upper pecs te showen.

No pecs,
No coïtus
 
Ga beter nu gewoon vet hard bulken en eten dan kan je in de zomer ii iets laten zien en zal je shirts wel normaal passen. Het is niet oor niets dat je nu geen shirts past, jouw lichaam is het niet waard te showen dus het gaat er niet uitzien. Koop een lekkere dikke trui voor de winter en succes met trainen

Jij werkt vast in een kledingzaak
 
Hahahahaha een l is te wijd jaja... trainen en eten k*t.
 
MOet jij dan? Ik kan dat zeggen ja ik heb er hard voor gewerkt :flipoff:

Hij moet het zien als motivatie en de waarheid ervan inzien. Ik weet zeker dat hij extra hard gaat trainen nu

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 23:56 ----------



Nee ben mental coach!

:vomit:
 
Back
Naar boven