XXL Nutrition

t-shirts

Bezoekers in dit topic

Vroeg me al af hoelang het zou duren voor dit topic zou ontsporen. :roflol:
 
Ik kan er ook heel slecht tegen als ik ecto's zie met een strakke Vhals..
Als je een Vhals wil die leuk staat moet je gewoon een los vallende kopen.
Van die strakke is gewoon to try hard patser, en vooral als je inderdaad niet veel te patsen hebt zet je jezelf alleen maar voor lul.
Los vallende Vhals shirtjes kan iedereen wel hebben, ecto en gespierd.

Toen ik ooit van ecto naar minder ecto ging kocht ik ook strakke Vhalsjes om het te showen, terug denkend aan die tijd was het best beschamend :p
Nu wat gespierder ben dan de meesten vind ik het juist leuk om het semi te verbergen, ik trek comfortabele kleding aan die niet teveel weggeven van mijn fysiek.
Bescheidenheid siert de mens ;)
 
Heb zelf met mn 193 en 96 kilo een v hals shirtje bij de coolcat gehaald, die zit wat strakker en is wat langer, typische winkel voor jongeren dus ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo heren,

Ik ben vrij groot (1.90) en weeg relatief weinig (79 kg) en ben nu 6 maanden bezig met de sportschool. De eerste resultaten zijn al duidelijk te zien. Die resultaten mogen gerust wat worden benadrukt door middel van een lekker strak v-hals t-shirtje.


tumblr_lqdeahkQiw1qkxl62.gif
 
Je ziets je pecs niet eens met een V-hals dus hoezo om te showen? Zelfs bij zo een gejuiced fysiek als hierboven zie je het niet. Tenzij je een extreem lage v-hals hebt.

Zelf heb ik met mijn ecto lichaam lichtelijk de voorkeur aan een V-hals. Staat gewoon goed maar hier op DBB moet je natuurlijk 30kg spier hebben voordat je er goed uitziet :o
 
Uhh probeer eens zulke gstar v hals tshirts.. volgens mij bij de score etc wel te halen, 2 voor 30€?
 
Chasin' hebben leuke v-necks, heb er ook een paar van Flag nor Fail.
Je kan ook is kijken op de site van Monsta clothing

Lekker belangrijk wat die gastjes hier vinden van v-necks
 
Noeste blik voor maximum effect.
 
Uhh probeer eens zulke gstar v hals tshirts.. volgens mij bij de score etc wel te halen, 2 voor 30€?

Een v-neck kopen en dan ook nog eens van gstar...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kijk gewoon waar maten vandaan komen. Spaanse maten zitten altijd klein en kort: dat is die bouw gewoon. Amerikaanse maten zijn het tegenovergestelde, zit vaak wijd en vormloos. Er zijn vast wel Noorse kledingsmerken ofzo. WE fashion is ook van Nederlandse oorsprong, dus daar zou je dan ook wel wat moeten kunnen vinden?

Zo. Heb ik mijn ontopic bijdrage voor vandaag ook weer geleverd. Genoeg voor dit jaar.

Noeste blik voor maximum effect.
Zonder V-hals is zijn kop alsnog gay
 
Koop gewoon wijd vallende shirts. Zit veel comfortabeler.

En als je in een wijd shirt al breed lijkt dan ben je ook echt breed! In plaats van in een te krap shirtje kruipen in de hoop dat het zielige hoopje spieren dat je hebt wat beter uit komt.
 
Kom op man, je komt echt over als een 16-jarig onzeker mannetje.. Koop gewoon wat je goed vind staan bij jezelf. Als je breed bent met smalle taille, dan is het pas moeilijk (nette) kleding te vinden die goed aansluit bij de vormen van je lichaam..
 
Heb ooit gehoord dat iemand die bij ons traint vrouwen shirts draagt, omdat die smaller om het middel zijn. (srs)
 
Back
Naar boven