Fitness Seller

T-shirts

Bezoekers in dit topic

had ik niet verwacht van xxl,toevallig niet gewassen op 90 graden

Mee om gegaan zoals ik met alle nieuwe shirts doe. Niks spannends mee gedaan, na de eerste keer wassen zag je het al meteen.
 
Ik ben op zoek naar wat T-shirts die uiteraard lekker zitten en die de “vormen” er mooi uit laten komen. Tuurlijk als je heel breed bent dan pas je alle T-shirts maar dat is niet mijn streven. Mag best wat op die t-shirts staan (merk/tekst/plaatje) maar niet van die “grappige teksten” etc. Gewoon mooie t-shirts op maat en bij de armen wat strakker. Ik heb namelijk veel t-shirts die bij de armen best wijd zitten ondanks ik wel “aardige” armen heb.
Axe & Sledge shirts (van Seth Feroce) zijn echt top! Maar heel lastig te verkrijgen (alleen via realsupps en hun voorraad wordt nooit aangevuld.) En als je ze van de originele website wilt hebben betaal je iets van 30 euro shipping.
 
Probeer de 'muscle fit' shirts van Primark eens.
Koop ik ook altijd een shitload van kost bijna niks en blijven zeker 10 wasbeurten goed 😆 en daarna weer nieuwe halen zo blijft je Garobe up to date !
 
Shirts van hom zitten echt goed. Duur, maar voor mij de moeite waard. Blijven ook wit en zitten lekker elastisch en sluiten dus goed aan. Onder een overhemd, of gewoon lekker stoer op een spijkerbroek, zodat de dames kunnen zien dat je naar de sportschool gaat.
 
Back
Naar boven