Fitness Seller

T-shirts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Ik ben op zoek naar wat T-shirts die uiteraard lekker zitten en die de “vormen” er mooi uit laten komen. Tuurlijk als je heel breed bent dan pas je alle T-shirts maar dat is niet mijn streven. Mag best wat op die t-shirts staan (merk/tekst/plaatje) maar niet van die “grappige teksten” etc. Gewoon mooie t-shirts op maat en bij de armen wat strakker. Ik heb namelijk veel t-shirts die bij de armen best wijd zitten ondanks ik wel “aardige” armen heb.
 
(slecht verkapte reclame post)
 
9F7B061B-99ED-41BB-B721-B4E6EAF9E88C.png

nou, nou IRONic Pumper

(kwaliteit is eerlijk gezegd goed)
 
Heb de naam van dat bedrijf nog gezien!
Ff e-reclame maken, ik draag er (ook in de fitness) vaak shirts van (ik krijg ze dan wel gratis :p maar ik zeur er zeker niet over) Eigenaar van de zaak is een best wel getalenteerd ontwerper, ze doen ook wel veel goede zaken.
De reden dat ik zo goedkoop die schijven standaard maat je kon versturen was ook dankzij hun (vandaar de track met hun naam :p)
 
Ik ben op zoek naar wat T-shirts die uiteraard lekker zitten en die de “vormen” er mooi uit laten komen. Tuurlijk als je heel breed bent dan pas je alle T-shirts maar dat is niet mijn streven. Ik heb namelijk veel t-shirts die bij de armen best wijd zitten ondanks ik wel “aardige” armen heb.

Volgens mij kun je beter meer gaan eten en harder gaan trainen. Snap eigenlijk niet dat je daar mee bezig bent of iets mooi zit of je er beter uitziet. Ikzelf heb shirts aan die 2 maten te groot zijn omdat dat lekker beweegt!

je kunt natuurlijk ook shirtje aantrekken die een maatje te klein is lijk je opties wel breder..

bedoel dit niet als afzeiken oid geef enkel mijn mening!!
 
Ik vind de shirts van jack and jones wel lekker zitten. Goeie pasvorm voor mij. Niet te strak en ook niet los.
 
Action zwarte v-neck, 3eu/stuk
 
Back
Naar boven