MuscleMeat

@ t (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
Lees jij het Nieuwsblad ?

Gisteren stond ik er namelijk in vermeld :D

cool hé :Dµ


als je het vindt, kan je het artikel eventueel laten inscannen of zo.
 
Euh.. eigenlijk niet..maar zekers cool :D
 
Nee, maar is het mogelijk de tekst door een ander te laten scannen en die dan als tekst hier te dumpen? Dus niet het plaatje maar de tekst inscannen?
 
heheh cool ! :)
 
Is het artikel niet op internet te vinden? Veel kranten hebben tegenwoordig wel een site.
 
Heb al gekeken ;) Niets te vinden :(
 
(ben nieuw hier, vandaar de late reactie)

22-11-2002


Merchtem laat zich opmerken op WK

Op het WK powerliften, vorig weekend in het Sloveense Trencine, hebben twee leden van de Physical Power Club uit Merchtem zich laten opmerken. Dé topprestatie op dit 33ste WK kwam van eerstejaarssenior Orhan Bilican (24). Deze krachtpatser met Turkse roots was voor de eerste maal aanwezig op een WK, nadat hij eerder dit jaar hoge ogen had gegooid op het EK in Zweden. De voorbereiding voor de 100 kg zware spierbundel was perfect verlopen en in Slovenië overtrof de leerling zelfs de meester, in casu Hugo De Grauwe.


Bilican bracht het Belgische squatrecord op 340 kg en dat van het bankdrukken op 220 kg. Uiteindelijk realiseerde hij een totaalgewicht van liefst 845 kg. Dat leverde hem een zevende plaats op in deze zwaar bezette reeks. Zes Europeanen gingen hem vooraf.


Superzwaargewicht Florent Veldeman (24), die zijn voorbereiding doorkruist zag door een nekkwetsuur, finishte op een twaalfde stek, maar pakte met 260 kg toch uit met een knappe verrichting in het onderdeel bankdrukken.


EBM


Het Nieuwsblad
© 2002 Vlaamse Uitgeversmaatschappij n.v.
 
hela hela, ik wordt er lager in vermeldt!!

ha wacht, ik heb het artikel in kwestie bij me!
 
POWERLIFTEN

Merchtem laat zich opmerken op WK


Merchtem blijft in Belgenland het mekka van het powerliften, zoveel is zeker na het jongste WK, vorig weekend in het Sloveens Trençín. Twee leden van de Physical Power Club liete ner zich opmerken.

Dé topprestatie op dit 33ste WK kwam van eerstejaarssenior Orhan Bilican (24). Deze krachtpatser met Turkse rootswas voor de eerste maal aanwezig op het WK, nadat hij eerder dit jaar hoge ogen had gegooid op het EK in Zweden. De voorbereiden voor de 100kg zware spierbundel was perfect verlopen en in Slovenië overtrof de leerling zelfs de meester, in casu Hugo De Grauwe.

Bilican bracht het Belgische squatrecord op 340kg en dat van het bankdrukken op 220kg. Uiteindelijk realiseerde hij een totaalgewicht van liefst 845kg. Dat leverde hem een zevende plaats op in deze zwaar bezette reeks. Zes Europeanen gingen hem vooraf. De "rest van de wereld" kon alleen maar toekijken.

Florent Veldeman (24) Verging het iets minder goed. De Anderlechtenaar zag zijn voorbereiding in de war gestuurd door een nekkwetsuur. De Brusselse reus finishte op een twaalfde stek maar pakte met 260kg toch uit met een knappe verrichting in het onderdeel bankdrukken.

Daarmee lijkt de toekomst van het Belgische powerliften opnieuw verzekerd maar het blijft voor beide krachtpatsers opletten, want met die andere talenten van de Merchtemse PPC, Vincent Van De Perre en Michaël Heiremans, komt er nog volk aan de deur kloppen. Ondertussen heeft mentor Hugo De Grauwe nog maar eens bewezen talent te kunnen kneden. Het is dus geen toeval dat elke talentvolle gewichtheffer naar Merchtem afzakt om daar de knepen van het vak te leren.

Dit jaar won PPC andermaal het interclubkampioenschap met het viertal Veldeman-Bilican-Hans Bogaerts-Joeri Polfliet.

Vorig seizoen hadden de Merchtemnaren voor de eerste keer sinds zeventien jaar in deze competitie de duimen moeten leggen.
 
jammer dat de florent niet in topvorm was. Die gozer woog toch 210 kilo?
Als ie in topvorm was had ie wel kunnen winnen denk ik.
 
210 kg jah


bwa, dat zou ik niet zeggen. die vent is oersterk, maar ontzettend dom. moest hij luisteren naar wat we hem zouden zeggen, zou hij zeker 400 kunnen squatten en misschien zelfs 290 banken...

nou ja...
 
Originally posted by Spike
210 kg jah


bwa, dat zou ik niet zeggen. die vent is oersterk, maar ontzettend dom. moest hij luisteren naar wat we hem zouden zeggen, zou hij zeker 400 kunnen squatten en misschien zelfs 290 banken...

nou ja...

hmmz 210 kg is wel wreeeeed veel..

istie vet of?
 
Originally posted by nilsjei1234


hmmz 210 kg is wel wreeeeed veel..

istie vet of?

neen hoor die heeft wat... 12% lichaamsvet?
 
Originally posted by Spike
210 kg jah


bwa, dat zou ik niet zeggen. die vent is oersterk, maar ontzettend dom. moest hij luisteren naar wat we hem zouden zeggen, zou hij zeker 400 kunnen squatten en misschien zelfs 290 banken...

nou ja...


een domme belg, nah dat kommie ook nie vaak tegen :D
 
Originally posted by Spike


neen hoor die heeft wat... 12% lichaamsvet?

wtf istie 3 meter ofzo :S?

wat is dit zoiets kan niet dat is ongelooflijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Originally posted by patrick



een domme belg, nah dat kommie ook nie vaak tegen :D

neen, maar toch zie je er soms 1...


trouwens, in Nederland zijn er meer domme mensen dan in België ;)



ok ok dat komt nu wel omdat er in nederland meer mensen wonen, het percentage is volgens mij wel overal 't zelfde...

ze zitten wel allemaal in DH ;) ;)


roflol
aarg dat was niet mooi van me ;)
 
Originally posted by Spike


neen, maar toch zie je er soms 1...


trouwens, in Nederland zijn er meer domme mensen dan in België ;)



ok ok dat komt nu wel omdat er in nederland meer mensen wonen, het percentage is volgens mij wel overal 't zelfde...

ze zitten wel allemaal in DH ;) ;)


roflol
aarg dat was niet mooi van me ;)


:eek: you fat powerlifter :p




j/k bro :D
 
lol yeah i know...;




i wasn't ;)



ROFLOL yeah actually i was... or was i? ;) ;)
 
sorry maar 210 kg met 12 % vet :S

dan moet dat echt een enorme keerl zijn veel groter als de olympia gasten zoiets kan toch niet :S
 
Originally posted by nilsjei1234
sorry maar 210 kg met 12 % vet :S

dan moet dat echt een enorme keerl zijn veel groter als de olympia gasten zoiets kan toch niet :S

yah duh, i was joking ;) ;) ;)

trouwens, met 2m06 IS hij groter dan de olympia gasten :D

neen eerlijk... ik weet niet hoe vet hij is... maar droog weegt hij nog 160 kg!

hij heeft veel spiermassa onder het pak vet :)
 
Back
Naar boven