MuscleMeat

t3 dosering en opbouwen.

Bezoekers in dit topic

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
2.673
Waardering
439
Er wordt hier op het forum gezegd over t3 dat de dosering 75 mcg goed is en niet opgebouwd hoeft te worden.

Nou... Ik ben nu een paar dagen bezig op 75mcg, (human grade) merk duidelijk dat mijn stofwisseling omhoog is. Maar ik raad toch iedereen aan om de 1e keer de dosering op te bouwen zodat je voor jou de beste dosis kan vinden.

Ik heb de hele nacht wakker gelegen met dikke koppijn (ibu of Paracetemol werkt niet), extreem warm afgewisseld met koude rillingen en hartslag van 140 in rust ( nog steeds) Oftewel overdosering!

Kijk dus even uit de eerste keer en bouw de dosis op. Dit staat ook op de bijsluiter.

Ik stop nu even helemaal en ga dan rustig opbouwen.
 
Dr zal best hier en daar best eens iemand roepen dat je gelijk op 75mcg moet/kan beginnen, maar dan heb je je toch niet genoeg ingelezen over het op en afbouwen. Ik vind sowieso dat er hier T3 nogal wordt onderschat/ omgegaan met T3 en de wijze van gebruik alsof het allemaal niet zo heftig is. Op alle grote boards en info sites lees je toch echt dat op en afbouwen vanaf 25mcg wordt aangeraden en dat alleen de echt grote henkies al op hogere doseringen beginnen.

Ook is het afbouwen mbt je herstel van belang. Beterschsp iig.
 
Dr zal best hier en daar best eens iemand roepen dat je gelijk op 75mcg moet/kan beginnen, maar dan heb je je toch niet genoeg ingelezen over het op en afbouwen. Ik vind sowieso dat er hier T3 nogal wordt onderschat/ omgegaan met T3 en de wijze van gebruik alsof het allemaal niet zo heftig is. Op alle grote boards en info sites lees je toch echt dat op en afbouwen vanaf 25mcg wordt aangeraden en dat alleen de echt grote henkies al op hogere doseringen beginnen.

Ook is het afbouwen mbt je herstel van belang. Beterschsp iig.


Je hebt helemaal gelijk. Ik had mij beter in moeten lezen ipv afgaan op adviezen via het forum. Ik durf gerust toe te geven dat ik fout ben geweest. Laat het een les zijn voor anderen.

Inmiddels is de hoofdpijn wat weggetrokken maar mijn lichaam voelt nog wel warm aan en hartslag is nog hoog 120 in rust nu.
 
Dat verschilt heel erg per persoon. Ik kan direct beginnen op 75mcg maar als oa mikieb 75mcg pakt zonder op te bouwen schijt die alles onder :p
 
Het juiste protocol voor t3 is eigenlijk a.d.h.v. lichaamstemp je dosis ophogen, dus wanneer je geen verhoogde lichaamstemp hebt dan pas opschroeven. Heb ooit een heel artikel erover gelezen weet alleen niet mee waar.

Afbouwen is wel aan te raden om een crash/rebound van de schildklier te voorkomen, en dan je stofwisseling opvangen met dexaprine of eca(y)
 
Het juiste protocol voor t3 is eigenlijk a.d.h.v. lichaamstemp je dosis ophogen, dus wanneer je geen verhoogde lichaamstemp hebt dan pas opschroeven. Heb ooit een heel artikel erover gelezen weet alleen niet mee waar.

Afbouwen is wel aan te raden om een crash/rebound van de schildklier te voorkomen, en dan je stofwisseling opvangen met dexaprine of eca(y)

Dat artikel is al heel lang geleden achterhaald bro :p
 
Ik heb ook verschillende artikelen erover gelezen, ook diegene waar DW naar refereert. Ik geloof dat ze dat temperaturen ook deden (of konden doen) met clen cycles. Het idee was als je lichaamstemperatuur weer normaliseerde (als je eenmaal begint stijgt die iets) zou dat tolerantie suggereren en dan kon je weer de dosering iets verhogen. Kwam er op neer dat dit doorgaans tussen de 2-5 dagen gebeurt, dat tolerantie zich opbouwt (verschilt van persoon tot persoon).

Wat ik trouwens heel raar vind is dat er niet echt duidelijkheid is over de daadwerkelijke halfwaarde tijd van T3. Het artikel (en de bijsluiter van fabrikant zelf van Cytomel) van Robke spreekt over 2,5dag terwijl ik ook steeds vaker T3 halfwaarde tijd van een dag of iets meer lees. Daarom dat soms wordt gezegd dat je het in 1x kan slikken, en dan weer verdelen over de dag...
 
Cytomel zelf zegt verdelen over de dag en halfwaarde tijd van 1-2 dagen. En opbouwen uiteraard.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Update: hoofdpijn is al even helemaal weg. Hartslag in rust nu 105.
 
Altijd opbouwen per 25mcg. Overigens is 50mcg voor mij meer dan voldoende.
 
Altijd opbouwen per 25mcg. Overigens is 50mcg voor mij meer dan voldoende.


Ik zag jouw post hierover gisteren al. Ik denk dat 50mcg voor mij ook de max zal zijn.

Ik voel mij nu vooral beroerd omdat ik nauwelijks geslapen heb.

In ieder geval was het geen pretje en ga voorzichtig(er) doen moet dit spul. Ik heb mijn lesje wel geleerd [emoji16]
 
Hi, neem je nog iets erbij of is het T3 only? Ben benieuwd naar de resultaten.
 
Er wordt hier op het forum gezegd over t3 dat de dosering 75 mcg goed is en niet opgebouwd hoeft te worden.

Nou... Ik ben nu een paar dagen bezig op 75mcg, (human grade) merk duidelijk dat mijn stofwisseling omhoog is. Maar ik raad toch iedereen aan om de 1e keer de dosering op te bouwen zodat je voor jou de beste dosis kan vinden.

Ik heb de hele nacht wakker gelegen met dikke koppijn (ibu of Paracetemol werkt niet), extreem warm afgewisseld met koude rillingen en hartslag van 140 in rust ( nog steeds) Oftewel overdosering!

Kijk dus even uit de eerste keer en bouw de dosis op. Dit staat ook op de bijsluiter.

Ik stop nu even helemaal en ga dan rustig opbouwen.
toevallig bloeddruk gemeten toen? had zelf ook verhoogde hartslag en bloeddruk nu ik gestopt ben met t3 is het weer normaal is een beetje vreemd hehe
 
Hi, neem je nog iets erbij of is het T3 only? Ben benieuwd naar de resultaten.


AAS uiteraard. Test en mast. T3 nog maar een paar dagen bezig dus kan er nog niet veel over zeggen.
 
Laatst bewerkt:
geen clen?
 
toevallig bloeddruk gemeten toen? had zelf ook verhoogde hartslag en bloeddruk nu ik gestopt ben met t3 is het weer normaal is een beetje vreemd hehe


Nee, heb geen bloeddruk meter.
 
Misschien oordeel ik te snel.Maar elke keer als ik een topic lees over t3, en dus de reacties, denk ik: pfff tiefuszooi zeg!
 


Nope. Lijkt mij echt rommel dat clen. Schijnt er ook super slecht op te kunnen slapen en een goede nachtrust is heilig voor mij.

T3 en clen, vraag mij af dat goede combo is qua gevoel.

Ik heb een tijd terug Albuterol geprobeerd. Dat schijnt niet zo heftig te zijn als clen
 
Is lekker warm vanbinnen man ;)
 
Back
Naar boven