AndroidHealthClinic

T3 & ECAY/Clen cutting cycle, goed zo?

Bezoekers in dit topic

Muayboran

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2009
Berichten
954
Waardering
77
Oink oink anaboleuhhh fanaten :D

Ik wil aanstaande maandag terug beginnen met mijn 2 weekse T3 cycle, ik heb ook wat Chinese Clen in de kast liggen maar ik twijfel tussen deze en ECAY. ECAY en Clen mag je niet samen nemen toch omdat Clen en ECAY de receptoren vernietigen of wat was het weer? ECAY neem ik standaard 2 caps ED van ik voel er totaal niets van buiten enorm veel energie (dat ik nodig heb voor cardio) en kalmeert mijn honger (voor de no carbs voedingsschemawat meer energie voor te werken etc). Cardio zal vanaf de tweede week ook 's morgens op een lege maag gedaan worden. Ik wou vragen of dit schema good to go is want ik heb gehoord dat de opbouw van T3 ook belangrijk is maar nog belangrijker de AFBOUW ervan toch?:

T3 schema:
Dag 1: 50 mcg
Dag 2: 50 mcg
Dag 3: 50 mcg
Dag 4: 75 mcg
Dag 4: 75 mcg
Dag 5: 75 mcg
Dag 6: 100 mcg
Dag 7: 100 mcg
Dag 8: 100 mcg
Dag 9: 125 mcg
Dag 10: 125 mcg
Dag 11: 100 mcg
Dag 12: 50 mcg
Dag 13: 25 mcg
Dag 14: 25 mcg

Clen ook gewoon bij cyclen zeker met 2 dagen on 2 dagen off?

Bvd,

Muayboran
 
ga je dit doen zonder AAS? 125mcg als max lijkt me dan wel heel hoog gedoseerd hoor (zal je spieren kosten..)

Bij afbouwen zou ik persoonlijk ook om de 3 dagen de dosis verlagen (maar velen beweren dat op-afbouwen helemaal niet nodig zou zijn; I dunno maar ik neem het risico liever niet :p)

succes!
 
ga je dit doen zonder AAS? 125mcg als max lijkt me dan wel heel hoog gedoseerd hoor (zal je spieren kosten..)

Bij afbouwen zou ik persoonlijk ook om de 3 dagen de dosis verlagen (maar velen beweren dat op-afbouwen helemaal niet nodig zou zijn; I dunno maar ik neem het risico liever niet :p)

succes!

Jep zonder AAS en men spieren intreseren me momenteel niet zoveel om eerlijk te zijn omdat ik terug wat ben bijgekomen waardoor ze veel minder zichtbaar zijn en direct na mijn cut een clean bulk icm een knal kuurtje waar ik (hopelijk) al mijn massa terug ga krijgen. Als ik maar ga cutten dat vind ik momenteel het belangrijkste (zomer komt eraan jwz :D)

Ga maandag zowiezo beginnen dus wou ik even weten of dat deze schema good to go is! Voedingschema ben ik nog een beetje aan het bewerken post ik later als jullie er intresse voor hebben.

grtzzz
 
ga je een logje bijhouden? Ben benieuwd naar het resultaat (heb ook nog wat T3 liggen, vandaar ... :))
 
Ecay en clen werken op dezelfde receptoren dacht ik, dus hebben samen niet echt veel nut. Zou dan eerder voor ecay gaan. Verder zal je t3 je inderdaad wat massa kosten. Waarom zet je er dan geen test e op 250 mg naast ofzo?
 
Ecay en clen werken op dezelfde receptoren dacht ik, dus hebben samen niet echt veel nut. Zou dan eerder voor ecay gaan. Verder zal je t3 je inderdaad wat massa kosten. Waarom zet je er dan geen test e op 250 mg naast ofzo?

Ik wil enkel gaan cutten en als ik wat massa verlies boeie! :D Ik ga denk ik ook geen clen nemen en gewoon voor de ECAY capjes gaan.

grtz
 
Back
Naar boven