AndroidHealthClinic

T3 | Echt zo gevaarlijk? of zijn er betere opties? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier staat dat na langdurig gebruik van T3 de normale hormoonfunctie na 2-3 weken weer is hersteld na het stoppen van inname. Bij langdurig gebruik mag je denken aan jaren.

wat is het verschil??? de eerste keer mag je denken aan 2 tot 3 weken en de 2de keer aan jaren terwijl het beide langdurig gebruik is:rolleyes:
 
wat is het verschil??? de eerste keer mag je denken aan 2 tot 3 weken en de 2de keer aan jaren terwijl het beide langdurig gebruik is:rolleyes:

Begrijp je verkeerd, hij bedoelt dat als je langdurig t3 gebruikt het na 2-3weken terug herstelt. Met langdurig gebruik bedoelt hij jaren..
 
@ts: ik heb 22 weken of zoiets, t3 genomen. zat op gegeven moment op 100mcg p/d, vond ik nie lekker. heb pas genomen in de 2de week van mijn kuur, toen er al genoeg t prop inzat.
de t3 hebben ik doorlaten lopen gedureden een gedeelte van de pct. zij t op een laag niveau 12,5-25mcg
t3 en clen zijn goede match
t3 en eca idem
 
@ts: ik heb 22 weken of zoiets, t3 genomen. zat op gegeven moment op 100mcg p/d, vond ik nie lekker. heb pas genomen in de 2de week van mijn kuur, toen er al genoeg t prop inzat.
de t3 hebben ik doorlaten lopen gedureden een gedeelte van de pct. zij t op een laag niveau 12,5-25mcg
t3 en clenbuterol zijn goede match
t3 en eca idem


en wat was het resultaat?:o
 
massa bleef zitten dankzij test,eq,anavar,tren,masteron :P
 
massa bleef zitten dankzij test,eq,anavar,trenbolone,masteron :P

Met zoveel componenten alleen maar vet verloren en massa behouden of ook nieuwe massa aangezet?
 
Met zoveel componenten alleen maar vet verloren en massa behouden of ook nieuwe massa aangezet?

Nieuwe massa aangezet natuurlijk.. ben nu ook ff bezig met T3, na 2weken is BF 2% naar beneden, en er is massa bijgekomen door de kuur ;)
Is wel zweten met de tren erbij, jesus..
 
Jamm Jamm :D. Ik ga dan toch ook maar eens het wonderbare goedje T3 proberen :D
 
vind zelf t3 ook een wonderspul, kuur icm 100mcg t3 krijg ik mijn bf vrij makkelijk onder de 8 en blijf vaak erg hoog met mijn kcal 3500/4000
 
Persoonlijk vond ik T1 beter, maar dat komt omdat ik Schwarzenegger liever als bad guy zie
 
kuur was ongeveer als volgt:
week 1-14 test e 750 mg
week 1-12 1 gr eq
week 7-12 anavar 70mg p/d
week 13-18 tren act 100mg eod
week 15-22 test prop 100mg eod
week 15-22 masteron 100mg eod
t3 week 2-26 van 12,5mcg- 100mcg p/d
clen in cycles van 2 weken tot max 160mcg
provi week 1-26 provi 50mg p/d
nolva week 8-28 20mg p/d

nakuur van ongeveer 6 weken met clomid/nolva/provi/clen

ging van 102 kg met iets van 17% naar 92kg met ongeveer 6% dus reken maar uit...

was ****ing lekkere kuur. enkele weken na de kuur, dus tijdens pct waren seksueelgezien matig ;)
liquidex 1-22 1mg eod
 
kuur was ongeveer als volgt:
week 1-14 test e 750 mg
week 1-12 1 gr eq
week 7-12 anavar 70mg p/d
week 13-18 trenbolone act 100mg eod
week 15-22 test prop 100mg eod
week 15-22 masteron 100mg eod
t3 week 2-26 van 12,5mcg- 100mcg p/d
clenbuterol in cycles van 2 weken tot max 160mcg
provi week 1-26 provi 50mg p/d
nolvadex week 8-28 20mg p/d

nakuur van ongeveer 6 weken met clomid/nolvadex/provi/clenbuterol

ging van 102 kg met iets van 17% naar 92kg met ongeveer 6% dus reken maar uit...

was ****ing lekkere kuur. enkele weken na de kuur, dus tijdens pct waren seksueelgezien matig ;)
liquidex 1-22 1mg eod

Lekkere kuur man! Wel een lange kuur(ookal ben ik voorstander van kortere kuurtjes), maar toch lekker!:p
 
Laatst bewerkt:
Lekkere kuur man! Wel een lange kuur(ookal ben ik voorstanden van kortere kuurtjes), maar toch lekker!:p

hihihih was idd wel erg lang. hoewel herstel me echt 200% meeviel. zal voorlopig me beperken tot kortere kuren. maar.....die kuur was gewoon bijna perfect en dan ga je niet zo snel meer off:D
 
hihihih was idd wel erg lang. hoewel herstel me echt 200% meeviel. zal voorlopig me beperken tot kortere kuren. maar.....die kuur was gewoon bijna perfect en dan ga je niet zo snel meer off:D

Kan ik mij goed voorstellen!:p, wel lekker van 17% naar 6%. Wil ook in april/mei een cutkuurtje doen, ook om naar 6% te geraken. Mss DNP eens proberen, maar dan wil ik eerst een weekje ofzo thuiszitten want ik zie dat niet zitten terwijl ik werk..
 
Kan ik mij goed voorstellen!:p, wel lekker van 17% naar 6%. Wil ook in april/mei een cutkuurtje doen, ook om naar 6% te geraken. Mss DNP eens proberen, maar dan wil ik eerst een weekje ofzo thuiszitten want ik zie dat niet zitten terwijl ik werk..

kan ik me best voorstellen, ik denk dat ik mijn volgende cutkuur 2 x 3 weken op 600/800 DNP ED ga zitten aan het begin tijdens een 14 weken kuur met trenbolone, test e, primo en var

zoiets

1-20 gh
1-14 test E
1-14 trenbolone E
1-14 primo
8-16 var 100/150mg ed
1-16 provi 100mg ed


3-5 8-10 dnp

:D
 
kan ik me best voorstellen, ik denk dat ik mijn volgende cutkuur 2 x 3 weken op 600/800 DNP ED ga zitten aan het begin tijdens een 14 weken kuur met trenbolone, test e, primo en var

zoiets

1-20 gh
1-14 test E
1-14 trenbolone E
1-14 primo
8-16 var 100/150mg ed
1-16 provi 100mg ed


3-5 8-10 dnp

:D

Heb je al ervaring met DNP? Want 600/800mg is wel al vrij veel. Stacken met tren, jesus man, zal afzien worden denk ik. Je kan het ook altijd zonder aas gebruik he, en tijdens de kuur T3 en na de kuur DNP ofzo..
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven