AndroidHealthClinic

T3 en Clen?

Bezoekers in dit topic

Delilah

Novice
Lid geworden
23 jun 2017
Berichten
1
Waardering
0
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb hier wel vaker info e.d. gezocht maar nu een account gemaakt. Ik weet nog niet helemaal hoe en wat betreft waar ik een topic moet plaatsen maar ik hoor wel wanneer het verkeerd is gegaan denk ik!

Goed, Delilah, 23 jaar.
Ik ben niet per sé aan het bodybuilden maar ik ben geregeld in de sportschool en elke dag fiets en loop ik veel.
Na bloedonderzoek is gebleken dat mijn schildklier te traag is. Dit komt waarschijnlijk door relatief hoge dosering dexamfetamine (55-75mg) wat ik gebruik voor ADHD. Ik heb nu Cytomel en wilde überhaubt dit al om af te vallen. Nou merk ik er niet veel van. Vrijwel niks. Behalve dat ik nog veel meer dan eerst, vrijwel continue transpireer. Maar ik verlies geen grammetje. Ik slik 25mcg in de ochtend en 25mcg in de avond voordat ik naar bed ga. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en wat wél een goede dosis zou zijn om af te vallen?

Ik heb nog best wat tabletten clenbuterol liggen, durf het niet te gebruiken omdat ik niet zo goed weet wat het gaat doen en ik veel 'enge' verhalen lees. Is het vergelijkbaar met de oude stacker, of speed of dexamfetamine wellicht?
Misschien dat er iemand is die ook dex neemt en weet of dex en cytomel misschien wel/geen goede combi is. En als ik clen zou nemen, wat is aan te raden qua dosering.. en how about combi dex, cytomel en clen?

Hoop dat er mensen zijn die mij wat verder op weg kunnen en willen helpen. :-)
 
Skatermarvin kun jij deze dame op weg helpen, met je onuitputtelijke kennis van Clen? :thumb:

Delilah ik weet het niet zeker, maar ik denk dat jouw topic niet onder "supplementen" hoort...Maar daar hebben we onze mods voor ;) Succes met afvallen. Genoeg mensen hier die je heel goed kunnen adviseren.
 
Als je van citomel al last van transpireren hebt, en je dat vervelend vindt, moet je Clen helemaal links laten liggen. Reken maar op meer transpireren en in de cut mogelijk trillende handen en spier krampen.
Begrijp me goed, ik gebruik het zelf ook, maar ik kan de bijwerkingen accepteren in het dagelijks leven.

Je geeft aan dat je schildklier te traag werkt. Dit is vastgesteld dmv een bloed onderzoek? Zo ja, waarom krijg je dan niets van je arts?
50mcg op een dag is voor een trage schildklier minimaal. Wil je afvallen, zul je dus hoger moeten gaan zitten. Ik vraag me echter af of je voeding wel op orde is. Grijpen naar middelen als T3 bij een al trage schildklier zou niet mijn eerste keuze zijn zonder degelijke diagnose en/of behandeling. Wat denk je op lange termijn te kunnen verwachten?

Afvallen doe je door voeding op orde te hebben en zo ook je training. Je kunt nog zo veel middelen gebruiken. Als je eerpatroon ruk is, val je niet af.
 
Verdubbel gewoon je dex dosis. Moet jij eens opletten hoe snel je afvalt :roflol:
 
Je gaat niet random vanzelf afvallen als je T3 gebruikt, en zeker niet op alleen 50mcg als je niks doet met je voeding.
 
Je gaat niet random vanzelf afvallen als je T3 gebruikt, en zeker niet op alleen 50mcg als je niks doet met je voeding.

Dit, je zult er wel bij moeten dieeten.
 
Dex amfetamine + clen + t3, ik ben wel benieuwd naar je hartslag op deze combi.
 
Batman heeft een punt.
De waarden van m'n schildklier lagen ook relatief laag, zelf lange tijd relatine aan het nemen, geen idee of dit veel verschilt met dexamfetamines.
Ik dacht T3 toe te voegen hieraan met de gebruikelijke T5 en pre-workout. Dit ging super voor 2 weken, van 77 naar 70kg. Hierna zat mijn hart plots meteen boven de 200, snachts wakker worden met hartkloppingen, geen kracht meer.

Zelfs na het stopzetten van de T3 heeft het een aantal weken geduurd om terug 'normaal' te worden.

Relatine in combinatie met clen óf in combinatie met T5 werkt voor mij persoonlijk wel.

Maar blijvend resultaat is inderdaad via voeding en training, niet roken helpt ook erg bij cardio. Doodvallen naast de loopband is niet de bedoeling :p voor de rest nooit wat anders gebruikt, les wel geleerd.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven