Fitness Seller

T3 en T4 vs schildklier

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Waardering
310
blijkbaar heb ik n slechtwerkende schildklier,de kenmerken komen bijna allemaal voor bij me.Maar hoelang moet ik dan T3 gebruiken voor een gunstig effect?
Hoeveel moet je van elk gebruiken als je T3 en T'4 samen gebruikt??
Moet je eigenlijk nog afbouwen?
Mag je alle soorten aas eerbij nemen??

Laatst bewerkt:
hmmm dan zou ik eerst eens naar de dokter gaan als je schildklier slecht werkt en dat eens laten onderzoeken.

ja ga ik ook doen,ook voor bloedcontrole.Maar ik wou zowiezo T3 en T4 gaan gebruiken om beetje te zakken in vetpercentage

Tja beter doe je een ECY stack, 5x per week 1 uur cardio doen, met een strak dieet.
Werkt ook super. Alleen discipline moet je hebben om aan je dieet te houden, en cardio te doen, hierbij heb je geen t3 /of t4 nodig.
Als je GH of tren gaat gebruiken, is wel te begrijpen, maar om alleen te zakken in BF, zou ik het anders aanpakken.

Waarom denk je dat je een slecht werkende schildklier hebt.

t4 wordt vaak in combinatie met hgh gepakt, t3 tijdens het kuren zoiets je geen spiermassa verliest.. ik zelf zou gaan voor gewoon 6 tot 8 weken 1 tab per dag.. merk nu duidelijk verschil na 3 weken, zeker al 1,5 % vet kwijt.. en zie er harder uit..

niet zelf gaan dokteren, gewoon naar de dokter gaan, een bloedtest vragen en dan pas beslissen.

opbouwen JA
afbouwen JA (rustig)

maar na je t3 is je schildklier net zo slecht als net effen slechter als voorheen voor een week of 2
t3 maak ik gewoon altijd 1 pakje van op

ik pak meestal na t3 ECA stackje voor die boost weer te krijgen.

voor BF te verlagen kan het best is BS dat het niet werkt werkt zeker
aleen cardio en dieet werkt gewoon beter
t3 gebruik ik meer als dat beetje extra wat ik nodig heb.

Ben geen internist,maar wat merk je dan.Zag in een ander topic dat je erg nerveus en zenuwachtig ben,Je zei dat het door ten kwam,maar opgejaagd en nerveus is ook een schildklier symp.

Ben geen internist,maar wat merk je dan.Zag in een ander topic dat je erg nerveus en zenuwachtig ben,Je zei dat het door ten kwam,maar opgejaagd en nerveus is ook een schildklier symp.

ja, idd .Ik ben ook kortademig,onrustig, gejaagd,druk.EN het is niet alleen bij tren. Mss toch tijd dat ik effe of ga....

lijkt mij een overactieve.
Idd ff t4/t3 laten prikken bro,dan weet je alles,en hoef je niet te speculeren.

Niet zelf dokteren,anders zit je straks je hele leven aan de schildklier zouten

normaal rookte ik ook maar daar ben ik ook mee moeten stoppen wegens lichte astma.En als ik toch 1 rook word ik soms para,ik hoor dingen anders dan ze zijn,en ik begin te wantrouwen.En soms word ik dan ook nog langzaam in mijn doen ,vooral omdat k dan bijna constant ben aant nadenken

klinkt niet best gozer,misschien toch eens tijd om stappen te ondernemen,en wat hulp te zoeken.

ga ik zowiezo doen ,heb thans 4 maanden terug nog bloedcontrole gedaan en alles was goed.Alleen cholesterol was beetje te hoog

Back
Naar boven