Fitness Seller

T3 Genesis Echt of nep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Qasser

Novice
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
10
Waardering
0
Beste dbb's,

Ik heb vandaag T3 Genesis binnengekregen. Nu lees ik op veel forums dat Genesis al een tijd gestopt is met T3 te maken. Is dit product dan nu helemaal waardeloos? Lees namelijk ook op de forums dat de "fake versie" een lagere dosering heeft.

2yl7lsi.jpg


1433uop.jpg


Groet
 
Wil ik ook graag weten?
 
Ik heb een potje van precies dezelfde batch liggen , werkt zeker. Ik ben tot 100 ug gegaan ben nu aan het afbouwen en zit op 50 ug. Waaraan ik merk dat het werkt: Ik heb het nooit koud gehad de afgelopen weken altijd een verhoogde lichaam temperatuur, hogere hartslag , op 100 ug soms wat moeite met focussen van de ogen en mn vetpercentage is flink gezakt.

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 20:50 ----------

Hier staan mijn foto's

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/mutant-gear-genesis-hcl-332294/
 
Idem boys..

Zit hier ook in m'n tshirt nu.. niet dat ik "warm" heb, maar gewoon "goed".. terwijl vrouwtje weer met trui en deken zit lol..

Heb dezelfde. Of het echt z'n werk doet weet ik niet, zit op een 75mcg nu, maar denk nog wat te verhogen. Dieet & cardio zijn wel spot on, dus komt wel goed
 
Idem boys..

Zit hier ook in m'n tshirt nu.. niet dat ik "warm" heb, maar gewoon "goed".. terwijl vrouwtje weer met trui en deken zit lol..

Heb dezelfde. Of het echt z'n werk doet weet ik niet, zit op een 75mcg nu, maar denk nog wat te verhogen. Dieet & cardio zijn wel spot on, dus komt wel goed

Zegt niks he vrouwen hebben het meestal kouder als mannen ;p

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 20:36 ----------


Zelf gehad?
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik zal het binnenkort gaan testen. Ik zal jullie dan mijn ervaringen delen.

Grt
 
Inmiddels zit ik op Dag 6 T3 75 mcg(opgebouwd van 25mcg) maar ik merk er vrijwel niks van. Ik heb enkel alleen iets meer honger. Ook heb ik niet het gevoel dat ik er sneller warmer van krijg. Ben ik hiervoor nog tekort bezig om er iets van te merken?

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen! Op welk moment gingen jullie er echt wat van merken(dag/dosis)?
 
Ik zweet me helemaal de tering, en 5minuten na elke maaltijd schijt ik me helemaal leeg

Real ****ing Deal dus..
 
Ik ook op 100mcg maar heb zeker niet die sides..

Licht hongergevoel maar zweten niks.. volgende week 125mcg proberen.
Ik zie wel een verschil tov vorige week in de spiegel.. alsof het vet echt los aant komen is, natuurlijk in combinatie met cardio en dieet..
 
Ik ook op 100mcg maar heb zeker niet die sides..

Licht hongergevoel maar zweten niks.. volgende week 125mcg proberen.
Ik zie wel een verschil tov vorige week in de spiegel.. alsof het vet echt los aant komen is, natuurlijk in combinatie met cardio en dieet..

Merkje er al meer van nu je de dosis omhoog gegooid hebt?
 
Heb nog niet omhooggegooid omdat ik het gevoel had dat dit wel ideaal is voor mij.

Maar aangezien cycle zowat op z'n einde aan't lopen is ga ik vanaf morgen toch even 25mcg omhoog ;)
 
Heb nog niet omhooggegooid omdat ik het gevoel had dat dit wel ideaal is voor mij.

Maar aangezien cycle zowat op z'n einde aan't lopen is ga ik vanaf morgen toch even 25mcg omhoog ;)

Hoe zijn je bevindingen tot nu toe? Heeft het genoeg resultaat gehad?
 
Morgen laat ik mij opnieuw meten.. 2,5 weken geleden stond ik op 22,5%.. we shall see..

Of het voldoende resultaat geeft weet ik zo niet, maar het ondersteund m'n cycle zowieso (test/primo).
Dieet en cardio doen ook hun werk natuurlijk.. Na 6weken is de weegschaal omhoog en BF omlaag normaal (spiegel) dus lijkt goed te zijn
 
Ik zweet me helemaal de tering, en 5minuten na elke maaltijd schijt ik me helemaal leeg

Real ****ing Deal dus..

Dosis verdelen over de dag. Als ik teveel in 1x neem krijg ik ook diaree. Ochtend en tussen de middag zou ik doen. Of wat verlagen want langdurig diaree is funest voor je massa en dan helpt aas ook niet om alles te behouden.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 13:04 ----------

Heb nog niet omhooggegooid omdat ik het gevoel had dat dit wel ideaal is voor mij.

Maar aangezien cycle zowat op z'n einde aan't lopen is ga ik vanaf morgen toch even 25mcg omhoog ;)
denk je wel aan stapsgewijs afbouwen!
 
Wil je topic niet vervuilen man, maar heb deze tabs ook net binnen gekregen..

Werken deze nu goed voor je? Duidelijk verschil?
Zou je ze eventueel kunnen combineren met Clen?

Grt
 
Back
Naar boven