MuscleMeat

T3 Genesis Echt of nep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Qasser

Novice
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
10
Waardering
0
Beste dbb's,

Ik heb vandaag T3 Genesis binnengekregen. Nu lees ik op veel forums dat Genesis al een tijd gestopt is met T3 te maken. Is dit product dan nu helemaal waardeloos? Lees namelijk ook op de forums dat de "fake versie" een lagere dosering heeft.

2yl7lsi.jpg


1433uop.jpg


Groet
 
Beetje teleurgesteld gisteren de meting gehad van 22%... 3 weken geleden 22,5-23%..
Ben wel een kilo omhoog op de weegschaal.. denk dat ik nog "veel" vocht vasthou van de test/primo cycle.
Mijn taille is allesinds een dikke cm verminderd.

Afbouwen doe ik vanaf zaterdag..
 
Zit ook aan deze.. Net 2e week begonnen.. Zit nu op 100mcg..

hoofdpijn, opvliegers, soms rood hoofd, soms wat hartkloppingen..

Merk wel dat ik een stuk droger ben..
In de 1e week al 1% en was toen nog aan het opbouwen.
 
Gaat goed man!! Heb het gedacht dat mijn dieet te weinig koolhydraten bevat en dat je bij T3 beter hoger dan te laag zit in KH om de boel goed te laten knallen..

3 jaar geleden ging ik als een malle op 75mcg en nu moet ik alle moeite van de wereld doen..
 
Beetje teleurgesteld gisteren de meting gehad van 22%... 3 weken geleden 22,5-23%..
Ben wel een kilo omhoog op de weegschaal.. denk dat ik nog "veel" vocht vasthou van de test/primo cycle.
Mijn taille is allesinds een dikke cm verminderd.

Afbouwen doe ik vanaf zaterdag..

Dat is wel balen zeg! Ik zit nu 3 dagen op 125mcg en nu begin ik pas wat te merken. Daarvoor op 100mcg merkte ik totaal niks van. Ik heb toch wel sterk de indruk dat deze onder gedoseerd zijn.
 
ik weet dat die van mij echt waren en werkte op 75mcg toen moest ik snachs altijd naar de wc op te plassen normaal nooit
had wel snel warm dus ik zeg real
 
Dus... ondergedoseerd zou ik mogelijk nog hoger kunnen... bvb 3 tabs ("normaal" 150mcg...)

Ik weet het zo niet :D
 
Nog een update hiero.?

Ik zit nu eind week 2.. Net een aantal dagen op 100mcg..
Moeilijk om nog verschil te zien..
 
Ik heb morgen weer een vet meting. Nog anderhalve week t3 te gaan en ik zit afbouwend op 25 mcg per dag.
 
Update van mijn kant..

Ben nu 4 weken bezig, maar helemaal niks.. Zwaar nep duss

Vetpercentage gaat wel langzaam achteruit, maar dit komt door voeding..

Deze batch is dus drama
 
Hier absoluut géén nep.. sides tot en met gehad op 125mcg... moeheid kon je nie geloven man... nu ben ik wat afgebouwd en voel ik me nog redelijk zwak en altijd moe, ook terug cravings, opvliegers,...

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 13:15 ----------

En dit terwijl ik soms +8uur sliep en normale werkdagen en trainingsdagen had.. elk excuus om te gaan zitten of liggen of ogen toe te doen was goed... zo moeeeee
 
Hier absoluut géén nep.. sides tot en met gehad op 125mcg... moeheid kon je nie geloven man... nu ben ik wat afgebouwd en voel ik me nog redelijk zwak en altijd moe, ook terug cravings, opvliegers,...

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 13:15 ----------

En dit terwijl ik soms +8uur sliep en normale werkdagen en trainingsdagen had.. elk excuus om te gaan zitten of liggen of ogen toe te doen was goed... zo moeeeee

Je gear is niet nep, maar je bent van vp 23% naar 22,5% gegaan..? :S

Goed resultaat niet..!!
 
nou zit op 100 mcg merk het toch aardig.. zweten, hartkloppingen
 
Je gear is niet nep, maar je bent van vp 23% naar 22,5% gegaan..? :S

Goed resultaat niet..!!

Probeer eens een fatsoenlijk vp meting te doen als er ontiechelijk veel vocht in je lichaam zit... Heb deze badge nog gebruikt en een maand erna bij bloedprikken waren de waardes buiten normaliteit. (moest tussen 2.3 en 4.2 zitten en ik zat over de 5...
 
Back
Naar boven