AndroidHealthClinic

T3 in combinatie met turinabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien heb je wat aan dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=b5C3uqA1yRI

Naar mijn idee ligt je metabolisme op z'n gat omdat je te snel in kcals bent gaan zakken waardoor je niet meer verder omlaag kan nu.. terwijl je nog niet klaar bent met wat je wou.
 
Zoals gezegd ga ik niet verder in op mijn prive leven en wat er voor heeft gezorgd dat het zo ver is gekomen. Ik gun het jou in ieder geval niet wat ik de laatste 10 jaar heb doorstaan , maar ik weet wel dat als je hetzelfde overkomt als wat mij is overkomen dan heb je dingen niet altijd zelf meer in de hand . ik kan je ook niet uitleggen hoe het voelt als je vroeger altijd getraind hebt en je komt in een situatie dat je jezelf ziet afglijden en er geen kut aan kan doen op dat moment omdat je mentaal zo stuk zit dat het gewoon niet gaat ! Dan het hele aspect dat je jarenlang veroordeeld ben door alles en iedereen omdat je er als een varken uit ziet nog buiten schot gelaten . Ik wil nu gewoon keihard werken om kwa uiterlijk te worden wie ik al zolang wil zijn en als AAS mij daarbij kunnen gaan helpen t.z.t dan interesseert het mij geen kut wat iedereen daar van denkt . Ik laat het hierbij , en ik neem wat je zegt wel in mij op . De bedoeling is ook dat ik mij verder wil gaan oriënteren in wat ik wil en ik wil mijzelf ook gaan onderwijzen door veel te gaan lezen over voeding , AAS en de werking van deze middelen om zo niet ongeslagen ten ijs te komen als ik zover ben dat ik er mee wil starten . Ondanks dat ik zo graag wil snap ik echt wel dat ik hier niet over kinderspel praat en dat er wel even meer bij komt kijken dan simpelweg de naald zetten . Allereerst ging mijn vraag hier over het " voorstel " wat die kennis mij deed en ik ben nu al zover dat dat dus niet gaat gebeuren en ik eerst nu naar het voedingsaspect ga kijken en gewoon keihard door blijf trainen om de kilo's kwijt te raken die ik kwijt wil . In de tussentijd zal ik mij verder gaan inlezen om te kijken of ik wel of niet met een kuur wil starten en wanneer en vooral welke middelen ik dan zou prefereren . Kijk dat het misschien niet de keuze is die jij of een ander zou maken dat is een hele andere discussie , ik zou het wel op prijs stellen als ik gewoon goede inhoudelijke info kan krijgen van mensen die hier ervaring mee hebben . Ps als je bij mijn berichten kijk zal je zien dat ik een aantal jaar terug een maagverkleining heb overwogen en ik was zelfs zo ver dat ik een afspraak mocht plannen voor de ingreep . Door hier op het forum met mensen te praten heb ik dit toen niet doorgezet . Dus het is helemaal nog niet gezegd dat ik en wanneer ik dit zou doen , ik vind dus ook dat een openbaar forum er juist voor dient om in gesprek te raken met mensen die weten waar ze het over hebben . Dus even alle vooroordelen aan de kant graag , er zit namelijk vaak nog een andere kant aan een verhaal ipv de meest voor de hand liggende . @ biomek : bedankt voor je reactie met deze informatie kan ik aan de slag om te zorgen dat ik verder kan . Ik heb het even genoteerd en kan nu een verslag gaan maken voor mezelf om zo meer kijk op de zaken te krijgen. Ik had wel via myfitnesspall al berekend wat de kcal waren die ik al die tijd tot mij nam en ik heb door middel van een stappenteller app berekend hoeveel kcal ik per dag verbruikte tijdens mijn 8 km wandelingen maar ik vond het lastig te bepalen wat ik nu verbruikte als ik tijdens het wandelen die 250 pushups en 50 pullupps deed en met het trainen bij mijn maat en zwemmen verbruik ik natuurlijk ook kcal maar het berekenen ervan is lastig . Omdat ik nu dus nog maar twee dagen 5 km loop en 5 dagen in de week naar de sportschool ga waar ik dus krachttraining doe en voor, na en tussen die trainingen doe ik cardio in de vorm van 20 min fietsen , crosstrainen of op de roeibank . Ik moet nu dus eigenlijk een compleet nieuw plan op gaan stellen kwa training , voeding en natuurlijk rust . Ik hoop ook door de komende dagen veel te gaan lezen over de dingen die ik hier hoor dat ik straks gewoon een goed draaiboek kan gaan samenstellen om zo zonder andere middelen mijn doel van het vet verlies te gaan halen . Kijk vaak als je als newbee aankomt dan wordt heel scherp opgelet wat je typt en dan duiken er vaak mensen bovenop die je dan even laten " voelen " dat je eigenlijk nog maar een sulletje bent , ik vind dat vaak erg jammer en hoop dat ik gewoon tussen dat soort dingen door mensen zoals jij tref die mij gewoon de tools aanreiken waar ik op een constructieve manier mee verder kan . Nogmaals dank daarvoor ���� ---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ---------- Kijk als ik nou het volgende zeg ! Ik wil voor het eind van dit jaar gaan zorgen dat ik 10/15 kilo kwijt raak ,en als ik dan in maart volgend jaar een kuur zou starten ( lees ALS ,!! ) . Dan zal het gross van iedereen zeggen blijf eerst nog een jaar doortrainen en ga dan pas kijken hoe of wat ! Dat dit ook de verstandigste keuze is dat begrijp ik zelf ook , maar als ik na dat gezegd te hebben zelf de keuze zou maken om dit dus niet te doen en wel eerder te willen starten, is het dan gewoon niet fair als ik gewoon goede informatie kan krijgen via een forum als dit om toch het beste van die situatie te kunnen maken die ik op dat moment verkies ? Bij deze voor de mensen dan die mij " voelen " alvast mijn dank dat jullie informatie willen verschaffen in deze om mij zo te helpen en/of behoedden voor verkeerde zaken die voorkomen kunnen worden door jullie ervaring op dit gebied . En laat ik afsluiten met het volgende " ik heb nu geen kuur geplant voor maart !!! " Mvg

Jezus wat een verhaal. Het is heel simpel: volgend jaar kuren is te vroeg... Dan kan je nog alles kennis van AAS hebben die er bestaat, desondanks weet je nog niets af van trainen en voeding. In 1 jaar tijd leer jij je lichaam echt niet kennen.. je hebt nog nooit echt spiermassa opgebouwd! En voordat je hieraan kunt beginnen ben je ook wel maanden verder, daar je na 20 weekjes vastloopt terwijl er nog 20 kg vanaf moet. Wat kan je hieruit concluderen? Te weinig kennis, te weinig ervaring. En dan heb ik het NIET over AAS. Maar goed, als je het gaat doen dan veel succes.. laat wel even een half jaar na je eerste kuur weten wat je ermee bereikt hebt ;) Goodluck.
 
Wil eerst even melden dat ik het een top prestatie vind dat je 27 kilo bent afgevallen. Over T3 icm met tbol kan ik weinig zeggen. Wat ik wel kan zeggen(uit eigen ervaring) dat T3 je zeker kan helpen met afvallen MITS je het juiste voedingsschema gebruikt.

Ik heb ook een kuur T3 only gepakt en daarbij heb ik in mijn dieet hoog met me eiwit gezeten. Ik stond op een vp% 27/29 %. Ik woog 106 kilo en met veel cardio, goed eten en i.c.m. T3 ben ik in 6/7 weken tijd terug gegaan naar 92 kilo. Daarna heb ik om het rebound effect op te vangen nog 2 maanden 500 kcal onder me onderhoud gegeten met rustige cardio daarbij.

Je moet het inderdaad zelf weten wat je ermee doet. Maar wil je wel als advies meegeven dat je voeding echt goed moet zijn anders gaat T3 niet veel doen. Ook is een hoop cardio nodig.

Veel succes met afvallen iniedergeval!

Bedankt voor je reactie , ik heb echter al besloten deze weg niet in te slaan en eerst mij te gaan oriënteren omtrent mijn voeding .
Ben in ieder geval blij met jouw input en bedankt dat je de moeite nam om te reageren met jouw ervaringen .

---------- Toegevoegd om 01:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------

Vergeet ook niet dat je van T3 ook erg honger kan krijgen, dat maakt het volgen van een strikt dieet niet makkelijker!

@TS
Ten eerste; bravo voor je lifestyle switch en zeer goed resultaat!!

Ik wil je wel het volgende advies meegeven:
1) Pas je doelstelling aan als het gaat om een eerste kuur. Je roept steeds "..nog 15/20kg afvallen en dan eens een kuur beginnen..", terwijl je beter kan zeggen "..ik ga door met afvallen tot ik op een vetpercentage van 15% zit..".
2) Wanneer je die 15% (of minder) hebt bereikt is je volgende uitdaging om dat vast te kunnen houden.
3) Zodra je je gewicht en vet% stabiel kan houden voor langere periode, kun je eerst kijken of je op eigen kracht kan aankomen in spiermassa zonder dat je daarbij je vet% laat stijgen.
4) Heb je dat voor elkaar, dan weet je inmiddels namelijk ook hoe je met voeding en training tot een goed resultaat kan komen.
5) Ga je daarna pas afvragen of je meer wilt dmv AAS en dergelijke

..dus voorlopig hoef je nog niet bezig te zijn met AAS. Eerst je voeding en training door en door begrijpen.

Succes!!:thumb:

Ook jij bedankt voor je reactie en dat je even de tijd nam om deze toe te lichten voor mij .
Wat betreft het hele kuren, ik heb de ambitie om straks een kuur te nemen maar ben wel van plan om de daadwerkelijke beslissing over wanneer ik dat zou willen gaan doen af te laten hangen van waar ik op dat moment sta .
Het verliezen van gewicht is prioriteit nr 1 en de volgende stappen komen daarna pas .
Ik heb dit topic gestart omdat die kennis met dat T3 en turinabol verhaal kwam , en ik dacht dat dit mij misschien kon helpen met het verliezen van het gewicht maar na diverse dingen die ik hier te horen kreeg en nog wat meer info op het internet was ik snel overtuigd dat ik dit niet wil .
Ik ben nu wel gewoon nog aan het afvallen dus de switch van lopen/zwemmen/fitnes/boxen naar puur zwaarder trainen en elke training cardio in de vorm van fietsen/crosstrainen/roeien zorgt er voor dat het weer beter gaat met me .
Hoe nu ook mijn voeding aan te gaan passen daar ben ik nu zoveel mogelijk info over aan het verzamelen en ik wil nu erachter zien te komen waar ik nu sta kwa vetpercentage en wat mijn waardes zijn en hoe ik het beste met mijn voeding kan gaan zitten om zo op de juiste manier door te kunnen pakken .
Ik hoop dan ook gaandeweg een steeds beter inzicht te gaan krijgen in het voedings aspect en ook de combinatie met mijn workouts .
Wat betreft het percentage , ik heb absoluut de intensie niet om door te trainen om " droog " of zo dicht mogelijk daarbij te worden .
Dit is absoluut mijn doelstelling niet , en dat wil ik ook gewoon niet .
Ik zal een afbeelding plaatsen van internet van een kerel en dit vind ik zelf een mooie doelstelling om naar toe te werken en dan zie ik dan wel waar ik dan naar toe zou kunnen/willen ,want ik wil zeker de rest van mijn leven blijven trainen .
Dus geen wasbord , of superscherpe aftekening van spieren .

v8k41u.jpg


---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:38 ----------

Misschien heb je wat aan dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=b5C3uqA1yRI

Naar mijn idee ligt je metabolisme op z'n gat omdat je te snel in kcals bent gaan zakken waardoor je niet meer verder omlaag kan nu.. terwijl je nog niet klaar bent met wat je wou.

Thx kerel ik ga het filmpje even kijken .
 
Je wil een grote vochtballon worden
 
kerel is aardig groot.. onderschat niet wat je daarvoor moet doen en wat je moet doen om dat fysiek te behouden.
 
Die kerel is een beer, mag je wel wat meer nemen dan een test e kuurtje en wat tbol.
 
@ Saik0

Ik onderschat echt niets , heb vandaag ook met een kerel op de sportschool gesproken .
Hij is personal trainer en heeft een zelfde metamorfose ondergaan als waar ik mee bezig ben , hij was 130 kg en is 1,76 m , ik 160kg en 1,90 dus denk dat het vergelijkbaar in de buurt zit .
Hij is nu 86 kg en heeft een mooi strak en droog lijf .
Ik heb van hem ook wat tips gekregen en ik ben nu serieus bezig om komende week een voedings schema te gaan samenstellen .
Ik heb mijn BMR berekend en deze kwam uit op 2574 kcal en omdat ik nu al 20 weken op gemiddeld 1800 kcal zit en intensief erbij sport denk ik dat ik iets meer kcal nodig heb en dat ik echt een schema moet maken waar ik gevarieerd en verstandig met mijn voeding moet gaan zitten .
Ik heb gister een hoop gelezen over de procenten e.d. Kwa Carb , eiwit , vet en wat ik kan gaan eten om deze balans aan te brengen .
Allereerst wil ik iedereen bedanken die hier heeft gereageerd , ik heb het hele AAS verhaal voor nu de ijskast in gemikt en wil mij nu gaan focussen op voeding , training en gewicht verliezen .
Ik realiseer mij echt wel dat ik eerst maar eens deze zaken moet gaan doorgronden en dan zien we straks wel verder .

@ Ment0s

Ik ben nu ook een beer dus ik denk dat het best haalbaar is voor mij , zal alleen een hele onderneming worden maar daar ben ik toe bereid .


Hier een foto van mij van de achterkant gezien , dan kun je beetje zien wat mijn bouw is zeg maar .

24xq5v5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ,

Ik wil even een laatste reactie geven in dit topic !
Iedereen bedankt voor de adviezen , nadat ik deze reacties kreeg ben ik mij beter gaan inlezen omtrent het voedings aspect en ik ben er achter gekomen dat de optie van AAS voor mij inderdaad een niet zo'n bijdehante actie is , zeker in dit stadium waar ik nu in zit .
Ik denk ook dat als ik nu mijn persoonlijke schema kwa voeding en training dusdanig ga toepassen dat er voor mijn doel afvallen voorlopig nog een hele boel te bereiken valt .
Voor nu heb ik alle opties van gear naast mij neergelegd en is mijn volgende uitdaging om verder af te vallen met deze nieuwe frisse aanpak .
Ik hoop dat ik straks weer snel resultaten ga boeken al merk ik nu al dat ik weer langzaam aan gewicht verlies .
Dus nogmaals bedankt voor jullie input , ook de minder genuanceerde want misschien was dit ook nodig om mijn visie aan te passen .
In mijn andere topic " mijn project " ga ik verder posten hoe mijn schema er uitziet als deze klaar is en wat de vorderingen zijn straks .
 
No offence, je bent grote gast maar je hebt een flinke vetlaag. Dat fysiek dat je voor ogen hebt is niet niks. Maar ik vind het goed om hoge doelen te stellen.
Slim dat je nog niet naar de aas grijpt, je kan makkelijk nog veel vet verliezen. Wat voor mij altijd werkt is carb cyclen. Succes
 
No offence, je bent grote gast maar je hebt een flinke vetlaag. Dat fysiek dat je voor ogen hebt is niet niks. Maar ik vind het goed om hoge doelen te stellen.
Slim dat je nog niet naar de aas grijpt, je kan makkelijk nog veel vet verliezen. Wat voor mij altijd werkt is carb cyclen. Succes

Thx ga me best doen , en de lat hoog leggen is een heerlijke manier op de vaart er in te houden in mijn visie .
Ik onderschat het werk niet wat er in gaat zitten , maar wou alleen even laten zien dat ik een grove bouw heb van nature wat wel enigszins een voordeel is tov mensen met een slankere bouw .
Zoals gezegd , nu voeding , training en afvallen dat is voor mij voor nu de weg die ik blijf volgen .
Geen AAS of andere zware middelen als T3 .
 
Back
Naar boven